quote:Op maandag 28 maart 2022 20:54 schreef Modus het volgende:
Ja welke doe jij dan.
Inb4 met bloemetjes en dik als keukenrol.
Ja deze is toch ook van de Appie.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Meestal gewoon van de appie of aldi en dan de 3 laags. Als ik de decadente huisvrouw wil uithangen, ga ik zelfs voor de 4 laags
Die van jou is van Poplaquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die van jou is van Popla
Ik bedoelde appie huismerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 's heerlijk, mja te elite voor een armoedige dkut :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mijn bips krijgt alleen het bestequote:Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die 's heerlijk, mja te elite voor een armoedige dkut :$
Terecht, natuurlijkquote:
Zooo, die heb ik lang niet gezienquote:
Ik kan ze best aanraden om uit te breiden, naar bijvoorbeeld nova scotia's. Nog meer fluffquote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Daarom is het zo zacht. Maar dan ook alleen van labradorpuppies
Wij ook, uit zo'n voordeelpak met 40 rollen van de bouwmarkt, dan kunnen wij sloebers het ook betalen.quote:
*noteert*quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij ook, uit zo'n voordeelpak met 40 rollen van de bouwmarkt, dan kunnen wij sloebers het ook betalen.
Sorry to hear that manquote:Op maandag 28 maart 2022 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Afscheid genomen van m'n favoriete Frenchie. Geen idee wanneer ik haar weer ga zien. I has a sad now
Week van binnen nuquote:
* Dqod Schenkt een glas whisky voor Barb inquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod Schenkt een glas whisky voor Barb in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |