Ahah dat verklaart een hoop!quote:
Aha, die kijk ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas één aflevering geweest, vanavond de 2e, wel de Vlaamse mol
Ah ok..quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond op goplay.be en morgenavond op npo start
de eerste aflevering is op allebei nog terug te kijken, de Vlaamse is echt zovéél beter dan de Nederlandse versie.....quote:
Ik kijk het nooit meer, vroeger wel gekeken volgens mij.. Zal eens een poging wagen om t te kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
de eerste aflevering is op allebei nog terug te kijken, de Vlaamse is echt zovéél beter dan de Nederlandse versie.....
Echt hoor, geen bekende Vlamingen maar mensen die elkaar pas bij de eerste opdracht leren kennen.....quote:Op zondag 27 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit meer, vroeger wel gekeken volgens mij.. Zal eens een poging wagen om t te kijken
Dat is dan wel heel anders..quote:Op zondag 27 maart 2022 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hoor, geen bekende Vlamingen maar mensen die elkaar pas bij de eerste opdracht leren kennen.....
Vanavond dan wel ff kijken via npo start..quote:Op zondag 27 maart 2022 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en ze monteren anders.....je kunt bij hun veel beter meedoen om echt te zoeken naar de mol
De eerste kun je nog terug kijken, de 2e komt morgenavond pas onlinequote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond dan wel ff kijken via npo start..
Zag het aflevering 1 is nog twee dagen beschikbaarquote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De eerste kun je nog terug kijken, de 2e komt morgenavond pas online
Wel meteen anderhalf uurquote:Op zondag 27 maart 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag het aflevering 1 is nog twee dagen beschikbaar
Maandag moet je even doorheenquote:Op maandag 28 maart 2022 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja viel niet mee maar wederom inderdaad
Dat kan je wel zeggen, na tweeënhalf jaar over 1 topic te hebben gedaan hebben we nu 11 topics in 12 dagenquote:
Heel apartquote:Op maandag 28 maart 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, na tweeënhalf jaar over 1 topic te hebben gedaan hebben we nu 11 topics in 12 dagen
Winterkostquote:Op maandag 28 maart 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met @:hemarookworst
Mwa was t op zich wel weer voorquote:
omnomnomquote:Op maandag 28 maart 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had stamppot rauwe andijvie met @:hemarookworst
Heb je de Kirby demo nog geprobeerd?quote:
Ceedeetjequote:
Nu weer beter, twee weken goed ziek geweest.....maar weekje vrij vanaf vrijdag in het vooruitzicht!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ceedeetje![]()
Hoe is het? Leuk weekend gehad?
Ai ziek is altijd balenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu weer beter, twee weken goed ziek geweest.....maar weekje vrij vanaf vrijdag in het vooruitzicht!
Nou, ziet er regenachtig uit in de voorspellingen, maar één dagje efteling moet hopelijk wel lukken.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ai ziek is altijd balenMaar het is zo vrijdag
![]()
Nog plannen voor je weekje vakantie? Altijd wel lekker even vrij.
Oh ik kijk eigenlijk nooit naar die voorspellingen. Maar kan ook nog veranderen. Dagje efteling komt vast goedquote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou, ziet er regenachtig uit in de voorspellingen, maar één dagje efteling moet hopelijk wel lukken.
Hoe is het daar? Leuke dates op de planning?
Jaaaa en nu een tijdelijke Alice in Wonderland in de efteling, zo gaaf!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik kijk eigenlijk nooit naar die voorspellingen. Maar kan ook nog veranderen. Dagje efteling komt vast goed
Goed hoor. Ik heb wel zin in de lente en zomer nu er weer vanalles kan
En nee
Ik weet niet wat dat is...een attractie?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaa en nu een tijdelijke Alice in Wonderland in de efteling, zo gaaf!
Geen datesbeter gaan zoeken hoor......
zo die heeft de beuk er goed in zittenquote:
Hij is dan ook al ruim drie uur bezigquote:Op maandag 28 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo die heeft de beuk er goed in zitten
Nee, meer een soort wereldje gecreëerd op de picknickweide en er komen sprookjesbosbewoners het efteling verjaardagsfeestje vieren waar bezoekers bij betrokken wordenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is...een attractie?
Of m'n zichtbaarheid verhogenWachten tot ze aanbellen is tot nu toe niet erg succesvol.
lekker plaatjes draaienquote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is dan ook al ruim drie uur bezig
Klinkt wel leukquote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, meer een soort wereldje gecreëerd op de picknickweide en er komen sprookjesbosbewoners het efteling verjaardagsfeestje vieren waar bezoekers bij betrokken worden![]()
Eeehm nee, je moet echt zelf je charmes in de strijd gooien!
Again and againquote:
Have fun en hou ons een beetje op de hoogtequote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk
Dat is dan het plan voor deze lente/zomer
Haha ja als er nieuws is laat ik het wetenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Have fun en hou ons een beetje op de hoogte
Ja leuk!!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja als er nieuws is laat ik het weten
Best een lekkere set vanavondquote:
ja dit klinkt wel lekkerquote:Op maandag 28 maart 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Best een lekkere set vanavondmaar ken er ook maar weinig van.
goed om te horen kerel! maar dan heb je het ook echt tot het einde volgehouden zo te horen?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:04 schreef engine het volgende:
Masters was trouwens echt gaafHoogtepunten vond ik shadowlands terrorists...dat was gewoon een half uur lang die standaard hits maar dan toch net wat anders
Angerfist
En Sefa was ook geweldig. Ook een half uur lang alleen maar rammen
![]()
En daarna nog partyraiser en peacock die met een glimlach op hun gezicht de tent afbraken![]()
En ook nog best veel bij de hardstyle gestaan waar ze qua tempo eigenlijk gewoon hardcore aan het draaien waren.
Nu wel weer beter?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed om te horen kerel! maar dan heb je het ook echt tot het einde volgehouden zo te horen?
ik heb gewoon 0 meegekregen van de livestream, ik ben om 8 uur ofzo naar bed gegaan omdat ik mij totaal niet lekker voelde
echt jammer wel
ja uiteindelijk zondag ook veel op bed gelegen omdat ik die hele nacht amper geslapen hebquote:Op maandag 28 maart 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wel weer beter?
Ja wel tot het einde volgehouden. Na peacock en partyraiser was het nog een half uurtje drokz en akira...absolute herrie maar als je er dan toch bent.
Ja dat heb je soms. Als het daarmee over is..quote:Op maandag 28 maart 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja uiteindelijk zondag ook veel op bed gelegen omdat ik die hele nacht amper geslapen heb![]()
gaat nu wel weer hoor. geen idee wat het nou precies was. had blijkbaar toch even wat rust nodig ofzo.
lekker man fijn dat het zo leuk was
biem biem biem!quote:
Dazzler heeft MJ nog niet gecanceldquote:
ja dat is met zo'n fysiek evenement wel balen, je kunt niet even paar minuutjes hier en dan weer paar minuutjes daar zijnquote:Op maandag 28 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Die had ik zaterdag ook nog willen zien...rotterdam terror corps...maar toen was ook act of rage bezigen dat was ook te gaaf om bij weg te lopen
Ja dat...en had er ook niet aan gedacht dat van podium naar podium lopen ook iedere keer tien minuten kost. Veel sets waren maar een half uur (wat ik echt goed vondquote:Op maandag 28 maart 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is met zo'n fysiek evenement wel balen, je kunt niet even paar minuutjes hier en dan weer paar minuutjes daar zijn
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:34 schreef engine het volgende:
Shazam herkent de tracks van Dazzler ook nietweet niet wat voor obscure hardcore hij aan het draaien is
en wij zijn er twee vanquote:Op maandag 28 maart 2022 22:40 schreef engine het volgende:
15 kijkers is genoeg voor Dazzler om er een uurtje aan te plakken
Ik ook hahaquote:
Ja was iets anders hahaquote:
BAMquote:
Wat een top stream voor een maandagavondquote:
yesquote:Op maandag 28 maart 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een top stream voor een maandagavondDazzler bedankt
nog even lekker bij moeders blijven tochquote:Op maandag 28 maart 2022 23:10 schreef engine het volgende:
Ik zit nog te kijken of één van bosuiltjes vertrekt vanavond maar die liggen ook allemaal plat
hoppa lekker voor ze!quote:Op maandag 28 maart 2022 23:20 schreef engine het volgende:
Gevalletje bij de verkeerde inbreken
https://www.vechtsportinf(...)m-niet-in-mijn-huis/
En lekker bij elkaarquote:Op maandag 28 maart 2022 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog even lekker bij moeders blijven toch![]()
ja mooi is datquote:Op maandag 28 maart 2022 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
En lekker bij elkaarHet vrouwtje komt niet veel meer in de kast. Is ook niet nodig. Ze blijft de jongen wel in de gaten houden en voeren als ze de kast verlaten hebben. Echt mooi om te zien dat er vijf kuikens klaar zijn om de kast te verlaten.
Ja ik ook zo.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
hey kerel ik ga afsluiten. check je laters!
quote:
Tot donderdag!quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
Zondag heb ik even het spelletje gespeeldquote:
Mogguhh Missquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zondag heb ik even het spelletje gespeeld
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zondag heb ik even het spelletje gespeeld
Het is wel een geinig/leuke spel, maar om er 60 euro voor uit te geven doe ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
En wat vond je ervan?
Weet niet hoeveel je wel/niet kunt doen in de demo eigenlijk.
Nee dat kan ik mij wel voorstellen. Vind dat eigenlijk ook wat teveel voor Kirby. Daarvoor is het toch allemaal wat veel van hetzelfde... Het speelt lekker weg maar niet om uren achter elkaar te spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is wel een geinig/leuke spel, maar om er 60 euro voor uit te geven doe ik niet
Speel jij veel spelletjes?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat kan ik mij wel voorstellen. Vind dat eigenlijk ook wat teveel voor Kirby. Daarvoor is het toch allemaal wat veel van hetzelfde... Het speelt lekker weg maar niet om uren achter elkaar te spelen.
Wel redelijk veel maar gaat met periodes. Dit jaar nog maar weinig gespeeld omdat ik niet echt een leuk spel had. Afgelopen weekend weer een nieuw spel gekocht dus nu kan ik weer even vooruitquote:
Dan heb je mooi weer wat te doen nu BB is afgelopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wel redelijk veel maar gaat met periodes. Dit jaar nog maar weinig gespeeld omdat ik niet echt een leuk spel had. Afgelopen weekend weer een nieuw spel gekocht dus nu kan ik weer even vooruit
Ah, heerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Gebrokenglas hier ook nog een kopje koffie
Koffie genoeg te halen he. Zo blijf je ook nog in beweging 🤣quote:
Nee, moet nog steeds nieuwe spellen kopen/vinden maar de meeste spellen zijn rond de 60 euroquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat kan ik mij wel voorstellen. Vind dat eigenlijk ook wat teveel voor Kirby. Daarvoor is het toch allemaal wat veel van hetzelfde... Het speelt lekker weg maar niet om uren achter elkaar te spelen.
Goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat klopt ja. Je loopt van het ene topic naar de andere...
Jup. Beetje kijken naar spellen die al langer uit zijn en aanbiedingen. Dat kan soms behoorlijk wat schelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, moet nog steeds nieuwe spellen kopen/vinden maar de meeste spellen zijn rond de 60 euro
Bij de mediamarkt maar eens kijken, als ik ook weer naar de Ikea gaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Beetje kijken naar spellen die al langer uit zijn en aanbiedingen. Dat kan soms behoorlijk wat schelen.
Via internet dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt maar eens kijken, als ik ook weer naar de Ikea ga
Kan, maar ik koop liever in de winkelquote:
Toch heeft de Nintendo shop soms ook mooie aanbiedingen voor spellen. Maar weet dat je liever in de winkel koopt ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan, maar ik koop liever in de winkel
Klopt maar moet dan zo'n kaart kopen of via paypalquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Toch heeft de Nintendo shop soms ook mooie aanbiedingen voor spellen. Maar weet dat je liever in de winkel koopt ja.
Bij BOL kan je vaak ook tweedekansjes kopen, weet alleen niet of dat ook met spellen zo isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Toch heeft de Nintendo shop soms ook mooie aanbiedingen voor spellen. Maar weet dat je liever in de winkel koopt ja.
Ook met spellen volgens mij. Zo kun je ook korting krijgen door oude spellen in te leveren bij sommige winkels.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij BOL kan je vaak ook tweedekansjes kopen, weet alleen niet of dat ook met spellen zo is
Als je ze niet meer speelt is dat wel ideaalquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ook met spellen volgens mij. Zo kun je ook korting krijgen door oude spellen in te leveren bij sommige winkels.
Ja maar dan moet je wel de fysieke game kopen. Ik download bijna alles, dan gaat dat niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je ze niet meer speelt is dat wel ideaal
Oke, dat is wel net zo handigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel de fysieke game kopen. Ik download bijna alles, dan gaat dat niet.
Voordeel van downloaden is dat het spel altijd op de Nintendo staat en je geen kaartjes hoeft te wisselen.
Ah één van de eerdere is dat geweest. Ja is eigenlijk zonde om weg te doen... Zeker die spelletjes toen waren best grappig ook. Duck hunt met zo'n pistool erbijquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat is wel net zo handig
Ik heb ooit een nitendo gehad, daar moest het spel in als een cassette
Maar nu praat ik wel over ettelijke jaartjes terug
Heb nog steeds spijt dat ik die heb weggedaan
Ik was helemaal gek van Mario.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ah één van de eerdere is dat geweest. Ja is eigenlijk zonde om weg te doen... Zeker die spelletjes toen waren best grappig ook. Duck hunt met zo'n pistool erbij
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van Mario.
IK had hem toen voor de kinderen gekocht en kwam toen 6 maanden plat te liggen
Dus overdag als de kids naar school waren lag ik de hele dat te spelen![]()
ALs dan de dokter of de fysio kwam baalde ik als een stekker.
Straks misschien nog wel eenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MrsL.... Nog een kop thee? Of heb je even genoeg?
Nu komt het topic wel volquote:
Wiggle Wiggle...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja nu kan het nogquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker in z'n kortebroekje
hij is weer lekker bezig
Ik half, was eerst een serie aan t kijkenquote:
Kan ook. Ik ben ook niet meer zo fanatiek als vroeger.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen bij EK en WK, zo'n gelegenheidskijker.
Ook verslavend dat serie kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik half, was eerst een serie aan t kijken
Ik kijk ook maar half. Kijk bij het wk wel weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Ik ben ook niet meer zo fanatiek als vroeger.
De laatste jaren toch meer gefocust op de F1.
Jij bent ook zo'n fan van Engels voetbal?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar half. Kijk bij het wk wel weer.
Wasquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n fan van Engels voetbal?
Of vergis ik me nou...
Yep, ik kijk altijd op mijn mobiel in de Netflix app wat er binnenkort op komt en zet dan melding er van aanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echtZit je net in een serie, zie je alweer een andere
Snap ik. Ik kijk nog wel af en toe, maar blijf er niet voor thuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Was![]()
Ik ben eigenlijk in zijn geheel gestopt met voetbal kijken. Vind er niks meer aan ineens.
Maar heb wel altijd veel gekeken ja. Vooral Arsenal.
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kijk nog wel af en toe, maar blijf er niet voor thuis.
Jup. Of het moet wk of ek zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kijk nog wel af en toe, maar blijf er niet voor thuis.
hoe gaat het met de bosuiltjesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Speel ondertussen ook nog een beetje Kirby en moet de bosuiltjes in de gaten houden.
Ze zijn ondeugend geweest en staan nu voor straf in het hoekje.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn ondeugend geweest en staan nu voor straf in het hoekje.
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ach het is leuke opvulling af en toe potje voetbal
ze zijn zoooo cutequote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaak zijn ze druk aan het begin van de avond als het donker wordt. Ze gaan al in de tunnel naar buiten zitten maar tot nu toe komen ze nog iedere keer terugquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beter man, kun je er nog even van genietenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Vaak zijn ze druk aan het begin van de avond als het donker wordt. Ze gaan al in de tunnel naar buiten zitten maar tot nu toe komen ze nog iedere keer terug
Jaaquote:
genietsjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaecht leuk als ze met zijn vijfen aan het springen en fladderen zijn.
Daar ben je, zie je ook maar weinig onlinequote:
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben je, zie je ook maar weinig online![]()
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
was even een beetje boos enzo
geen zin
Ojee, nu weer wat gekalmeerd?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
geen zin
feedback is verboden tegenwoordigquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
geen zin
Ja, ik snap het ook allemaal niet meer af en toe...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
feedback is verboden tegenwoordig
dan gooien ze gewoon het topic dicht
ik ook niet Aloaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook allemaal niet meer af en toe...
Oudje wel, maar blijft goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker nummertje wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond het niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ach het is best te eten maar koop het nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |