Ahah dat verklaart een hoop!quote:
Aha, die kijk ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas één aflevering geweest, vanavond de 2e, wel de Vlaamse mol
Ah ok..quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond op goplay.be en morgenavond op npo start
de eerste aflevering is op allebei nog terug te kijken, de Vlaamse is echt zovéél beter dan de Nederlandse versie.....quote:
Ik kijk het nooit meer, vroeger wel gekeken volgens mij.. Zal eens een poging wagen om t te kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
de eerste aflevering is op allebei nog terug te kijken, de Vlaamse is echt zovéél beter dan de Nederlandse versie.....
Echt hoor, geen bekende Vlamingen maar mensen die elkaar pas bij de eerste opdracht leren kennen.....quote:Op zondag 27 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit meer, vroeger wel gekeken volgens mij.. Zal eens een poging wagen om t te kijken
Dat is dan wel heel anders..quote:Op zondag 27 maart 2022 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hoor, geen bekende Vlamingen maar mensen die elkaar pas bij de eerste opdracht leren kennen.....
Vanavond dan wel ff kijken via npo start..quote:Op zondag 27 maart 2022 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en ze monteren anders.....je kunt bij hun veel beter meedoen om echt te zoeken naar de mol
De eerste kun je nog terug kijken, de 2e komt morgenavond pas onlinequote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond dan wel ff kijken via npo start..
Zag het aflevering 1 is nog twee dagen beschikbaarquote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De eerste kun je nog terug kijken, de 2e komt morgenavond pas online
Wel meteen anderhalf uurquote:Op zondag 27 maart 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag het aflevering 1 is nog twee dagen beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |