SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik ga over een kwartier maar eens kind naar bed slingeren en Dan trek ik een biertje openquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
wat voor soepje?quote:
Nog dichterbij als het dezelfde soep isquote:
Ondertussen getest?quote:
En je chick al resultaat van de GGD terug?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Negatief nog. Morgen nog maar eens.
was prima weer ervoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:39 schreef Flory het volgende:
Burp...
Op terras gezeten en erna ribben gegeten, was weer prima
Niets moet.quote:
Zekersquote:
begin wel trek te krijgen, maar het is zo klaar, lekkerbekje en aardappelsaladequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niets moet.
Laat je niets opdringen dat je niet wil !
Baas in eigen buik!
Morgenvroeg via ziekenhuis. Kan het resultaat wel raden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je chick al resultaat van de GGD terug?
Nou vooruit, omdat het romig is.quote:
Waarom zo negatief, of heeft ze het opgezocht en ben je boos ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg via ziekenhuis. Kan het resultaat wel raden.
De griep heerst ook. Het hoeft niet zo te zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg via ziekenhuis. Kan het resultaat wel raden.
Omdat ik een hele dikke vette positieve zelf test had en ik de longen uit mijn lijf hoest?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
De griep heerst ook. Het hoeft niet zo te zijn
paté gehaald maar ik heb geen toastjes meer om het op te doen zie ik
Teleurgesteld.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zo negatief, of heeft ze het opgezocht en ben je boos ofzo?
Mewquote:
Zo eentje had ik gisterne ook achter mij. Hij zag gelukkig zelf dat hij tot 2x toe zn boodschappen moest opschuivenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soms zou ik mensen wel dubbel willen vouwen, zoals mensen (achter mij )die bij de kassa hun boodschappen al op de band tieren en ik nog niet klaar ben.
Gast.. zo gaat het echt niet sneller hoor
Caliquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik een hele dikke vette positieve zelf test had en ik de longen uit mijn lijf hoest?
oei, sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik een hele dikke vette positieve zelf test had en ik de longen uit mijn lijf hoest?
Thx!quote:
ik sta gewoon aan het einde/begin van de band,kunnen ze er niks opleggen achter mijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soms zou ik mensen wel dubbel willen vouwen, zoals mensen (achter mij )die bij de kassa hun boodschappen al op de band tieren en ik nog niet klaar ben.
Zeg jij er iets van?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo eentje had ik gisterne ook achter mij. Hij zag gelukkig zelf dat hij tot 2x toe zn boodschappen moest opschuiven
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
nee, want uit eindelijk had ik er geen last van.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg jij er iets van?
Ik had zelf de boodschappen van die vent weggeveegd en ik ging op standje slak
De groeten
Gewoon het balkje er tussenuit halen en je boodschappen tussen die van hun leggen en dan achter hun gaan staan. Mogen zij betalenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, goede tactiek, doe ik normaal ook, maar er was niemand voor mij en dan is het wat raar als ik helemaal aan het begin ga staanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta gewoon aan het einde/begin van de band,kunnen ze er niks opleggen achter mij
mensen die te lang blijven staan terwijl er wel al ruimte voor ze en ruimte op de band is, kan ik ook niet goed tegenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede tactiek, doe ik normaal ook, maar er was niemand voor mij en dan is het wat raar als ik helemaal aan het begin ga staan
Had de neiging om die boodschappen weer de winkel in te gooien, zo over die vent heenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want uit eindelijk had ik er geen last van.
Snap ook niet waarom hij het zo graag neer wilde leggen. want het was letterlijk gewoon 1 broodje
Of gewoon dat balkje als een boa met een wapenstok gebruikenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon het balkje er tussenuit halen en je boodschappen tussen die van hun leggen en dan achter hun gaan staan. Mogen zij betalen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon het balkje er tussenuit halen en je boodschappen tussen die van hun leggen en dan achter hun gaan staan. Mogen zij betalen
Ja, daarom deed ik dat ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die te lang blijven staan terwijl er wel al ruimte voor ze en ruimte op de band is, kan ik ook niet goed tegen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg jij er iets van?
Ik had zelf de boodschappen van die vent weggeveegd en ik ging op standje slak
De groeten
Beurtbalkje in zn oog ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon dat balkje als een boa met een wapenstok gebruiken
En dan 1 ding erop leggen en wachten tot ze het kan scannenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede tactiek, doe ik normaal ook, maar er was niemand voor mij en dan is het wat raar als ik helemaal aan het begin ga staan
Je kan ook kijken of ze wat leuks hebben en dat er dan tussenuit halen en bij jouw spullen leggen en de rest gewoon naar achteren schuivenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Valt te proberen ...
Caissière vroeg uiteindelijk ook of die boodschappen van mij waren, omdat zij het kennelijk ook raar vond
Later kwam mr. Wattenschijfje hem tegen bij de winkelwagentjes en ging accuut op standje luiaard, zodat hij moest wachten.quote:
Viel tegen ... afbakbroodjes en wat kleine dingetjes die ik niet onthouden hebquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook kijken of ze wat leuks hebben en dat er dan tussenuit halen en bij jouw spullen leggen en de rest gewoon naar achteren schuiven
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Later kwam mr. Wattenschijfje hem tegen bij de winkelwagentjes en ging accuut op standje luiaard, zodat hij moest wachten.
Ja, we zijn geestelijk 3
Mehquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:23 schreef gianni61 het volgende:
Godver. Zit ik helemaal klaar om heel Holland bakt te gaan kijken, blijkt er een of andere schijt voetbal wedstrijd te zijn.
Ah jammerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Viel tegen ... afbakbroodjes en wat kleine dingetjes die ik niet onthouden heb
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:23 schreef gianni61 het volgende:
Godver. Zit ik helemaal klaar om heel Holland bakt te gaan kijken, blijkt er een of andere schijt voetbal wedstrijd te zijn.
Leedvermaak, beste vermaak?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]hoezo vind ik dit grappig ?
Wel een kleine tragedie voor de zaterdagavond hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]hoezo vind ik dit grappig ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:38 schreef mschol het volgende:
geen idee wat nog maar brood lijkt niet goed te zijn gegaan,
als ik em zo zie: niet goed genoeg gebakken of te weinig vloeistoffen
Ben van het padje geroldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je in een identiteitscrisis?
Eerder van de berg afgevallen in dit geval hoorquote:
quote:
De meeste mensen die dat hebben slikken anti depressiva.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je in een identiteitscrisis?
Of medicijnen voor jichtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meeste mensen die dat hebben slikken anti depressiva.
En de meeste antidepressiva mag niet icm grapefruit sap..
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meeste mensen die dat hebben slikken anti depressiva.
En de meeste antidepressiva mag niet icm grapefruit sap..
Dan ga jequote:
Hoi vriendjequote:
ja, vreemd,misschien niet goede programma gepakt.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets hoor, ik zag net voor het eerst een reclame en dacht, hey dat vind ik tof, vandaar.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik moest zo lachen om je opmerking van gisteren. Wat was het ook alweer. Het felste kaarsje op de taart?
Wat voor brood had het moeten worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, vreemd,misschien niet goede programma gepakt.
het is al even geleden dat ik hem gebruikt heb
Had al een topic geopend met al m'n vragen..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom maak jij geen huizen verbouw topic, net als GCJoel?
6 uur zou wel decadent uitslapen zijn zegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Vraag me af of ik morgen gewoon weer om 5u wakker wordt, of om 6u.
Beter dit dan tomaatroodquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, dacht dat ik vandaag wel wat kleur had opgedaan in het zonnetje, maar valt tegen. De zonnebrandcrème heeft z’n werk in elk geval erg goed gedaan.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6 uur zou wel decadent uitslapen zijn zeg
Ik moet je teleurstellen Kwiwi, Boenen met Buda was gisteren alquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoe laat kan ik van Keeping up with the Kardashians naar Boenen met Buda switchen?
Nou inderdaad. Had een paar weken terug kleine blaren op m'n gezicht omdat ik me vergist had in hoe sterk de zon al wasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd
Als ik in de bergen loop dan kan het ook snel gaan in de zon.
Mijn huidtype werkt dan ook niet bepaald mee. Vroeger wel eens flink verbrand en dat is inderdaad geen pretje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Had een paar weken terug kleine blaren op m'n gezicht omdat ik me vergist had in hoe sterk de zon al was
Gaan we gewoon uitzending gemist kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen Kwiwi, Boenen met Buda was gisteren al
Alles staat op Foqueflixquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we gewoon uitzending gemist kijken
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen Kwiwi, Boenen met Buda was gisteren al
Hij was bang dat hij tijd te kort kwam door de zomertijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |