SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik ga over een kwartier maar eens kind naar bed slingeren en Dan trek ik een biertje openquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
wat voor soepje?quote:
Nog dichterbij als het dezelfde soep isquote:
Ondertussen getest?quote:
En je chick al resultaat van de GGD terug?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Negatief nog. Morgen nog maar eens.
was prima weer ervoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:39 schreef Flory het volgende:
Burp...
Op terras gezeten en erna ribben gegeten, was weer prima
Niets moet.quote:
Zekersquote:
begin wel trek te krijgen, maar het is zo klaar, lekkerbekje en aardappelsaladequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niets moet.
Laat je niets opdringen dat je niet wil !
Baas in eigen buik!
Morgenvroeg via ziekenhuis. Kan het resultaat wel raden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je chick al resultaat van de GGD terug?
Nou vooruit, omdat het romig is.quote:
Waarom zo negatief, of heeft ze het opgezocht en ben je boos ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg via ziekenhuis. Kan het resultaat wel raden.
De griep heerst ook. Het hoeft niet zo te zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg via ziekenhuis. Kan het resultaat wel raden.
Omdat ik een hele dikke vette positieve zelf test had en ik de longen uit mijn lijf hoest?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
De griep heerst ook. Het hoeft niet zo te zijn
paté gehaald maar ik heb geen toastjes meer om het op te doen zie ik
Teleurgesteld.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zo negatief, of heeft ze het opgezocht en ben je boos ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |