quote:Op maandag 28 maart 2022 04:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het favorite standje van Diva...
[ afbeelding ]
Gluren over mijn schouder wat ik aan het koken ben
[ afbeelding ]
En doosjes is haar leukste speelgoed..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:52 schreef Lingue het volgende:
Kat met verlatingsangst… Zo ligt ze het liefst 24/7![]()
[ afbeelding ]
Natte poes op de achtergrondquote:Op woensdag 6 april 2022 11:09 schreef bondage het volgende:
Net geborsteld, niet blij...
[ afbeelding ]
Die was niet nat gelukkig, al lijkt het op de foto wel zo. Is naar het midden van de vijver gesprongen en droog overgekomenquote:
Hmm nou ja..quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien welMaar dat is pas over een 1,5 jaar of langer nog hoor 😉
Ah ik hou zo van die zwart witjesquote:Op zondag 10 april 2022 13:45 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer zon.
[ afbeelding ]
Fatso🤣🥰
Trekt 'ie de slangetjes niet uit zijn neus enzo?quote:Op maandag 11 april 2022 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik haak hier ook even aan.
Wij hebben 2 katten, 2 broertjes. Boris en Elmo. Elmo is een gezonde kat en we hebben er eigenlijk geen noemenswaardige gezondheidsproblemen mee gehad. Boris daarentegen is een zorgenkatje. Een verleden van diabetes wat we met meten, insuline prikken en speciaal voer onder controle kregen.
Vorige week donderdagochtend troffen we hem lusteloos aan en wilde ook niet eten. Suiker waarde was 18.9 Flink dus. Eventjes aangekeken, maar toch de da gebeld. En nu zit hij daar nu dus sinds donderdag. Zijn suiker hebben ze redelijk naar beneden kunnen krijgen en ze hebben verder ook diverse onderzoeken uitgevoerd. Ondertussen gaat het ietsje beter, alleen eet hij nog steeds niet. Hij heeft een neussonde met ook als doel dat hij het eten zelf weer gaat oppakken, maar tot op heden niks. Ook geen voer van thuis of snoepjes.
Er is vandaag een echo uitgevoerd en daarop was te zien dat zijn alvleesklier ontstoken is, dus daar krijgt hij nu medicatie voor. Hopelijk is dat waarom hij niet wil eten. We hebben afgesproken dat hij tot morgen blijft en dan kijken we verder.
Vriend en ik zijn er al min of meer uit dat mocht hij morgen nog steeds niks eten we er toch aan denken om hem in te slapen.... Eerlijk is eerlijk, dit wordt op deze manier een flinke kostenpost en als ik nou morgen mijn kat helemaal gezond terug krijg hebben we het er echt voor over. Maar als hij morgen dus nog steeds niet eet, dan is het wel een beetje een bodemloze put.. .. Uiteraard gaan we het er ook nog met de da over hebben. Misschien kunnen we thuis het één en het ander doen.
Dit is Boris![]()
[ afbeelding ]
Toen de foto gemaakt werd niet. Nu inmiddels wel en heeft hij een kraag. Vindt ie niet zo leuk. Begrijpelijk natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trekt 'ie de slangetjes niet uit zijn neus enzo?
De telefonische gesprekken met da zijn via vriend gegaan, dus ik weet daar het fijne niet van. Laten we hopen dat we hem morgen levend en wel weer moge meenemenquote:Op maandag 11 april 2022 14:47 schreef senesta het volgende:
Knappe rooie 😍 Van ontstoken alvleesklier kunnen ze goed ziek zijn idd. Arme vent.
Maar kunnen jullie hem niet zelf thuis via de zonde voeding geven of zijn er nog andere redenen dat hij daar moet blijven?
Ik ga heel hard voor jullie duimen!quote:Op maandag 11 april 2022 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De telefonische gesprekken met da zijn via vriend gegaan, dus ik weet daar het fijne niet van. Laten we hopen dat we hem morgen levend en wel weer moge meenemen
Achquote:Op woensdag 13 april 2022 14:53 schreef Lingue het volgende:
Narcose poesje (sterilisatie)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja gelukkig wel.quote:
Wat zielig voor Boris. Maar van een ontstoken alvleesklier kunnen ze echt heel ziek zijn. Mijn vorige kat heeft het 3 of 3 keer gehadquote:Op maandag 11 april 2022 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik haak hier ook even aan.
