abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204223251
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:34 schreef B00STER het volgende:

[..]
Creatief waren ze zeker, maar toch, op zich is het toch alsof je 24/7 naar de lokale bingo-club zit te kijken? Amper uitdagingen. In het begin nog wel maar het lijkt wel of BB het richting het einde zelf begon op te geven.
Dat bedoel ik met SM, iedereen wil influencer worden en de volgers zijn belangrijker. Follow the money
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204223252
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:37 schreef B00STER het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Zit er wel in.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:38:39 #28
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204223253
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zat even terug te denken aan BB van vorig jaar. Ze kregen puzzels, kaarten, rummikub, volgens mij ook een schaakspel. Er werd niet vaak samen gegeten. Uren in de sauna, hottub, zonnen. Als ik kijk naar de bewoners dit jaar, vind ik ze erg creatief, tafeltennis met badslippers, zelf een dambord maken, mens erger niet, kaartspel. Elke maaltijd samen aan tafel. Er hadden meer spellen in gekund, vooral in de avond en 24 uurs games, maar de spellen op zich, vond ik dit jaar wel leuker.
Juist.
Maar ontdekte ook dat sommige games die ze zelf maakten een tijdje niet werden gespeeld.
En ik vermoed dat het niet de bewoners waren die de spelletjes in een vergeetdoosje stopten.
pi_204223256
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Voor een deel eens, maar ik denk dat BB te saai is en re te weinig gebeurd als je Utopia gevolgd hebt. Daar waren ze hele dagen bezig, BB draait om de tijd doorkomen, roddelen,. speculeren en nomineren. Heeft zijn beste en leukste tijd gehad
Ik heb Utopia zeker gevolgd. Maar op zich een compleet ander format natuurlijk. Daar draaide het vooral om 'overleven' (min of meer). Hier hoeven ze in principe niets te doen. Technisch gezien kunnen ze vanaf dag 1 liggend op de bank de finale halen. Ik klaag niet, ik ben blij dat het er is, want ik kijk er graag naar, maar er is maar weinig om naar te kijken op zich.
pi_204223257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:37 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat bedoel ik met SM, iedereen wil influencer worden en de volgers zijn belangrijker. Follow the money
Ah zo. Ja, ben bang dat ook dat behoorlijk gaat tegenvallen voor ze.
pi_204223258
Salar met zijn mode. Je weet gewoon dat hij in BB zit om zijn modelijn te promoten.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204223262
Grace wil influencer worden
pi_204223263
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:38 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zit er wel in.
Dan mag er wel e.e.a. aan het format worden veranderd. Ik zeg terug naar het origineel. Weg met dat preutse, veilige gedoe. Het idee achter BB was toch ooit onze camera's (en dus kijkers) zien alles? Ik doel heus niet op dat ik men in de douche wil zien, maar alles wordt gecensureerd. Wat is er nou eigenlijk nog BB aan?
pi_204223265
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:39 schreef B00STER het volgende:

[..]
Ah zo. Ja, ben bang dat ook dat behoorlijk gaat tegenvallen voor ze.
Maakt ook niet uit, maar dat is BB
pi_204223268
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:42 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Maakt ook niet uit, maar dat is BB
True, maar kijk naar de bewoners van de allereerste BB. Die hadden geen idee hoe populair het was buiten. En nu krijg ik persoonlijk het omgekeerde idee. Men denkt dat de hele wereld kijkt, en volgens mij valt dat enorm tegen (al weet ik dat niet zeker).
pi_204223269
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:39 schreef B00STER het volgende:

[..]
Ik heb Utopia zeker gevolgd. Maar op zich een compleet ander format natuurlijk. Daar draaide het vooral om 'overleven' (min of meer). Hier hoeven ze in principe niets te doen. Technisch gezien kunnen ze vanaf dag 1 liggend op de bank de finale halen. Ik klaag niet, ik ben blij dat het er is, want ik kijk er graag naar, maar er is maar weinig om naar te kijken op zich.
IK denk ook dat dat het probleem is, zowel voor de bewoners als de kijkers. Veel verveling en dan moet je er zelf het beste van maken. Vind toch dat deze groep dat beter deed, dan de groep van vorig jaar. Maar BB zou ze ook meer te doen kunnen geven met games. BB harder en spannender dan ooit, echt niet, eerder softer en meer contact met de buitenwereld dan ooit. Dat is jammer, denk aan verjaardag Nawel, vond ik echt niet kunnen t.o.v. ander bewoners
if it's meant to be, it will be
pi_204223270
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:41 schreef B00STER het volgende:

[..]
Dan mag er wel e.e.a. aan het format worden veranderd. Ik zeg terug naar het origineel. Weg met dat preutse, veilige gedoe. Het idee achter BB was toch ooit onze camera's (en dus kijkers) zien alles? Ik doel heus niet op dat ik men in de douche wil zien, maar alles wordt gecensureerd. Wat is er nou eigenlijk nog BB aan?
Vorig jaar was het eigenlijk zoals het in 1999 was, dat kan niet meer. Ze hebben dit jaar zeker wel veranderingen doorgevoerd die het beter maken, maar er zijn zeker nog wel verbeteringen aan te brengen. Neem alleen de live uitzending op zaterdag. Dat is zo verschrikkelijk saai geweest. Doe live opdrachten in het huis met ze. Dat deden ze b.v. in Secret Story en dat was veel leuker, dan begint het echt te leven.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204223273
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:41 schreef B00STER het volgende:

[..]
Niks en dat was al niet zo sinds BB2
pi_204223278
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Grace wil influencer worden
Is ze la, zie haar insta :Y
pi_204223279
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
IK denk ook dat dat het probleem is, zowel voor de bewoners als de kijkers. Veel verveling en dan moet je er zelf het beste van maken. Vind toch dat deze groep dat beter deed, dan de groep van vorig jaar. Maar BB zou ze ook meer te doen kunnen geven met games. BB harder en spannender dan ooit, echt niet, eerder softer en meer contact met de buitenwereld dan ooit. Dat is jammer, denk aan verjaardag Nawel, vond ik echt niet kunnen t.o.v. ander bewoners
Mee eens! Die kreeg een voorkeurspositie t.o.v. de rest, maar ik denk persoonlijk dat het haar afscheidsfeestje was, zonder dat ze het wist. Maar daarnaast vind ik het ook lastig, omdat ik ook moeilijk kan uitleggen wat nou precies het verschil was tussen BB1 en deze versie. Ik kan niet goed uitleggen wat ik mis, zeg maar.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:46:27 #41
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_204223280
zijn de echt om 22 00 naar bed?
pi_204223282
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:46 schreef mario390 het volgende:
zijn de echt om 22 00 naar bed?
yup, ze vervelen zich kapot en door vroeg te gaan slapen, is het eerder morgen.
pi_204223283
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:43 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Vorig jaar was het eigenlijk zoals het in 1999 was, dat kan niet meer. Ze hebben dit jaar zeker wel veranderingen doorgevoerd die het beter maken, maar er zijn zeker nog wel verbeteringen aan te brengen. Neem alleen de live uitzending op zaterdag. Dat is zo verschrikkelijk saai geweest. Doe live opdrachten in het huis met ze. Dat deden ze b.v. in Secret Story en dat was veel leuker, dan begint het echt te leven.
Nou vorig jaar was het al enorm gecensureerd. Ik kom weer terug op die douche, maar het baanbrekende aan BB99 (en daarna) was toch juist dat je ALLES kon zien? Dat noem ik reality TV. De slogan was destijds ook, geen privacy. Kijk ik hoef echt niet iemand op de WC te zien zitten, maar nu is het zo dat je ze ziet zonnen, liggen, koken en als er wat anders gebeurt krijg ik 400x Peter en Geraldine te zien in een loop.
pi_204223286
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:47 schreef B00STER het volgende:

[..]
Nou vorig jaar was het al enorm gecensureerd. Ik kom weer terug op die douche, maar het baanbrekende aan BB99 (en daarna) was toch juist dat je ALLES kon zien? Dat noem ik reality TV. De slogan was destijds ook, geen privacy. Kijk ik hoef echt niet iemand op de WC te zien zitten, maar nu is het zo dat je ze ziet zonnen, liggen, koken en als er wat anders gebeurt krijg ik 400x Peter en Geraldine te zien in een loop.
Mssn doordat in de echte wereld ook alles van je gezien wordt. Daar is BB ook al. Toen was het iets nieuws, leuk format en dat willen we eigenlijk terug, maar NL is preutser geworden, wat toen kon, kan nu niet meer.
pi_204223288
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:47 schreef B00STER het volgende:

[..]
Dat kan niet meer in deze tijd. Ben Secret Story uit 2011 aan het terug kijken op YT en wat je daar ziet en vergelijkt met hoe BB's van vorig en dit jaar zijn, dat is niet te vergelijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204223289
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Mssn doordat in de echte wereld ook alles van je gezien wordt. Daar is BB ook al. Toen was het iets nieuws, leuk format en dat willen we eigenlijk terug, maar NL is preutser geworden, wat toen kon, kan nu niet meer.
Maar dan is het programma toch eigenlijk ten einde? Ik wil dat niet, maar wat hebben we er dan nog aan? Dan moet er misschien iets nieuws bedacht worden? Toen Utopia bekend gemaakt werd, was ik in de veronderstelling dat de deelnemers op een onbewoond eiland werden gezet. Viel ietsje tegen.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:53:56 #47
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204223294
Wat mij het meest opviel aan dit en afgelopen seizoen is de onvolwassenheid van de bewoners ten opzichte van de oude edities van BB.
Juichen op de meest triviale aankondigingen van BB.
En het lijkt erop dat er bewust voor deze vorm is gekozen..
pi_204223296
Er is wel beter gecast dit jaar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204223298
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:51 schreef B00STER het volgende:

[..]
Maar dan is het programma toch eigenlijk ten einde? Ik wil dat niet, maar wat hebben we er dan nog aan? Dan moet er misschien iets nieuws bedacht worden? Toen Utopia bekend gemaakt werd, was ik in de veronderstelling dat de deelnemers op een onbewoond eiland werden gezet. Viel ietsje tegen.
Ja eigenlijk is het programma niet meer zoals het ooit bedoeld was. BB is watching you. We mogen het meeste niet meer zien, alles achter SL. Streams zijn waardeloos en in de uitzending word je gestuurd. Kristof wordt slecht neergezet en Grace als de zielige vrouw uit Brasil, die het geld hard nodig heeft, niet haar rare fratsen, van punani grijpen, tepels likken etc.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:58:25 #50
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_204223303
waarom hebben ze avond

geen party gekregt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')