abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204226906
Ik heb een nieuwe binnendeur gekocht en deze wordt over enkele weken geplaatst. het kozijn waarin hij komt te hangen is een stalen kozijn en de deur is ook van staal. Door deze deur zijn de gaten in het kozijn overbodig geworden. omdat ik het kozijn toch nog ga verven, wil ik de slot gaten in het kozijn dichtmaken.

Wat voor vulmiddel kan ik het beste gebruiken om deze gaten dicht te maken ?
pi_204227111
kozijn is huidig kozijn ? afhankelijk van de grootte van de gaten die je dicht moet maken denk ik aan ijzeren plaatje erachtr en deze vastpoppen of lassen . een vuller die je normaal gebruiken zou heeft geen houvast op een stalen kozijn vandaar :)
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_204227334
Ja, kozijn het huidige kozijn. de gaten zijn die er standaard altijd in zitten voor het slot en dat palletje wat in de deur zit
  zaterdag 26 maart 2022 @ 14:36:38 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204227480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:00 schreef Cybersijp het volgende:
kozijn is huidig kozijn ? afhankelijk van de grootte van de gaten die je dicht moet maken denk ik aan ijzeren plaatje erachtr en deze vastpoppen of lassen . een vuller die je normaal gebruiken zou heeft geen houvast op een stalen kozijn vandaar :)
Er is wel vuller voor metaal hoor. Als het gewoon het gat is waar normaal de cilinder ingaat zou ik er een plaatje achter lijmen. En dan met vuller opvullen en eventueel schuren en verven als je het onzichtbaar wil doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:20 schreef Jeroen68 het volgende:
Ja, kozijn het huidige kozijn. de gaten zijn die er standaard altijd in zitten voor het slot en dat palletje wat in de deur zit
Heb je geen foto's van de huidige situatie?
pi_204245457
Het is een kozijn zoals op deze foto.

Moderator zondag 27 maart 2022 @ 21:39:21 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_204246211
Stukje hout er in plakken; dan afvullen met een vulmiddel en een beetje opschuren.
Keertje goed in de grondverf en dan schilderen in de gewenste kleur ? :!
pi_204254953
Lijkt me een goed plan, bedankt!
pi_204259149
Die nieuwe deur moet toch ook met de dagschoot ergens in vallen of maak je alleen het gat van de nachtschoot dicht?

Plaatje voor de terminologie:
pi_204269451
Nee, de nieuwe deur heeft niet zo’n slotplaat.
De scharnieren zorgen ervoor dat de deur netjes dicht valt,
Omdat het een tussendeur betreft is er ook geen slot nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')