Toen heb ik niet op tv gekeken dus dit is mijn ontmaagding met viaplay.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vorige week was de kritiek dat het engels niet vertaald werd.
En jij gebruikt FOK!, zegt ook wel wat over jou.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fok gebruikt nog scripts uit 1898
vernieuwen staat niet in hun woordenboek
Nee dat weer blijft wel goed denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal een SC en een code rood
Ik zet mijn geld in op twee keer SC.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal een SC en een code rood
Het seizoen is nog jong.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Opvallend dat ze nog kan huppelen.
Hamilton heeft zijn verlies wel genomen voor nuquote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Opvallend dat ze nog kan huppelen.
en hoeveel is dat bij elkaar?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op twee keer SC.
Schaf nou gewoon een abo aanquote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik moet rond starttijd even niet kijken hier, ik loop volgens mij 4 minuten achter
IPTV loopt hier 10 seconde voor op Viaplay, dat kan toch niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik moet rond starttijd even niet kijken hier, ik loop volgens mij 4 minuten achter
hij wordt zo oud dat hij zelfs oma's tafelkleed mooi begint te vindenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton heeft zijn verlies wel genomen voor nu
Als we zo starten wacht ik ook effe met updaten/lezen. Jeweetnooitenzo.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Sfancta het volgende:
De klok op Viaplay loopt 15 seconden voor op de echte klok, dus die 15 seconden moeten er nog bijquote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Sfancta het volgende:
Wel jammer van die klapper in de derde ronde net.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en hoeveel is dat bij elkaar?
50 cent?
Je act begint nu belachelijk te wordenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Oh wauw, dat commentaar rond de crash van Schumacher
Geforceerder kan niet.
Je bent zelluf.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je act begint nu belachelijk te worden
En een beetje meer zelfvertrouwen, maar dat komt nog welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:50 schreef Regilio_ het volgende:
Stephane vindt zichzelf ten minste niet zo buitenaards goed als de Tandarts. Scheelt al iets. Nu nog wat rullevantere vragen.
Staand racen is lastig ja.quote:
Dan krijg je die arrogantie alsnogquote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En een beetje meer zelfvertrouwen, maar dat komt nog wel
Blijven staan lijkt mij niet echt practischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |