Die was niet blij gisteren.quote:
Werken is toch overrated.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag alleen ff een nieuwe gasmeter op zouden hangen. Kleine misrekening, hele gasleiding tussen hoofdleiding en huis moest ook vervangen. Halve dag de voordeur open, groot gat bij de voordeur en hoop kabaal verder is alles klaar.
Nu nog wachten op de elektricien die straks nog even een slimme meter komt plaatsen.
Werktechnisch niet de meest productieve dag vandaag
"MAAR WE MOETEN VAN HET GAS AF!"quote:Op maandag 28 maart 2022 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag alleen ff een nieuwe gasmeter op zouden hangen. Kleine misrekening, hele gasleiding tussen hoofdleiding en huis moest ook vervangen. Halve dag de voordeur open, groot gat bij de voordeur en hoop kabaal verder is alles klaar.
Nu nog wachten op de elektricien die straks nog even een slimme meter komt plaatsen.
Werktechnisch niet de meest productieve dag vandaag
De nieuwe leiding is er op ingericht om ook waterstof aan te kunnen. En verder zeg ik, fuck die Groningers, pompen met die handelquote:
Waterstofquote:Op maandag 28 maart 2022 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De nieuwe leiding is er op ingericht om ook waterstof aan te kunnen. En verder zeg ik, fuck die Groningers, pompen met die handel
Sodomquote:
1 keer vegen en 't gesmeer zit aan je vingersquote:
Heul niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 keer vegen en 't gesmeer zit aan je vingers
Dan ben ik oprecht blij voor je. Bij mij gaat 't mis met dat toiletpapier :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |