Halverwege de uitzending zullen ze wel weten wie er gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Salar, spijtig genoeg gevolgd door Krees, en Kristof derde (volgend op de polls die ik zie).
Misschien 'n kwartiertje op de Feestweek in De Klingequote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Salar, spijtig genoeg gevolgd door Krees, en Kristof derde (volgend op de polls die ik zie).
In principe kan hij wel zingen, tis niet vals of zo maar ik vind gewoon dat ie een kut stem heeft en kut liedjes zingt, slechte combinatie voor mij. Verder vind ik hem wel een toffe peer ook. Maar Salar for the winquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het hem meer echt durft te zeggen omdat het juist zo’n aardige gast is en ‘zijn ding is’ en het gevoel dat je dat dan van em afneemt 😅 Leuk als gezellige hobby maar never voor het echie .. toch geniet ik wel van em en heeft ie al voor wat leuke momenten en harmonie gezorgd op die manier. Maar nee, hij kan niet echt goed zingen 😂
Ja precies dat eigenlijk ja hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In principe kan hij wel zingen, tis niet vals of zo maar ik vind gewoon dat ie een kut stem heeft en kut liedjes zingt, slechte combinatie voor mij. Verder vind ik hem wel een toffe peer ook. Maar Salar for the win![]()
Dank je wel Paulquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:49 schreef Paul het volgende:
Ik wil @:dotteke bedanken voor haar goede moderatorschap
heb het niet gezien maar hij wilde een maskertje voor zijn wallenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:21 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wat heeft Kristof nou op zijn gezicht hij lijkt wel een wijf
Als het nog goed ruikt en goed smaakt kun je het gewoon nog eten hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
ze gaan althans Kristoff wel zalm van 2 dagen over tijd eten
Mijn face meisje zegt dat dit goed voor je isquote:
Zit er 99 % in.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan de finale niet zien vanavond. Hoop dat Salar als winnaar het huis uit komt
Topper.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:29 schreef spapaars het volgende:
Ik wil ook iedereen binnen de COS bedanken. Dank ook aan de moderators.
En vergeef jullie ongelooflijk foute stemkeuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |