Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speeltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef mangalie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mensen wat zijn jullie erg ze is 2de en nog geven jullie ontzettend op haar af, terwijl ze gewoon een leuk te gek wijf is, snap dat Bashen niet zo hoor
Er zijn verschillende streams die niet 24/7 streamen maar zeker enkele dagen/dagdelen per week. Zoek op IRL.quote:
Moet nog maarus zien dat er een nieuw seizoen komt met 128000 kijkers per dagquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Eind juli start inschrijving nieuw seizoen BB.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dag lieve lieve COSsers ... hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer als er een BB23 is.
Morgen is je teleurstelling vast weer overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzin
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzinquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speelt
bedankt voor je super sv 'squote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dag lieve lieve COSsers ... hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer als er een BB23 is.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedankt voor je super sv 's
je bent een echte topper
Dat was deze week alleen. En daarbij zijn nog niet de uitgesteld kijken kijkers meegerekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet nog maarus zien dat er een nieuw seizoen komt met 128000 kijkers per dag
ja en in brasil is het zo dat bijquote:
Dat heeft ze gezegd, maar wie weet wat de andere thuis doen....die houden gewoon hun mond.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |