Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook een uur vroeger dan gister
Hey Haagsquote:
ToT!quote:Op zondag 27 maart 2022 11:54 schreef ToT het volgende:
"Autooooo, waar beeeeeeen jeeeeee????"
Mini-ToT zat dat vanmorgen de hele tijd te roepen toen hij door zijn slaapkamerraam keek en niet door had dat onze auto om de hoek geparkeerd staat omdat onze parkeerplaats bezet was.
Ik sliep nog zo lekker.
Zo dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren iets te veel zitten bunkeren, m'n maag stond op knappen!
Mini-ToT aait over mijn buik en geeft er een kusje op!
Was volgens mij rond een uurtje of 6 (zomertijd). Valt dus nog enorm meel normaal is hij altijd om 6 uur wintertijd wakker, maar we hebben gisteren een intensieve dag gehad en hij is ook een half uurtje later naar bed gegaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ToT!![]()
Hoelaat riep Mini-ToT dat?![]()
Merk gelukkig nu weinig van dat de klok uur vooruit is gegaan
Op zich wel, het vlees zelf was bijzonder goed, alleen flikkeren ze overal van die goedkope saus overheen; chilisaus, bbq-saus, mayonaise enz. Op een gegeven moment werd ik dat echt zo enorm zat!quote:
Oh dat valt idd mee..Ik zag de foto's, het was gisteren ook heerlijk weerquote:Op zondag 27 maart 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij rond een uurtje of 6 (zomertijd). Valt dus nog enorm meel normaal is hij altijd om 6 uur wintertijd wakker, maar we hebben gisteren een intensieve dag gehad en hij is ook een half uurtje later naar bed gegaan.
Komt morgen allemaal wel goed; we moeten weer om 7 uur opstaan.
Oh dat is wel weer minder idd, beter dat je het zelf er gewoon over kan bijv..quote:Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, het vlees zelf was bijzonder goed, alleen flikkeren ze overal van die goedkope saus overheen; chilisaus, bbq-saus, mayonaise enz. Op een gegeven moment werd ik dat echt zo enorm zat!
De sushi daar is wel ongelooflijk goed. Ik ken slechts 1 ander restaurant waar het zo goed is!
Alleen zat er op sommige soorten ook weer mayonaise!
Het was er echt wel druk, maar verderop in de lente / hartje zomer is het duidelijk nóg drukker. We zij er een tijdje gelede veel te vaak geweest met vrienden die er iedere maand of zo naar toe gingen. Da's echt niet leuk meer!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat valt idd mee..Ik zag de foto's, het was gisteren ook heerlijk weer![]()
Was het ook druk daar?
Echt heel lang geleden dat ik daar ben geweest
Dat ziet er prima uitquote:Op zondag 27 maart 2022 11:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren iets te veel zitten bunkeren, m'n maag stond op knappen!
Mini-ToT aait over mijn buik en geeft er een kusje op!
Ja maar het was all you can eat, dus verzuipen ze het in die zooi zodat je snel vol zit en veel gaat drinken zodat je nog weer sneller vol zit.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer minder idd, beter dat je het zelf er gewoon over kan bijv..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |