Ocon en Russell. Kies maar uitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Wie zit er achter Max op 5 en 6? Gevaarlijke gekken?
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef Breekfast het volgende:
Leclerc is morgen bij de start Perez al voorbij. 100% zekerheidje.
Ik dacht Russell en Bottas, of nog iemand.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zullen tijdens de race ook nog wel wat incidenten gebeuren denk ik. Vorige week bleef het toch redelijk bij elkaar met groepjes en als je dat op dit smalle en snelle circuit ook krijgt…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
Checo is a legend!
Enorm knap ditEn wellicht komt Max goed uit de startblokken morgen, wordt een leuke race!
Gedurfd!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie er morgen wel een paar tegen de muur rijden enzovoorts
De Ferarri's zijn erg sterk, die maken een goede kans dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van eigenlijk.
Al trekken die Ferrari’s wel als een gek idd
Dat verwacht ik ook wel, zei tegen mijn vriendin dat er wel wat ging gebeuren. En de kwalificatie was dan ook niet vlekkeloos. Morgen gebeurt er veel meer, ik gok minimaal 1 SC.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zullen tijdens de race ook nog wel wat incidenten gebeuren denk ik. Vorige week bleef het toch redelijk bij elkaar met groepjes en als je dat op dit smalle en snelle circuit ook krijgt…
Perez heeft echt bijna elke race een poepstart. Ik kan mij geen race meer bedenken waarin Perez plekken heeft gewonnen bij de start.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van eigenlijk.
Al trekken die Ferrari’s wel als een gek idd
Ocon en Russellquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht Russell en Bottas, of nog iemand.
Staat wel achter Russel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bottas trouwens. Wat zal die stiekem genieten
Checkquote:
Maar voor Hamiltonquote:
De grootste gevaarlijke gek op de baan start op P16, of nog iets verder naar achteren als hij vanavond flink geit tegen de monteurs en ze uit ellende maar z'n hele auto vervangen zodat hij kan zien dat het toch echt aan hem en niet de auto ligt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
MAx verstappen heeft nog een grote schuld lopen bij Perez na die laatste race vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Morgen hopelijk geen botsing tussen Max en Perez. Kan een keer gebeuren natuurlijk maar dat zou rest van seizoen geen goed doen voor Red Bull terwijl binnen Ferrari er namelijk ook vast nog wel een clash komt tussen Sainz en Leclerc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |