en Grees krabt even ongegeneerd aan haar blubberkontquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar loopt de badkamer uit met een vinger vol vaseline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar loopt de badkamer uit met een vinger vol vaseline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Is dat de jurk die Grace aan gaat doen vanavond?
Ja dat grijze ding wat ze aan heeftquote:
Zij had toch dat knalroze broekpak uitgekozen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]mijn fantasie slaat op hol nu, wat gaat ie daarmee doen
Nee volgens mij is dat echt een tafelkleed ofzoietsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat grijze ding wat ze aan heeft
Zal ze nu wel een ander kleurtje ogen hebben of zien we dit nu gewoon pas voor het eerst, want ik heb het ook nog niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik Grace lenzen in zie doen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat echt een tafelkleed ofzoiets
Ze heeft een roze glitterpak. Ziet er ook niet uit maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja Salar ook een zwarte broek, je weet het nooit hequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij had toch dat knalroze broekpak uitgekozen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]Jup flinke klapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Het had maar zo gekundquote:
is ook zo'n hamam-doek die Kris ook vaak omknoopt in de saunaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Salar ook een zwarte broek, je weet het nooit he
Mar ik vind het niet eht een feestjurk . Lijkt meer een omgeknopte grote sjaal of zo
Ik vind het wel bij de avond passen maar als ik haar was geweest was ik voor het groen/geel pak gegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat echt een tafelkleed ofzoiets
Ze heeft een roze glitterpak. Ziet er ook niet uit maar goed.
Ik vind het iets te veel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind het wel bij de avond passen maar als ik haar was geweest was ik voor het groen/geel pak gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |