abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 23:04:25 #176
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204279123
Pfew... ben zo blij dat de vaccins werken. Echt, zo blij.. De vaccins zouden ons redden.. Ennnnn Zuid Korea gaat weer beetje bij beetje dicht als 1 van de hoogst gevaccineerde landen *O* https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/korea,%20s%C3%BCd/

Wel lekker beetje als wat immuniteit hebt opgebouwd op de natuurlijke wijze en open kan blijven: https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/mexiko/

Of wanneer sommigen hier denken, blegh dat is maar een derde wereldland..

Goddammit, zelfs in van God los zweden gaat het beter: https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/schweden/

Ok ik weet je kunt geen landen vergelijken als sommigen zeggen hier, en dus een vergelijk met de Duitse buren, en dat terwijl wij toch wel veel testen.. Ja ze werken nog steeds die mondkapjes en in Duitsland zelfs FFP2: https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/niederlande/

was Duitsland vergeten: https://www.corona-in-zahlen.de/weltweit/deutschland/

Ja, kom er maar in mondkapjes en regeltjes brigade.. Het werkt allemaal zo goed die regeltjes. Ik wil niet zeggen GFY's maar denk er wel eens over na :W
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 23:17:46 #177
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204279227
Wie deze Corona BS nog geloofd is wat mij betreft gewoon helemaal af! Ja er worden mensen ziek, van griep of wat dan ook... Dit nog steeds als een ernstige ziekte zien?? Nee dan ben je het pad volledig kwijt, ja ik ken ook iemand die het gehad heeft en na maanden eten nog steeds smaakt naar verrotte eieren, ja dat is kut.. Maar ook griep of een andere infectie kunnen die klachten veroorzaken. Griep kan ook mensen jaren lang Long Flu geven... Het is geen fucking Ebola waar we het over hebben!!

End of rant!

Wereld open, en terug naar normaal en nieuwe onafhankelijke partijen waar we op kunnen stemmen *O* Niet de meuk die doorgaat met het draaiboek dat er ligt w/
Lach met een schone bips
  woensdag 30 maart 2022 @ 23:28:26 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204279314
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte, en wat er van die bescherming nog over is zorgt samen met de nieuwe varianten die minder ziekmakend zijn ervoor dat we nu vrijwel probleemloos verder kunnen. Waar moeten we precies niet in geloven?
Huilen dan.
pi_204279521
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte, en wat er van die bescherming nog over is zorgt samen met de nieuwe varianten die minder ziekmakend zijn ervoor dat we nu vrijwel probleemloos verder kunnen.
Hoe weet je dat? heb je dat ergens gelezen?

quote:
Waar moeten we precies niet in geloven?
In jou en je makkertje misschien?
pi_204279537
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte
Sja, jij zegt het. Maar welk bewijs is hier nu precies voor? Misschien dat het zonder vaccin allemaal hetzelfde was gelopen. We zullen het nooit weten.
pi_204279558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wie deze Corona BS nog geloofd is wat mij betreft gewoon helemaal af! Ja er worden mensen ziek, van griep of wat dan ook... Dit nog steeds als een ernstige ziekte zien?? Nee dan ben je het pad volledig kwijt, ja ik ken ook iemand die het gehad heeft en na maanden eten nog steeds smaakt naar verrotte eieren, ja dat is kut.. Maar ook griep of een andere infectie kunnen die klachten veroorzaken. Griep kan ook mensen jaren lang Long Flu geven... Het is geen fucking Ebola waar we het over hebben!!

End of rant!

Wereld open, en terug naar normaal en nieuwe onafhankelijke partijen waar we op kunnen stemmen *O* Niet de meuk die doorgaat met het draaiboek dat er ligt w/
Zeker terug naar normaal zonder QR onzin testen en meer van die regels. gewoon weer normaal doen. het is inderdaad geen ebola. ook al staan beide ziektes op de A lijst
Van griep kan je ook na effecten houden. Ik kan geen kou op mijn voorhoofd en oren verdragen na 2x flink griep te hebben gehad een aantal jaar terug.

Ook schwab en co terug in hun hokken. Deurtje dicht sleutel weggooien
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 31 maart 2022 @ 00:13:47 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204279589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:58 schreef unfazed het volgende:

[..]
Sja, jij zegt het. Maar welk bewijs is hier nu precies voor?
Bijvoorbeeld het onevenredig groot aandeel niet-gevaccineerden dat met de delta-variant in het ziekenhuis terechtkwam.

quote:
Misschien dat het zonder vaccin allemaal hetzelfde was gelopen. We zullen het nooit weten.
Dan waren er een hoop meer mensen ernstig ziek geworden. Zie boven.
Huilen dan.
  donderdag 31 maart 2022 @ 00:14:14 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204279591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:54 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? heb je dat ergens gelezen?
[..]
In jou en je makkertje misschien?
Waarom, en wie is mijn makkertje?
Huilen dan.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 00:19:14 #184
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204279607
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
De vaccins hebben ons in het geval van eerdere varianten goed beschermd tegen ernstige ziekte, en wat er van die bescherming nog over is zorgt samen met de nieuwe varianten die minder ziekmakend zijn ervoor dat we nu vrijwel probleemloos verder kunnen. Waar moeten we precies niet in geloven?
Wel jammer dat je niet op de links ingaat die ik zojuist gaf, ik waardeer je inbreng echt. En van sommige anderen ook maar posts waar gewoon harde cijfers staan negeer jij en een paar anderen.

Misschien heb je inderdaad angst dat wat wij voorspelden hier waarheid kan worden en je dat niet wil zien. Dus
komt cognitieve dissonantie weer ter sprake. Gezien tegenover je medestanders hier kom jij op mij niet als dom over, dus ik snap nog niet helemaal waarom jij wel vast blijft houden aan het verhaal geschetst door de media en overheid. Ik had verwacht dat je wel wat verder erin zou gaan :)

De linkjes die ik geplaatst heb zijn gewoon ook confirmed.. En die negeer je, net als veel posts die @greysbones plaatst wanneer cijfers geplaatst worden.
Lach met een schone bips
pi_204279629
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom, en wie is mijn makkertje?
Waarom wat?
En je makkertje is, edit: wantie

Hou je nou niet van de domme

[ Bericht 3% gewijzigd door koosbasterd op 31-03-2022 00:33:21 ]
  donderdag 31 maart 2022 @ 00:28:32 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204279653
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wel jammer dat je niet op de links ingaat die ik zojuist gaf, ik waardeer je inbreng echt. En van sommige anderen ook maar posts waar gewoon harde cijfers staan negeer jij en een paar anderen.

Misschien heb je inderdaad angst dat wat wij voorspelden hier waarheid kan worden en je dat niet wil zien. Dus
komt cognitieve dissonantie weer ter sprake. Gezien tegenover je medestanders hier kom jij op mij niet als dom over, dus ik snap nog niet helemaal waarom jij wel vast blijft houden aan het verhaal geschetst door de media en overheid. Ik had verwacht dat je wel wat verder erin zou gaan :)

De linkjes die ik geplaatst heb zijn gewoon ook confirmed.. En die negeer je, net als veel posts die @:greysbones plaatst wanneer cijfers geplaatst worden.
Die linkjes van jou laten zien dat de besmettingen in die landen oplopen. Tja, dat is niet zo gek toch? We weten dat de vaccins maar een (zeer) beperkt effect hebben op de verspreiding; dat gold al voor de delta-variant en nu met de omikron-variant(en) al helemaal. Zeker nu het sociale leven overal in meer of mindere mate op gang is gekomen verwacht je dan een toename in besmettingen.

Het goede nieuws is dat omikron minder ziekmakend is, en dat veel mensen nog in meer of mindere mate bescherming genieten dankzij de vaccins (of een eerdere infectie). Dat gecombineerde effect zorgt ervoor dat de druk op de zorg als gevolg van corona-besmettingen beperkt blijft. Dat is wat ik in mijn vorige reactie probeerde te zeggen.
Huilen dan.
  donderdag 31 maart 2022 @ 00:30:47 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204279658
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:24 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Waarom wat?
En je makkertje is, datzois, of zoeits

Hou je nou niet van de domme
Geen idee over wie je het hebt. En de waarom was: waarom zou je mij niet geloven?
Huilen dan.
pi_204279668
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Geen idee over wie je het hebt. En de waarom was: waarom zou je mij niet geloven?
Oh, my bad, ik bedoel wantie natuurlijk
En je verdere vraag is. Ik vertrouw je niet. Wat doe jij en wantie in bnw?
Je bent (net zoals wantie en trolivier) ingehuurd als overheidstrol. Ik weet dat 90 procent zeker.

edit: In het begin toen jullie op bnw kwamen zat ik me rot te irriteren. Zo doorzichtig.
Nu vind ik het wel vermakelijk
Vooral hoe jullie zich in allerlei bochten wringen om het msm narratief geloofwaardig te houden
Goed voer voor psychologen.

[ Bericht 15% gewijzigd door koosbasterd op 31-03-2022 00:39:20 ]
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 00:37:06 #189
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204279678
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die linkjes van jou laten zien dat de besmettingen in die landen oplopen. Tja, dat is niet zo gek toch? We weten dat de vaccins maar een (zeer) beperkt effect hebben op de verspreiding; dat gold al voor de delta-variant en nu met de omikron-variant(en) al helemaal. Zeker nu het sociale leven overal in meer of mindere mate op gang is gekomen verwacht je dan een toename in besmettingen.

Het goede nieuws is dat omikron minder ziekmakend is, en dat veel mensen nog in meer of mindere mate bescherming genieten dankzij de vaccins (of een eerdere infectie). Dat gecombineerde effect zorgt ervoor dat de druk op de zorg als gevolg van corona-besmettingen beperkt blijft. Dat is wat ik in mijn vorige reactie probeerde te zeggen.
Moet ik de Afrika regio erbij betrekken waar preventief Ivermectine geslikt is tegen parasieten? Covid? Waar? Ik zou echt graag met jou de discussie op een terrasje aangaan onder het genot van een biertje :) Je bent aardig bij de pinken, maar je ziet het plaatje niet :)

Wat wel scheelt, ik moet gaan slapen.. Kut werk weer morgen. Ik heb ook geen zin al te diep erop in te gaan hier, het moet ook gewoon leuk blijven en een discussie topic ^O^

Trusteh for u 2
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 00:40:08 #190
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204279686
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:32 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Oh, my bad, ik bedoel wantie natuurlijk
En je verdere vraag is. Ik vertrouw e niet. Wat doe jij en wantie in bnw?
Je bent (net zooals wantie en trolivier) ingehuurd als overheidstrol. Ik weet dat 90 procent zeker
@Isdatzo is geen wantie of 1 van de anderen zoals ik het zie, hij denkt soms nog wel zelf na.. Dus niet echt te vergelijken met wie jij bedoelt.
Lach met een schone bips
pi_204279707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
@:Isdatzo is geen wantie of 1 van de anderen zoals ik het zie, hij denkt soms nog wel zelf na.. Dus niet echt te vergelijken met wie jij bedoelt.
Jawel, het valt me teveel op.
Nou ja, kijk zelf maar

Vraag jezelf eens af: wat zoeken zij hier op bnw? Ik zie het als de boel verstoren. Op nu punt en el zitten ook veel van dat soort overheidstrollen.schijnt lekker te verdienen.
Yvonne heeft eens een goede zet gedaan in een opwelling
Ze verbandde er eentje uit bnw. Trollievier. who knows him not.
Ze waren eerst een trio, nu nog een duo

achja, je ziet het of niet.
  donderdag 31 maart 2022 @ 01:10:47 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204279731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moet ik de Afrika regio erbij betrekken waar preventief Ivermectine geslikt is tegen parasieten?
Met een compleet andere demografie: hier wordt (werd) regelmatig geroepen dat het vooral bejaarden waren die eraan overleden. Nu is daar wel e.e.a. op af te dingen (voornamelijk dat ook zonder heel veel sterfgevallen een ziekte voor problemen kan zorgen), maar een hoge leeftijd en overgewicht behoren inderdaad tot de belangrijkste risicofactoren.

De bevolkingspiramide van Afrika:



Nu die van Europa:



Gigantische verschillen, niet?

In Nederland zitten we op ongeveer 50% van de bevolking met obesitas terwijl er in Afrika slechts twee landen zijn die boven de 30% uitkomen (de meeste landen zitten onder de 10%). In Afrika zie je inderdaad kleine verschillen tussen landen waar ivermectine wel en niet toegepast is, maar een betere verklaring is dat de landen waarin een ivermectine-behandeling (soms) toegepast werd er sprake is van een enigszins functionele gezondheidszorg. Als je kijkt naar de verschillen in levensverwachting in de groep landen met en zonder ivermectine-behandeling dan zie je meteen dat er appels met peren vergeleken worden.

Mijn belangrijkste punt: je kan landen zo niet 1:1 vergelijken. Andere landen: andere demografie, andere cultuur, andere kwaliteit van gezondheidszorg, etc. Uit onderzoeken waarin het vergelijken van appels met peren voorkomen wordt, de zogenaamde RCT's, laten geen voordelen van een ivermectine-behandeling zien.

quote:
Covid? Waar? Ik zou echt graag met jou de discussie op een terrasje aangaan onder het genot van een biertje :) Je bent aardig bij de pinken, maar je ziet het plaatje niet :)

Wat wel scheelt, ik moet gaan slapen.. Kut werk weer morgen. Ik heb ook geen zin al te diep erop in te gaan hier, het moet ook gewoon leuk blijven en een discussie topic ^O^

Trusteh for u 2
Je bent altijd welkom voor een biertje mocht je eens in de buurt van Amsterdam zijn. Slaap lekker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 31-03-2022 01:23:30 ]
Huilen dan.
pi_204279734
Het is zo opletten. Willem Engel is ook tuig. Hou die gozer in de gaten. Hij werkt voor de overheid
Controlled Opposition:
Net zoals Jensen, Blackrock, weltzmertrz of zoiets,Flavio en z'n vriendjes, lange Frans, hoor niks meer van hem. wat is er aan de hand? Svennie Hulleman, en nog vele meer
pi_204279738
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:12 schreef koosbasterd het volgende:
Het is zo opletten. Willem Engel is ook tuig. Hou die gozer in de gaten. Hij werkt voor de overheid
Controlled Opposition:
Net zoals Jensen, Blackrock, weltzmertrz of zoiets,Flavio en z'n vriendjes, lange Frans, hoor niks meer van hem. wat is er aan de hand? Svennie Hulleman, en nog vele meer
Ze slaan te ver door, daarom hoor je er niks meer van. Jammer, want het tegengeluid is zeker belangrijk alleen soms vermoeidend want je kunt beter meeroeien. Tegen de stroom in is moeilijk vol te houden of je nu "gelijk" hebt of niet. Dat is de crux. Wat is de waarheid? Uberhaupt
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204279742
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:19 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ze slaan te ver door, daarom hoor je er niks meer van. Jammer, want het tegengeluid is zeker belangrijk alleen soms vermoeidend want je kunt beter meeroeien. Tegen de stroom in is moeilijk vol te houden of je nu "gelijk" hebt of niet. Dat is de crux. Wat is de waarheid? Uberhaupt
De waarheid is voor iedereen anders naar het schijnt.
De mijne is dat ik uit de matrix wil stappen
pi_204279746
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:24 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
De waarheid is voor iedereen anders naar het schijnt.
De mijne is dat ik uit de matrix wil stappen
Doe dat dan. Niemand houd je tegen. Jouw keuze maar ook jouw consequenties. Keuzes hebben gevolgen, altijd.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204279751
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:27 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Doe dat dan. Niemand houd je tegen. Jouw keuze maar ook jouw consequenties. Keuzes hebben gevolgen, altijd.
I know,
het is wijs denk ik om je niet te laten afleiden door wat je wijsgemaakt is
pi_204280132
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld het onevenredig groot aandeel niet-gevaccineerden dat met de delta-variant in het ziekenhuis terechtkwam.
[..]
Dan waren er een hoop meer mensen ernstig ziek geworden. Zie boven.
Dit werd een tijdje geleden constant herhaald, maar is hier nu nog bewijs voor? Ik zie of lees het nergens meer voorbij komen.

Heb je het placebo effect weleens dieper bestudeerd? Wellicht is covid en de mate waarin je er vatbaar voor bent vooral mentaal, en is dat de reden waarom meerdere ongevaccineerde (!) users hier melden nergens last van te hebben, of uberhaupt nooit geïnfecteerd zijn (geweest).
pi_204280705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:19 schreef unfazed het volgende:

[..]
Dit werd een tijdje geleden constant herhaald, maar is hier nu nog bewijs voor? Ik zie of lees het nergens meer voorbij komen.

Heb je het placebo effect weleens dieper bestudeerd? Wellicht is covid en de mate waarin je er vatbaar voor bent vooral mentaal, en is dat de reden waarom meerdere ongevaccineerde (!) users hier melden nergens last van te hebben, of uberhaupt nooit geïnfecteerd zijn (geweest).
Of je geïnfecteerd bent weet je na een test.
Dus dat kan geen placebo effect zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:24:48 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204280781
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:19 schreef unfazed het volgende:

[..]
Dit werd een tijdje geleden constant herhaald, maar is hier nu nog bewijs voor? Ik zie of lees het nergens meer voorbij komen.

Heb je het placebo effect weleens dieper bestudeerd? Wellicht is covid en de mate waarin je er vatbaar voor bent vooral mentaal, en is dat de reden waarom meerdere ongevaccineerde (!) users hier melden nergens last van te hebben, of uberhaupt nooit geïnfecteerd zijn (geweest).
twitter


Levensgrote kans zelfs, grote kolder allemaal. Wat dan nog als je zogenaamd geïnfecteerd zou zijn, je hebt de spuitjes er niet voor nodig want het gros merkt er niks van :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')