Wij hebben 2 katten, 2 broertjes. Boris en Elmo. Elmo is een gezonde kat en we hebben er eigenlijk geen noemenswaardige gezondheidsproblemen mee gehad. Boris daarentegen is een zorgenkatje. Een verleden van diabetes wat we met meten, insuline prikken en speciaal voer onder controle kregen.
Vorige week donderdagochtend troffen we hem lusteloos aan en wilde ook niet eten. Suiker waarde was 18.9 Flink dus. Eventjes aangekeken, maar toch de da gebeld. En nu zit hij daar nu dus sinds donderdag. Zijn suiker hebben ze redelijk naar beneden kunnen krijgen en ze hebben verder ook diverse onderzoeken uitgevoerd. Ondertussen gaat het ietsje beter, alleen eet hij nog steeds niet. Hij heeft een neussonde met ook als doel dat hij het eten zelf weer gaat oppakken, maar tot op heden niks. Ook geen voer van thuis of snoepjes.
Er is vandaag een echo uitgevoerd en daarop was te zien dat zijn alvleesklier ontstoken is, dus daar krijgt hij nu medicatie voor. Hopelijk is dat waarom hij niet wil eten. We hebben afgesproken dat hij tot morgen blijft en dan kijken we verder.
Vriend en ik zijn er al min of meer uit dat mocht hij morgen nog steeds niks eten we er toch aan denken om hem in te slapen.... Eerlijk is eerlijk, dit wordt op deze manier een flinke kostenpost en als ik nou morgen mijn kat helemaal gezond terug krijg hebben we het er echt voor over. Maar als hij morgen dus nog steeds niet eet, dan is het wel een beetje een bodemloze put.. .. Uiteraard gaan we het er ook nog met de da over hebben. Misschien kunnen we thuis het één en het ander doen.
Dit is Boris![]()
[ afbeelding ]
Jaar daar zijn ze weerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:27 schreef F_r het volgende:
Ik kreeg de vraag hoe het met mijn katten gaat.
Bij deze dus een foto. Nieuwe telefoon dus ik hoop dat de foto te zien is. Of dat iemand mij nog even kan uitleggen hoe het ookal weer moet. Ik upload via imgur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaawwww zo mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:27 schreef F_r het volgende:
Ik kreeg de vraag hoe het met mijn katten gaat.
Bij deze dus een foto. Nieuwe telefoon dus ik hoop dat de foto te zien is. Of dat iemand mij nog even kan uitleggen hoe het ookal weer moet. Ik upload via imgur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach wat een knapperd. Beetje held op sokken? Trekt hij wel met de andere twee op?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:09 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt altijd of wij maar 2 katten hebben.
Maar we hebben dit (bange) prulletje ook nog.
Heel schuw.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach wat een knapperd. Beetje held op sokken? Trekt hij wel met de andere twee op?
quote:
Dit is bovenop de kastquote:Op zondag 15 mei 2022 19:02 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
Ach ja.. Wij hebben dat hier ook met de salontafel, maar met name die witte leert het gewoon nooit
Wacht maar tot ze op het toetsenbord van je laptop gaan liggenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef Lingue het volgende:
Mijn nieuwe thuiswerkplek is een goede was- , chill en slaapplek voor poes. Vooral als het baasje moet werken…
Wassen
[ afbeelding ]
Chillen
[ afbeelding ]
Bijkomen van het harde werken
[ afbeelding ]
Hahaha. Daarom lock ik het altijd als ik wegloop. Ook thuis. Want dat beestje is eigenwijs genoeg om dat te doen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze op het toetsenbord van je laptop gaan liggen![]()
Blijkbaar was stuk software kapot gegaan en ik heb mijn kat de schuld gegeven. Wel de fout in de software kunnen herstellen
quote:Op maandag 16 mei 2022 13:21 schreef bondage het volgende:
Alleen de mijter ontbreekt nog![]()
[ afbeelding ]
Wauw wat een mooierd ook. Prachtige volle vacht!quote:Op maandag 16 mei 2022 13:21 schreef bondage het volgende:
Alleen de mijter ontbreekt nog![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |