Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
@:suzi1 @:schakeltopia @:engine
joehoe hier zijn we gebleven
Vond ik wel een van de bestequote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Johan Gielen was wel paar keer langsgekomen op ASOT, maar nu al tijdje niks meer van gehoord
Zag dat er nu in Miami een groot festival bezig is...volg je daar iets van?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Johan Gielen was wel paar keer langsgekomen op ASOT, maar nu al tijdje niks meer van gehoord
ik zat even in het tuinhuis, ben er weerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
@:suzi1 @:schakeltopia @:engine
joehoe hier zijn we gebleven
Nee, welke?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zag dat er nu in Miami een groot festival bezig is...volg je daar iets van?
Deze onder andere. Maar zijn nog meer streams als je zoekt op Ultra live 2022 Miami.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Deze onder andere. Maar zijn nog meer streams als je zoekt op Ultra live 2022 Miami.
Zeg ik ook als in aan mijn zak aan het krabben benquote:
HAHA.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeg ik ook als in aan mijn zak aan het krabben ben
Jaa dit is zo'n lekker tututudutu nummerquote:
Als je daar tijd voor hebt is het draaien ook niet zo moeilijk denk ik dan altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik houd niet van DJ's die op de tafel gaan staan, en dan met de armen in de lucht gaan zwaaien. Zoals wat nu gebeurt. Ga eens werken man en laat het zwaaien aan de koningin of sinterklaas over
Is het gek dat ik nog nooit van reinier zonneveld gehoord heb?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
ARMIN VAN BUUREN B2B REINIER ZONNEVELD
deze is wel interessant, de rest van line up behalve Aly & fila is niet zo interessant --O-
Hij is van techno, maar doet liveset met gave installaties. Is een vrij nieuwe naam. Maar hij heeft recent een collab met Armin gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Is het gek dat ik nog nooit van reinier zonneveld gehoord heb?
Wel lekker bezig als hij met armin van buuren op het podium mag staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij is van techno, maar doet liveset met gave installaties. Is een vrij nieuwe naam. Maar hij heeft recent een collab met Armin gedaan
ik moet die ene space versie ook nog is luisterenquote:
van the thrillseekers? Die vinyl set?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moet die ene space versie ook nog is luisteren![]()
Hij doet me denken aan die liveset van Giuseppe Ottaviani. Ken je die?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wel lekker bezig als hij met armin van buuren op het podium mag staan
jaa volgens mij was dat hem!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van the thrillseekers? Die vinyl set?
abonneren op the thrillseekers tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
moet nog even terugzoeken ben vergeten te bookmarken zie ik, kan hem nergens vinden
quote:
jep dat was emquote:Op zaterdag 19 maart 2022 02:10 schreef Schakeltopia het volgende:
haha ik word helemaal space van die stream van jou
GEMA TANZEN SOFORTquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
moet nog even terugzoeken ben vergeten te bookmarken zie ik, kan hem nergens vinden
ik log nooit in op youtube, dus abonneren wult niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
abonneren op the thrillseekers toch
ja super toll nog even uurtje knallen, maar ga zeker luisterenquote:
wattequote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
tering paul elstak met z'n lange frans
ja dat is echt beetje jammer. maarja je verwoorde het net al heel mooi. paul elstak is niveautje dj jantjequote:
man man manquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij heeft blijkbaar nummer met lange frans gemaakt
Ik heb geen hekel aan lange frans trouwens. Die podcast samen met peter pannekoek is best leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is echt beetje jammer. maarja je verwoorde het net al heel mooi. paul elstak is niveautje dj jantje
deze zeker?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij heeft blijkbaar nummer met lange frans gemaakt
ooh die heb ik niet geluisterd. hekel heb ik ook niet aan lange frans, maar voor m'n plezier ontwijk ik eigenlijk alles van lange fransquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan lange frans trouwens. Die podcast samen met peter pannekoek is best leuk om te kijken.
yesquote:
Maar dat is soms nog best lastigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh die heb ik niet geluisterd. hekel heb ik ook niet aan lange frans, maar voor m'n plezier ontwijk ik eigenlijk alles van lange frans
quote:
https://www.twitch.tv/paulelstakofficialquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
o in utub slaat hij af. nou mooi zo. dan zoeken ze t maar uit ook. en ik ook
beginnen de pillen in te klappen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
o in utub slaat hij af. nou mooi zo. dan zoeken ze t maar uit ook. en ik ook
dit gaat primaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef engine het volgende:
Ik dacht bij partyraiser ga ik afhaken maar boh
nee, moet er zo nog 2 nemen en dus ook geen upbeatsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beginnen de pillen in te klappen?
in het begin van de avond zat youtube ook al te kutten. gelukkig konden we schakelen naar twichquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
ja maar ik was weer even terug op tub., en nu haak ik daar vast af
hoe werkt dan dan, moet je dat in gradaties doen, niet alles tegelijk?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee, moet er zo nog 2 nemen en dus ook geen upbeats
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
Er was een periode dat ik heel vaak Kensington hoorde op ASOT, dat was pas kut![]()
kan wel tegelijk hoor. maar ik neem eerst een rustgever. en dan hoop ik duf te worden en dan half uurtje ofzo later een rust + slaapgeverquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe werkt dan dan, moet je dat in gradaties doen, niet alles tegelijk?
of kan dat wel maar val je dan gelijk om
ja had ik wel ff mentale bijstand voor nodig. Ben je net zo lekker in de flow bij een stream van ASOT hoor je kensington opeensquote:
aah okequote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan wel tegelijk hoor. maar ik neem eerst een rustgever. en dan hoop ik duf te worden en dan half uurtje ofzo later een rust + slaapgever
beste is dan ook onderruit hangen een simpel spelletje te spelen en dan gaan de luiken half dicht
ik slik ook nog wat andere pillen, maar das niet voor de slaap
die kan ik evt sochtends ook nemen. maar zo is t makkelijker.
ja daar zit je dan niet echt op te wachten inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja had ik wel ff mentale bijstand voor nodig. Ben je net zo lekker in de flow bij een stream van ASOT hoor je kensington opeens![]()
gewoon mailtje sturen toch!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Een collab met Armin van Buuren en Boogshe lijkt me wel geinig
Im readyquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom hardstyle afspelen op ASOT![]()
Dat is net als dat Elstak Lange Frans gaat afspelen, oh wacht ...
Terrorquote:
lekker man!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga wel dikke speakers nemen hoor als ik permanent ben ingetrokken in m'n nieuwe huis
kom jij achter mij wonen dan!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga wel dikke speakers nemen hoor als ik permanent ben ingetrokken in m'n nieuwe huis
Heeft de DJ geluidsfragmenten van brazzers ingemixt?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:37 schreef Schakeltopia het volgende:
op dit moment ben ik blij dat ik m'n volume iets omlaag heb gezet
nee heb koptelefoon op maar die tonen knallen behoorlijk je harses inquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft de DJ geluidsfragmenten van brazzers ingemixt?
Ja laat maar dan, ik ging net van een achterbuurt naar een betere buurt wonenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef suzi1 het volgende:
maar hier wil jij niet wonen hoor haha. begint al aardig een achterbuurt te worden
slaaplekker kerelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga zo ook met mijn ogen dicht. Ik luister UMF ASOT wel later terug
jij ook lekker slapen soesjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef suzi1 het volgende:
ik gooi jullie ook vast dicht
nog even in cos en saai freecellen en dan kan ik noknok
<3
Beetje fris nog om te barbecueënquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van de zon aan het genieten! En zo te ruiken kan ik kiezen bij welke bbq ik aanschuif
Fris? Gewoon lekker vest aan, maar prima te doen hier in het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje fris nog om te barbecueën![]()
Tenminste hier dan.
Hier iets boven 10 graden nuquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fris? Gewoon lekker vest aan, maar prima te doen hier in het zonnige zuiden
In de zon goed te doen, maar temperatuur is laag hier.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ze gingen hier vanmiddag rond 3 uur al barbeknoeien
ah temperatuur is hier wel oke, al heb ik net wel een vest aangetrokkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
In de zon goed te doen, maar temperatuur is laag hier.
Net toch maar de kachel aangedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ah temperatuur is hier wel oke, al heb ik net wel een vest aangetrokken
ja hier is het 17,5 binnen, vandaar m'n vestjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Net toch maar de kachel aangedaan.
was 16,5 graden binnen.
Ah, ja hier ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hier is het 17,5 binnen, vandaar m'n vestje
Jij zit ook in het zuiden dan zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
voelt wel wat gek, als je buiten staat is het prima, ga je naar binnen heb je het fris
Scheelt een jas.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
iets zuidelijker dan friesland ja haha
ja dat kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom snapte ik al niet dat er werd gebarbecued
Missquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier maar 12 graden in de zon wel lekker
Ik ga zwaaienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
heey ik heb al gekeken ik ga je zoeken op de live bij deze:
23:00 – 23:30 Korsakoff vs Re-Style LIVE
Dan slaap ik alquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
heey ik heb al gekeken ik ga je zoeken op de live bij deze:
23:00 – 23:30 Korsakoff vs Re-Style LIVE
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Ik ben die ene die daar zo lekker staat te hakken![]()
Jaa benieuwd hoe laat ik morgen wakker wordquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verstandig, we hebben al een uur korter dit weekend
ik ga alvast een gokje doen. 09:47quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa benieuwd hoe laat ik morgen wakker word
Nee veel eerder, meestal tussen 7 en 8 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga alvast een gokje doen. 09:47
ohquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee veel eerder, meestal tussen 7 en 8 uur
Ach ik slaap * lig meestal ook vroeg in bed *quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh
dat is wel op tijd zeg voor de zondag!
quote:
Ik ben nog bezig met Timelessquote:
Ik ga zo verder met Pieces of Herquote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga zo verder met Pieces of Her
Jawel, kijkt wel lekker weg en niet al te ingewikkelde seriequote:
Dat heb ik met Timelessquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, kijkt wel lekker weg en niet al te ingewikkelde serie
Soms wel jammer dat er geen vervolg seizoen komtquote:
Ja dat is echt balen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel jammer dat er geen vervolg seizoen komt
Gelukkig wel, alleen ben je wel weer een jaar verderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat is echt balen.
Dat had ik met shadow and bones....ineens afgelopen, maar komt nog een vervolg
Jepquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alleen ben je wel weer een jaar verder
Ik heb er uurtje geleden ook maar een vest bij gepakt. Geen zin om de kachel aan te gooien maar toch frisjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hier is het 17,5 binnen, vandaar m'n vestje
Rabbitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er uurtje geleden ook maar een vest bij gepakt. Geen zin om de kachel aan te gooien maar toch frisjes.
Ik geniet wel al ja!quote:
Hoe is het met onze aller aloa ?quote:
Ook prima, eindelijk weekend en maandag vrij dus lekker tijd om te relaxen met een biertje erbijquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima, eindelijk weekend en maandag vrij dus lekker tijd om te relaxen met een biertje erbij
Ik heb vandaag wel nog een kleine 6 uur moeten werken, dus daarom dat mijn weekend beetje is opgeschoven. En maandag lekker rustig alleen thuis omdat muis moet werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Maandag ook vrij...lekker man.
Zaterdag werken heb ik afgezworenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel nog een kleine 6 uur moeten werken, dus daarom dat mijn weekend beetje is opgeschoven. En maandag lekker rustig alleen thuis omdat muis moet werken
Met mijn huidige werk kom ik er niet onderuit om in de weekenden te werken helaas, maar daar komt wel een hele hoop voor terugquote:
Heb ik ook gehad. Gewoon 7 dagen per week aan het werk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mijn huidige werk kom ik er niet onderuit om in de weekenden te werken helaas, maar daar komt wel een hele hoop voor terug
Ik hoef geen 7 dagen per week te werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Gewoon 7 dagen per week aan het werk.
Maar dat is voorbij.
Beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoef geen 7 dagen per week te werken.
Dat geloof ik graag. Ik heb ook ooit een baan gehad waar ik 60 uur per week draaide. Verdiende ook best goed en ik had niet veel tijd om het uit te geven wat ook hielpquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Beter.
Heb ik wel gedaan....verdiende wel goed
Dat ja....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb ook ooit een baan gehad waar ik 60 uur per week draaide. Verdiende ook best goed en ik had niet veel tijd om het uit te geven wat ook hielp
Die dagen liggen ook achter me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |