Letland is inderdaad wel beter dan Nederlandquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou me niet eens echt verbazen als het er 0 gaan zijn.
Booeeeequote:
Voor een nummer dat allesbehalve kapotgespeeld is tijdens preparties, begint Brividi me ook steeds meer te vervelen. Het pakt me gewoon niet. Maar ja, ik snap ook die tweede plek van Soldi nog niet, ik trek de stem van Mahmood gewoon slecht denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:20 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb bij Italië echt het idee dat ik in een soort parallel universum leef. Wat horen die mensen toch allemaal in dat nummer? Het is inderdaad ook wel bizar dat Zweden het bij de Eurojury zo slecht doet. En blijkbaar is S10 ook niet populair, maar ja, Israël wel punten geven en Cornelia of S10 niet... dan heb je gewoon écht geen smaak.
Tot dusver vind ik die fan-polls logischer dan de Eurojury.
Die jury die Israël punten gaf, daar zit Deen in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:20 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb bij Italië echt het idee dat ik in een soort parallel universum leef. Wat horen die mensen toch allemaal in dat nummer? Het is inderdaad ook wel bizar dat Zweden het bij de Eurojury zo slecht doet. En blijkbaar is S10 ook niet populair, maar ja, Israël wel punten geven en Cornelia of S10 niet... dan heb je gewoon écht geen smaak.
Ik vind Soldi echt een goed nummer. Veel beter dan dit. Ik vind er gewoon eigenlijk geen reet aan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor een nummer dat allesbehalve kapotgespeeld is tijdens preparties, begint Brividi me ook steeds meer te vervelen. Het pakt me gewoon niet. Maar ja, ik snap ook die tweede plek van Soldi nog niet, ik trek de stem van Mahmood gewoon slecht denk ik.
dat heb ik bij Zweden - blijft een Shallow-aftrekselquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor een nummer dat allesbehalve kapotgespeeld is tijdens preparties, begint Brividi me ook steeds meer te vervelen. Het pakt me gewoon niet. Maar ja, ik snap ook die tweede plek van Soldi nog niet, ik trek de stem van Mahmood gewoon slecht denk ik.
Op het ESF zelf heb je in de praktijk natuurlijk ook wel van die nogal random scorende landen bij de jury’s. Niet in het minst vanuit Nederland zelf. Zoals Ruud de Wild’s favoriet Love Is Forever uit Denemarken of onze punten voor Albanië, Azerbeidzjan en Israël vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:20 schreef blackswangreen het volgende:
Of juist wel, als je het anders bekijkt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een betere indicatie dat de Eurojury niet perfect is krijg je niet.
Wel eerlijker jaquote:Op woensdag 20 april 2022 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Of juist wel, als je het anders bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |