ik ga niet eens beginnen aan BB , als er geen cos isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:34 schreef danilel het volgende:
[..]
ik kan de cos dan gewoon niet missen!
Als je dat zeuren vindt,zelfs een bakje koffie op de laatste dag niet krijgen is gewoon in en in triest eigenlijk.quote:
maf he, dat we gewoon een COS nodig hebben om überhaupt een RLS te kunnen volgenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ga niet eens beginnen aan BB , als er geen cos is
Zit ze weer met die aap te vozen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:34 schreef chufi het volgende:
Ziet er heel fout uit wat Grace daar in dr hand heeft...
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:34 schreef chufi het volgende:
Ziet er heel fout uit wat Grace daar in dr hand heeft...
ik ben geen RLS fanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:35 schreef danilel het volgende:
[..]
maf he, dat we gewoon een COS nodig hebben om überhaupt een RLS te kunnen volgen
COS is ook veranderd....Ben er soms wel even klaar mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ga niet eens beginnen aan BB , als er geen cos is
FOK ook, zijn ze in Den-Haag soms nog boefjes bij vergelekenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
COS is ook veranderd....Ben er soms wel even klaar mee.
Lekker op tijd ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:46 schreef suzi1 het volgende:
ja ik kreeg steeds bij mijn normale manier van cappen of ss maken zwart beeld. maar heb nu t knopje gevonden hoor
Veel te braaf.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
COS is ook veranderd....Ben er soms wel even klaar mee.
Blauw.quote:
Pas 1 keer meegemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:58 schreef suzi1 het volgende:
ken je die leraren van vroeger nog, die sloegen erop met een lineaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |