abonnement Unibet Coolblue
pi_204223308
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Mssn doordat in de echte wereld ook alles van je gezien wordt. Daar is BB ook al. Toen was het iets nieuws, leuk format en dat willen we eigenlijk terug, maar NL is preutser geworden, wat toen kon, kan nu niet meer.
Maar is BB dan nog iets wat de moeite is, is eigenlijk wat ik bedoel?
pi_204223309
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:58 schreef mario390 het volgende:
waarom hebben ze avond

geen party gekregt?
Party met 3 personen?
if it's meant to be, it will be
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:59:58 #53
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204223310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:58 schreef mario390 het volgende:
waarom hebben ze avond

geen party gekregt?
Met 3 een feestje?
Hun feestje is vanavond.
pi_204223315
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:54 schreef freaky40 het volgende:
Er is wel beter gecast dit jaar.
Vind je? Ik vond de groep van vorig jaar veel beter op elkaar afgestemd dan dit jaar. Dit jaar vind ik het maar een bij elkaar geraapt zooitje, als ik zo vrij mag zijn.
pi_204223319
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ja eigenlijk is het programma niet meer zoals het ooit bedoeld was. BB is watching you. We mogen het meeste niet meer zien, alles achter SL. Streams zijn waardeloos en in de uitzending word je gestuurd. Kristof wordt slecht neergezet en Grace als de zielige vrouw uit Brasil, die het geld hard nodig heeft, niet haar rare fratsen, van punani grijpen, tepels likken etc.
Precies. Niet dat ik daar nou helemaal op zit te wachten, maar dat is toch wat je verwacht van BB. En als dat niet meer kan in deze tijd, moeten ze een nieuw format bedenken. Er is genoeg animo voor reality TV, maar dit is echt saai. Je kijkt het omdat je fan bent, maar ik geloof niet dat als het morgen klaar is dat ik dan denk 'he jammer'. Ik zal alleen mijn routine van 'stream aanzetten' moeten afleren haha.
pi_204223322
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:59 schreef B00STER het volgende:

[..]
Maar is BB dan nog iets wat de moeite is, is eigenlijk wat ik bedoel?
Ik heb geen idee, mssn is het tijd voor wat nieuws. Als ik het goed begrepen heb, heeft Grace Brazilië en alles wat ze kan, met heel veel accounts overal gevraagd op haar te stemmen, als dat allemaal mogelijk is, dan hebben de anderen geen eerlijke kans meer en is het BB ten dode opgeschreven
if it's meant to be, it will be
pi_204223323
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, mssn is het tijd voor wat nieuws. Als ik het goed begrepen heb, heeft Grace Brazilië en alles wat ze kan, met heel veel accounts overal gevraagd op haar te stemmen, als dat allemaal mogelijk is, dan hebben de anderen geen eerlijke kans meer en is het BB ten dode opgeschreven
Het is heel tegenstrijdig. Ik zou het heel jammer vinden als er geen vervolg komt, maar als het vervolg is zoals deze editie, wat missen we dan eigenlijk?
pi_204223327
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 02:05 schreef B00STER het volgende:

[..]
Het is heel tegenstrijdig. Ik zou het heel jammer vinden als er geen vervolg komt, maar als het vervolg is zoals deze editie, wat missen we dan eigenlijk?
Wat we missen is meer de gewenning de stream aan te zetten, naar een ooit leuk bedacht format te kijken, wat niets meer voorstelt en steeds meer gestuurd wordt, maar velen blijven kijken, in de hoop dat het ooit weer zo leuk wordt als het was.
if it's meant to be, it will be
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 26 maart 2022 @ 02:10:21 #59
335263 freaky40
pi_204223330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, mssn is het tijd voor wat nieuws. Als ik het goed begrepen heb, heeft Grace Brazilië en alles wat ze kan, met heel veel accounts overal gevraagd op haar te stemmen, als dat allemaal mogelijk is, dan hebben de anderen geen eerlijke kans meer en is het BB ten dode opgeschreven
Daarom ben ik ook voor dat er volgend seizoen geen stemmen meer gegeven kunnen worden door de kijkers gedurende het seizoen alleen tijdens de finale, hetzelfde zoals in Australië. De bewoners beslissen elke week wie er vertrekt. Dan hou je dit soort uitwassen van stembots en grootschalige fanboy's/girls met meerdere accounts en stemmen via VPN's tegen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204223331
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, mssn is het tijd voor wat nieuws. Als ik het goed begrepen heb, heeft Grace Brazilië en alles wat ze kan, met heel veel accounts overal gevraagd op haar te stemmen, als dat allemaal mogelijk is, dan hebben de anderen geen eerlijke kans meer en is het BB ten dode opgeschreven
Overigens niet helemaal met je eens haha. Ik vond het heel moeilijk te kiezen tussen Grace en Salar. Ik gun het ze beiden. Maar ik vind de motivatie van Grace net iets overtuigender, dus heb voor haar gestemd. Maar mocht Salar winnen, vind ik het ook goed. Kristof hoort niet in de finale, weet iedereen, inclusief hijzelf, dus hij zal er hopelijk morgen toch echt als eerste uitgaan. Ik hoop dat hij dan gelukkig is dat hij met zijn gouden sleutel voor jan lul 3 weken extra in het huis is gebleven.

Mocht hij winnen, neem ik alles wat ik heb gezegd terug en hoeft er van mij geen nieuw seizoen te komen ;)
pi_204223336
Time for bed, Tot morgen, hoop dat niet alles geveegd wordt, omdat het niet over de streams gaat. Slap lekker :z
if it's meant to be, it will be
pi_204223339
Welterusten, ook tijd voor bed voor mij!
  zaterdag 26 maart 2022 @ 02:22:32 #63
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204223344
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 02:10 schreef B00STER het volgende:

[..]
Overigens niet helemaal met je eens haha. Ik vond het heel moeilijk te kiezen tussen Grace en Salar. Ik gun het ze beiden. Maar ik vind de motivatie van Grace net iets overtuigender, dus heb voor haar gestemd. Maar mocht Salar winnen, vind ik het ook goed. Kristof hoort niet in de finale, weet iedereen, inclusief hijzelf, dus hij zal er hopelijk morgen toch echt als eerste uitgaan. Ik hoop dat hij dan gelukkig is dat hij met zijn gouden sleutel voor jan lul 3 weken extra in het huis is gebleven.

Mocht hij winnen, neem ik alles wat ik heb gezegd terug en hoeft er van mij geen nieuw seizoen te komen ;)
Van de 4 was er maar 1 wat het is.
En op woensdag moest ze het huis uit.
Kristof had nooit operatief naar de finale mogen worden gebracht, hoogstens naar de laatste week, en dan had hij nu al 2 dagen thuis gezeten.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 05:19:56 #64
388664 crew  Dotteke
pi_204223442
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 02:22 schreef spapaars het volgende:

[..]
Van de 4 was er maar 1 wat het is.
En op woensdag moest ze het huis uit.
Kristof had nooit operatief naar de finale mogen worden gebracht, hoogstens naar de laatste week, en dan had hij nu al 2 dagen thuis gezeten.
Dat denk ik ook wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204223445
Ik luisterde gisteren naar een podcast waar ze het over reality TV hadden,die wisten niet eens dat er een BB gaande was. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 05:26:46 #66
388664 crew  Dotteke
pi_204223457
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik luisterde gisteren naar een podcast waar ze het over reality TV hadden,die wisten niet eens dat er een BB gaande was. :D
Dan zijn die ook niet heel erg goed op de hoogte van wat er speelt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204223463
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan zijn die ook niet heel erg goed op de hoogte van wat er speelt
Dat viel mij dus ook ,en dan het wel over dit hebben.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 05:32:26 #68
388664 crew  Dotteke
pi_204223465
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat viel mij dus ook ,en dan het wel over dit hebben.
Vandaag de laatste dag, wie denk je gaat winnen?
Ik heb geen voorkeur.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204223468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vandaag de laatste dag, wie denk je gaat winnen?
Ik heb geen voorkeur.
Het maakt mij ook niet uit.BB bepaald toch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 05:36:42 #70
388664 crew  Dotteke
pi_204223474
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Het maakt mij ook niet uit.BB bepaald toch.
Ja ik vermoed Kristof, waarom hebben ze die anders zo vroeg al een vrijbriefje gegeven.
IK heb ook niet gestemd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204223497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik vermoed Kristof, waarom hebben ze die anders zo vroeg al een vrijbriefje gegeven.
IK heb ook niet gestemd
Zou me niks verbazen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 05:51:25 #72
388664 crew  Dotteke
pi_204223503
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 05:48 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zou me niks verbazen.
Ik vind hem niets aan, Grace helemaal niet en Salar vind ik heel nep met zijn BB verering.
IK heb soms het idee dat hij nog uit de kast moet komen. ( niet dat dat erg is)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204223519
Als Salar Kristof niet geholpen had met de nominaties zat hij echt niet in de finale dan lag hij er al lang uit. En dan ook nog die goude sleutel uit pure geluk en hulp is Kristof in de finale beland. Salar en Grace hebben hard gestreden om in de finale komen te staan.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 06:17:57 #74
388664 crew  Dotteke
pi_204223550
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 06:03 schreef Clasientje het volgende:
Als Salar Kristof niet geholpen had met de nominaties zat hij echt niet in de finale dan lag hij er al lang uit. En dan ook nog die goude sleutel uit pure geluk en hulp is Kristof in de finale beland. Salar en Grace hebben hard gestreden om in de finale komen te staan.
Zo hard is die strijd niet geweest hoor. Buiten Kristof die de finale plaats in zijn schoot geworpen heeft gekregen hebben ze op Nawel na allemaal hun best wel gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204223588
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 06:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo hard is die strijd niet geweest hoor. Buiten Kristof die de finale plaats in zijn schoot geworpen heeft gekregen hebben ze op Nawel na allemaal hun best wel gedaan
Nawel was wel het meest spraakmakend. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')