Alweer? van de week ook alquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel heeft vandaag weer extensions laten zetten, wat had die voor baan eigenlijk?
Hey Lavenderrquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zou zomaar eens kunnen winnen. Denk dat je dat goed ziet.
ben het helemaal met je eens, die witte broek is geen panquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer vindt wat Salar aan heeft niet mooi
Jammer he het ziet er niet uit die broekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, die witte broek is geen pan
wat ik jammer vind ze plaatst een kort filmpje bij Insta dat ze extensions gedaan heb, zaten mooie krullen in en hier is het stijlquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nawel heeft ff snel een strippenkaart voor de zonnestudio opgemaakt???
gewoon uit een spuitbus denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nawel heeft ff snel een strippenkaart voor de zonnestudio opgemaakt???
Volgens de tv gids welquote:
ja was eem broekpak die stond haar ook mooi inderdaad, maar vind dit wel watr voor zo'n avond en ze kon het goed hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roze pak vond ik to much
Overdreven. Te fel, te kitcherig, Dat groene jurkje vond ik mooier
Ik vond haar dat geel/groene broekpak zo mooi staan Zo elegantquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja was eem broekpak die stond haar ook mooi inderdaad, maar vind dit wel watr voor zo'n avond en ze kon het goed hebben
Vreselijk zo lang opmakenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Hznootje het volgende:
Hoelang kan je met oog makeup bezig zijn… ik ben altijd binnen paar minuten klaar
Ik heb daar ook nooit zoveel tijd voor nodig. Verbaasd mij altijd hoelang die vrouwen in die RLSsen er altijd mee bezig zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Hznootje het volgende:
Hoelang kan je met oog makeup bezig zijn… ik ben altijd binnen paar minuten klaar
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O ben even at5 kijken is een markant mens overleden en vandaag uitvaart geweest groots met fakkels
Dus het is toch niet een generatie dingetje??quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef tiki het volgende:
[..]
Dus het is toch niet een generatie dingetje??![]()
Ik krijg de hele tijd het idee dat ze aan de onderkant wat vergeten zijn, maar denk dan maar dat het wel 'mode' zal zijn of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |