toch ff gecheckt waar het m in zat... lastig te vinden , maar met wat logica valt het wel te linken ..quote:
Geen schokkende aanpassingen iddquote:Op zondag 27 maart 2022 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
toch ff gecheckt waar het m in zat... lastig te vinden , maar met wat logica valt het wel te linken ..
Mijn Duitsertje doet niet eens meequote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Prisha het volgende:
het Japannertje is al uitgevallen![]()
@:pullup
Nee klopt ... Latifi in de muurquote:Op zondag 27 maart 2022 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik van tevoren niet kunnen weten natuurlijk
Mijn Chineesje welquote:
Ons Chineesjequote:
quote:
quote:
ja dat dan weer wel. Maar hij rijdt nog.quote:
Goed zo, lekker voor hemquote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Prisha het volgende:
het Japannertje is al uitgevallen![]()
@:pullup
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed zo, lekker voor hem
Even oefenen en dan neem ik hem wellicht volgend jaar weer mee
Als ie zo door blijft gaan , zit er geen volgend jaar meer inquote:Op zondag 27 maart 2022 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed zo, lekker voor hem
Even oefenen en dan neem ik hem wellicht volgend jaar weer mee
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie zo door blijft gaan , zit er geen volgend jaar meer in
daar gaan mijn puntenquote:
en nu helemaalquote:
jah ik ben goedquote:
quote:
Oh noquote:
dat is idd wel jammerquote:Op zondag 27 maart 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Max heeft trouwens meteen trekjes van een wereldkampioen "that's so unfair"
Op de Ziggo zo een samenvattingquote:Op zondag 27 maart 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
Is dit nog ergens terug te zien vanavond?
Ik vind het leuk om mee te spelen maar wil toch ook wel wat racen kunnen zien
Ja vraag ik me ook af, ik lees via een live blog mee.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
Is dit nog ergens terug te zien vanavond?
Ik vind het leuk om mee te spelen maar wil toch ook wel wat racen kunnen zien
Heb je VPN ?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af, ik lees via een live blog mee.
Vorig jaar had GOA van die linkjes. Had ik nu weer gevraagd maar hij had helaas niet geantwoord.
Ik ook weinig. Maar ik denk dat het overall minder zal zijn omdat heel veel mensen een aantal van de uitvallers in hun team hadden.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef engine het volgende:
![]()
Ocon pakt nog wat puntjes. Verder niks gehaald vandaag.
jaquote:
Jup sowieso veel uitvallers vandaag van allerlei teams.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Maar ik denk dat het overall minder zal zijn omdat heel veel mensen een aantal van de uitvallers in hun team hadden.
quote:
Heeft er iemand punten gehaald danquote:
ik ookquote:
we staan op 11quote:Op zondag 27 maart 2022 23:41 schreef D. het volgende:
De punten! (ovb)
1 D. 778
2 Prisha 732
3 oma-Nijn 717
4 chufi 705
5 pullup 705
6 Zorro 705
7 engine 686
Ik heb vernomen dat ie wel meedeed hoor, ergens achterinquote:Op maandag 28 maart 2022 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben hier te weinig.![]()
Spannende race wel... Heerlijk zo zonder Hammie.
Voor spek en bonen en een punt .... Als het in Australie ook weer slecht gaat zie ik hem nog wel opstappen ook ...quote:Op maandag 28 maart 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ie wel meedeed hoor, ergens achterin
Dan laat ie zich wel kennenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor spek en bonen en een punt .... Als het in Australie ook weer slecht gaat zie ik hem nog wel opstappen ook ...
Allang gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:39 schreef D. het volgende:
Nog 2 uur en 20 minuten op je team te updaten
Ow, en nog een week
Ach zoveel verschillende keuzes waren er niet hoor, kon het net zo goed nu doenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel wat vroeg
Tenzij je inside info hebt over hoe de teams er volgende weer voor staan
Het risico dat er een rijder ff niet meedoet is nog steeds redelijk hoogquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach zoveel verschillende keuzes waren er niet hoor, kon het net zo goed nu doen
Ja, vanwege stress en psychische problemenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het risico dat er een rijder ff niet meedoet is nog steeds redelijk hoog
of covidquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vanwege stress en psychische problemen
Ja maar nu met 2 weken rust is iedereen iig weer her en der geweest dus risicos alomquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zich nauwelijks mengen met de lokale bevolking
Neem aan dat iedereen zich van de risico's bewust is, en weten wat er op het spel staatquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu met 2 weken rust is iedereen iig weer her en der geweest dus risicos alom
Je zou het verwachten , maar Max bv wil zn neefje natuurlijk ff zien en zo heeft iedereen wel ietsquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen zich van de risico's bewust is, en weten wat er op het spel staat
Al zit een ongeluk in een klein hoekje
Klopt, ik heb mijn neefje afgelopen weekend ook gezienquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou het verwachten , maar Max bv wil zn neefje natuurlijk ff zien en zo heeft iedereen wel iets
Hoeveel heb je er danquote:
Ik ookquote:
yep .. over een week is het afgelopen ...quote:Op zondag 3 april 2022 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ookniet dat ik nu veel kan. Maar toch.Australie is de volgende toch?
afgelopen? Oh verhip. Tijdsverschil jaquote:Op zondag 3 april 2022 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
yep .. over een week is het afgelopen ...
is dat onze tijd?quote:Op zondag 3 april 2022 10:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is de race om 7 uur .. check
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan nog wel slaap.quote:
Tollquote:Op zondag 3 april 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
dan krijg je er een klokje bij ... ook handig
quote:
Tsja dat werd fietsenquote:Op maandag 4 april 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
Ook weer veilig thuis ? met de fiets, bus of meegereden met een collega/pupil/ of fan.?
Ook nog tegenliggers zo te zienquote:Op donderdag 7 april 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
Dat wordt uitkijken met al die fietsers midden op de baan
[ afbeelding ]
Oh ja het is aan de andere kant van de wereldquote:
5-6 FP1quote:Op donderdag 7 april 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja het is aan de andere kant van de wereld
Pittigquote:Op donderdag 7 april 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
5-6 FP1
Nogmaals de rest: chufi in 40+ / Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #11
Die eerste zou toeval zijn ...quote:Op donderdag 7 april 2022 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
PittigHet is toch niet voor me te zien dus ik check de results wel weer
We hebben even veel punten en je staat een stuk hoger omdat ik minder geld nu heb na mijn nieuwe aankoop?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:07 schreef chufi het volgende:
Allen tot middernacht kan er nog geschoven worden
[ afbeelding ]
Ghehequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx weer
Vandaag goed opletten..dat ik Hulkenberg er uit mik en goed op bevestigen klik😅
gewoon alfabetische volgorde dacht ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben even veel punten en je staat een stuk hoger omdat ik minder geld nu heb na mijn nieuwe aankoop?
Zou kunnen, ik heb mijn aankoop nog niet bevestigdquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben even veel punten en je staat een stuk hoger omdat ik minder geld nu heb na mijn nieuwe aankoop?
Nee ik heb even onderzoek gedaanquote:
De volgorde is hoogste geld en dan van Z-A , maar inmiddels heb ik me 10 plaatsen onder je gepositioneerdquote:
Ah ja Dan zal ik in de loop van de dag nog wel verder stijgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
De volgorde is hoogste geld en dan van Z-A , maar inmiddels heb ik me 10 plaatsen onder je geplaatst
Wil je onderaan komen bij gelijke punten en geld?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja Dan zal ik in de loop van de dag nog wel verder stijgen![]()
Volgend jaar ga ik met de naam Aaaaaaajajajaja meespelen
Ow het is omgekeerd alfabetischquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je onderaan komen bij gelijke punten en geld?
verhipquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik heb even onderzoek gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:38 schreef D. het volgende:
Keuze gemaakt, team omgegooid, iets met gladiolen
Omruilen naar iets anders hoeft niet per se geld te kostenquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:24 schreef Prisha het volgende:
Ik heb te weinig budget om iets zinnigs te doen, dus ik laat het maar even zo.
dat is waarquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Omruilen naar iets anders hoeft niet per se geld te kosten
Neeeee, het is gelukt...wel een armoede keuze, maar goed. Op hoop van zegen😂quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:25 schreef Prisha het volgende:
@:oma-nijn VERGEET NIET OP BEVESTIGEN TE KLIKKEN!!
Op een scooter is ie sneller?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef chufi het volgende:
Toch knap dat Sebas nog een tijd zet![]()
[ afbeelding ]
Ik had Alonso al in mijn team gezet, toen ik zag dat Ocon het overall beter gedaan had, dus die nog even omgewisseldquote:
Alonso is morgen weer sneller dan Oconquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:16 schreef D. het volgende:
Los punktos!
1 D. D.-F1 946
2 Prisha 890
3 oma-Nijn 885
4 chufi 867
5 Zorro 867
6 pullup 859
7 engine 854
Heb jij Alonso?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alonso is morgen weer sneller dan Ocon
Heel verstandig.quote:
Ik en Zorro hopen hetquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
En je zou zo maar gelijk kunnen hebben hoor
Pullup had al iets anders gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang jullie dezelfde keuzes maken
Nopequote:
Jullie doen het ook goed, anders stonden we niet 6equote:Op zondag 10 april 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik al zei .. jullie doen het goed.. maar we gaan jullie inhalen
dank jequote:Op zondag 10 april 2022 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie doen het ook goed, anders stonden we niet 6e
Ah, zo ken ik mezelf weerquote:Op zondag 10 april 2022 17:47 schreef D. het volgende:
En, de punten!
1 D. 1229
2 oma-Nijn 1168
3 Prisha 1140
4 engine 1137
5 pullup 1113
6 chufi 1099
7 Zorro 1099
Luv itquote:
quote:
damn...ik ben ingehaald door omaquote:Op zondag 10 april 2022 17:47 schreef D. het volgende:
En, de punten!
1 D. 1229
2 oma-Nijn 1168
3 Prisha 1140
4 engine 1137
5 pullup 1113
6 chufi 1099
7 Zorro 1099
Ja die is heftig goed bezigquote:
quote:
Wederom advies van schoonzoon.... Zijn voortanden hebben het weer even geredquote:
Volgend weekeinde?quote:
Ohja, dan doen die kathoieken het zeker nietquote:
Niet in Italiaquote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohja, dan doen die kathoieken het zeker niet
Dat waren ze al, maar vond in Oostenrijk nog 1 paarquote:Op maandag 11 april 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vroeg ... bang dat ze uitverkocht zijn over 1.5 week?
Wat verkopen ze in Oostenrijk dan ?quote:Op maandag 11 april 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat waren ze al, maar vond in Oostenrijk nog 1 paar
Dachsteins gad ik vroeger ookquote:Op maandag 11 april 2022 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.fromaustria.com/nl/mode-accessoires/schoenen
Kies maar
Zien er stevig uitquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.fromaustria.com/nl/mode-accessoires/schoenen
Kies maar
quote:Schoenen: 9 Producten
Hmm even op letten danquote:Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef chufi het volgende:
Oh sprintrace, mogelijk sluiten de lijnen eerder ...
Ik zal de resultaten van de 1e training posten ...quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Emilia-Romagna.
Je hebt nog tot vrijdag 22 april 2022 16:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
En wijzigen kost geldquote:
Ik had 1859 gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
Maar NOGMAAALS !!!!!!!! op tijd inleveren is 1659
Mazzelquote:
Nee anders had je het te laat door gehad toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hoezo? Nu heb ik 2 uur minder, en eigenlijk geen tijd dus
Ja, da’s ook waarquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee anders had je het te laat door gehad toch?
Je kan vast nog wel 1 minuutje vinden
Zijn ze al klaar?quote:
Ik heb overal goed beeld..quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat viaplay werkt op telefoon veel beter
Ik heb snel gewisseldquote:
Nou, vind het op tv vaak bufferen, en geen mooi beeld.quote:
Veel succesquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb snel gewisseld![]()
Zo meteen zelf druk met voorronden voor de NK
oeps!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:35 schreef chufi het volgende:
Laatste oproep om je team aan te passen .. nog 25 minuten
Nee, ik word nog liever laatstequote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Na ja we zien wel weer.. Iemand al Mercedes in zn team
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:38 schreef engine het volgende:
Jammer dat Ocon zo ver naar achteren start.
Ja..ik vind het zo'n vreselijke jankmuilquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja..ik vind het zo'n vreselijke jankmuil
Overal zoekt ie een excuus voor ...quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja..ik vind het zo'n vreselijke jankmuil
quote:
quote:
Naja wellicht scoor je alsnog zoveel puntenquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar van de kwali moet ik het niet hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja wellicht scoor je alsnog zoveel punten
quote:
ja volgens mij wel .... 8,7,6,5,4,3,2,1quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
De uitslag van de sprintrace telt als kwalificatie of hoe zat dat ook alweer met de punten?
Ik dacht de kwalificatie van gisteren telt als uitslagquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
De uitslag van de sprintrace telt als kwalificatie of hoe zat dat ook alweer met de punten?
Dat dacht ik eerst ook maar omdat ik nog niks zag begon ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht de kwalificatie van gisteren telt als uitslag
Klopt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht de kwalificatie van gisteren telt als uitslag
Ik heb even nagelezen in het F1 topic. Daar staat dat hetzelfde is als vorig jaar. Dus sprintrace telt niet mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar omdat ik nog niks zag begon ik te twijfelen.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb even nagelezen in het F1 topic. Daar staat dat hetzelfde is als vorig jaar. Dus sprintrace telt niet mee.
In jet FoK! spel niet ... in het echt zijn er wel punten uitgedeeld en is de uitslag de startopstelling van morgenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb even nagelezen in het F1 topic. Daar staat dat hetzelfde is als vorig jaar. Dus sprintrace telt niet mee.
Jep, groot verschil met vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan respectvol met elkaar om nu ....
Ja maar na de kwalificatie kreeg je ook punten.quote:
Misschien sparen ze het opquote:Op zondag 24 april 2022 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja maar na de kwalificatie kreeg je ook punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |