Kan je deze in de reeks zetten?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:38 schreef Paul het volgende:
Topic waarin je de kijkcijfers kunt raadplegen.
Ik zat op het puntje van mijn stoel en BB-presentator Peter Van de Veire zei: "Tot snel."quote:Op zondag 27 maart 2022 11:15 schreef Paul het volgende:
Heeft iemand gehoord 'tot volgend jaar'?
Ik niet, ik moet nog zien of het volgend jaar terug komt
Vorig jaar deden ze dat ook niet, maar het zal waarschijnlijk ergens in de zomer zijn wanneer ze aankondigen wat we kunnen verwachten in het nieuwe televisieseizoen.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:15 schreef Paul het volgende:
Heeft iemand gehoord 'tot volgend jaar'?
Ik niet, ik moet nog zien of het volgend jaar terug komt
Zolang het huis blijft staan zal er denk ik wel een nieuw seizoen komen. Zodra de sloophamer er helemaal ingaat ben ik bang dat dit het laatste seizoen wasquote:Op maandag 28 maart 2022 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze dat ook niet, maar het zal waarschijnlijk ergens in de zomer zijn wanneer ze aankondigen wat we kunnen verwachten in het nieuwe televisieseizoen.
Dat wil dan niet gelijk zeggen dat het dan over is. Misschien bouwen ze dan iets nieuws ergens anders.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:01 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Zolang het huis blijft staan zal er denk ik wel een nieuw seizoen komen. Zodra de sloophamer er helemaal ingaat ben ik bang dat dit het laatste seizoen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |