quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
serieus!!
dat mag ook wel een keer anders
@:Dud0r
Enigma heeft de TT verpest
quote:
Ik weet niet hier niks passends opquote:
Ja wat is dit nou weer Foshiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik weet niet hier niks passends op![]()
hahaha
Ik weet ook niet wat er met me aan de hand isquote:
quote:
quote:
Rabietquote:
Oef...quote:
quote:
Schizzel en B00stertjequote:
Truequote:
quote:
Wel mooi nummer moet ik zeggenquote:
Hoezoooo???quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Omdat ik er nu weer 'overheen' moet ... so to speakMaar dat kan ik
quote:
quote:
Ik tura-lura me een ongeluk naar je....quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik tura-lura me een ongeluk naar je....
quote:
Zoals onze wijze carnaval pastoor ooit zong:quote:
Komt dit ook met ondertiteling?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals onze wijze carnaval pastoor ooit zong:
Neen, iedere goed onderlegde Europeaan behoort proper Limbabwaans te spreken, lezen en schrijven!quote:
Dan kan er 1 band de hele tijd zingen 'het is een kwestie van geduld' ... maar ik hoop dat jullie een hele hoop geduld hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, iedere goed onderlegde Europeaan behoort proper Limbabwaans te spreken, lezen en schrijven!
Joh die komen uit Horst-America. Dat zijn praktisch gezien Hollandersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan kan er 1 band de hele tijd zingen 'het is een kwestie van geduld' ... maar ik hoop dat jullie een hele hoop geduld hebben
Hahaha ja ik denk het ookquote:
Doet me denken aan mijn favoriete nummer van de Eagles allertijden:quote:
Alleen is Last Resort de band en Johnny Barden het liedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn favoriete nummer van de Eagles allertijden:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen is Last Resort de band en Johnny Barden het lied
quote:
Doe 's die van Supernatural?quote:
Kan ookquote:
Nicequote:
Bedoelde eigenlijk dat gifje van die huilende Deanquote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat gifje van die huilende Dean
Ja ! Hahahaquote:
Hahahaha jongen jongenquote:
Ja zekerquote:
quote:
Echt he...geniaal dit weerquote:
Ja hij zat al een uur blij tegen het raam te kloppen en allemaal geluiden naar voorbijgangers te maken!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Betekent ook dat het gedaan is met de rust en papa en mama uit bed moeten komen... Actie!
HELP HELP,IK BEN ONTVOERD....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zat al een uur blij tegen het raam te kloppen en allemaal geluiden naar voorbijgangers te maken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]Oh hij heeft wel meerdere keren voor het raam om hulp staan roepen hoor!
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]Oh hij heeft wel meerdere keren voor het raam om hulp staan roepen hoor!
quote:
Ineens 3 politieauto's en een brandweerwagen voor de deur....quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ineens 3 politieauto's en een brandweerwagen voor de deur....
Dat zal schrikken zijn. MiniToT in de wolken want die houdt van brandweerauto's.
Speknekquote:
ik ga goed op pilletjesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zakdoekjes vanwege hooikoorts erbij.....
Peter.quote:
Heer dud0r.quote:
50 jaar,beetje jong.quote:
Ze weten nog niet waar aan.quote:
quote:
Ook zijn gangetje. Aan het acteren dat is snoeihard aan het werk benquote:
Geen weekend?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ook zijn gangetje. Aan het acteren dat is snoeihard aan het werk ben
Over paar uurtjes pas, maar maandag wel lekker vrijquote:
Peter.quote:
Alweer?quote:
En m'n geliefde op een armlengte. Stomme melaatse dat het is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
Keep your friends close, but your enemies closer
zoveel vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En m'n geliefde op een armlengte. Stomme melaatse dat het is.
Covid. En ik ben na een week nog steeds klachtloos/negatieve test.quote:
deceptie ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Covid. En ik ben na een week nog steeds klachtloos/negatieve test.
Ja, sorry, meer juice heb ik niet.quote:
Bijna.quote:
Moai Zus.quote:
Echt hoor,mij ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jij bent ook veranderd..vroeger schold je me uit
Jij mij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jij bent ook veranderd..vroeger schold je me uit
Het klopt wel,jij was de dochter van Mootie.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het klopt wel,jij was de dochter van Mootie.
Dat is waar.quote:
Mooie tijden waren dat.quote:
quote:
Was het wel een beetje leuk?quote:
Ik was echt wel verbaasd dat we ineens zo goed waren.Maar haske leuk dat het zo kan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, was mooi toen. Lekker bitchen tegen elkaar
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was echt wel verbaasd dat we ineens zo goed waren.Maar haske leuk dat het zo kan.
Het ging soms wel hard tegen hard toen.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging soms wel hard tegen hard toen.
Kwam door Utopia...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]echt hoor, maar dit is veel leuker nu
Dikke sneeuw.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier ook, lekker nog even van genieten. Volgende week word het weer minder.
Lachen is belangrijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Veel gelachen met de Cossers
Het zakt hier een paar dagen naar 11 graden en hooguit één regendagje.....daarna gaat het weer de goede kant opquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier ook, lekker nog even van genieten. Volgende week word het weer minder.
Voor de komende 10 dagen staat er hier voor 3 dagen regen in de voorspellingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zakt hier een paar dagen naar 11 graden en hooguit één regendagje.....daarna gaat het weer de goede kant op
Hopelijk valt het een beetje mee.....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor de komende 10 dagen staat er hier voor 3 dagen regen in de voorspelling
@Haags wil je met je varkenskop eens ophouden te bellen naar damesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:15 schreef mangalie het volgende:
raar dit, mijn telefoon ging dus ik neem op hoorde niks daarna knor knor. Dus ik nog een keer mijn naam weer knor knor..Zal ik terugbellen?
Oh was hij het ?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags wil je met je varkenskop eens ophouden te bellen naar dames
nummer even googlen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:15 schreef mangalie het volgende:
raar dit, mijn telefoon ging dus ik neem op hoorde niks daarna knor knor. Dus ik nog een keer mijn naam weer knor knor..Zal ik terugbellen?
Niet knor knor in woorden maar echt knor als knorren
Het is toch zo'n goeie coureur man manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Hamilton laat weer zien wat voor een absolute held het is door niet eens door Q1 heen te komen
Ik vraag me af of hij nog steeds 'so blessed' is en 'the best fans in the world' heeftquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is toch zo'n goeie coureur man man
Die houdt die wel hoe dan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog steeds 'so blessed' is en 'the best fans in the world' heeft
Echter is er een probleem met dat statement, het is niet waar. Ferrari heeft de beste fans met het meeste verstand van F1quote:
Nja Ferrari doet het dit seizoen best goed en ja het is nog maar net begonnen maar toch..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echter is er een probleem met dat statement, het is niet waar. Ferrari heeft de beste fans met het meeste verstand van F1
tja die ken ik niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker. maar het is Peter Gillis
Ferrari doet het altijd het allerbeste, iedere wagen die sneller is is per definitie zwaar illegaal!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja Ferrari doet het dit seizoen best goed en ja het is nog maar net begonnen maar toch..
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
tja die ken ik niet...Is dat een tiktokker?
Behalve RedBullquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari doet het altijd het allerbeste, iedere wagen die sneller is is per definitie zwaar illegaal!
Neen, zelfs de Red Bull was vorig jaar extreem zwaar illegaalquote:
Echt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, zelfs de Red Bull was vorig jaar extreem zwaar illegaal
Hoe verklaar je dan dat ze sneller waren dan de aller beste auto bouwers ter wereldquote:
Dat moet je mij niet vragen, maar denk niet dat er te veel gesjoemeld mag worden etcquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ze sneller waren dan de aller beste auto bouwers ter wereld
Rustig, maar fijnquote:
Beterschap dan en inderdaad lekker rustig aan doen!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Rustig, maar fijn
Ben niet helemaal fit, dus probeer t ff kalm aan te doen
Hoe is het met jou? , hoe is jou zaterdag? hoe is het met muis?
Djwquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap dan en inderdaad lekker rustig aan doen!
Mijn zaterdag was wel oké. Nog paar uurtjes moeten werken, maar daarna lekker veel genoten van het heerlijke weer. Al begint hooirkoorts nu wel weer op te spelen. Met muis gaat het wel goed.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog steeds geen kleine konijntjes of muisjes onderweg??![]()
@:DerRabbit
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog steeds geen kleine konijntjes of muisjes onderweg??![]()
@:DerRabbit
Lekker man, ik ga ook niet al te laatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. lig in bed
geen bal uitgevoerd vandaag maar kapot moe..
Jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, ik ga ook niet al te laat
Ik was om 7:00 al aan het werk, ik vind het wel prima zoquote:
Ik trek het ook niet meer op mijn leeftijd, maar er van uitgaande dat je gebruikersnaam je geboortejaar weergeeft, toen haalde ik rustig nachten door hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was om 7:00 al aan het werk, ik vind het wel prima zo
Ik ben 28 ja, maar ik heb vandaag een terras er in gegooit, auto van binnen en buiten staan poetsen en de tuin hier netjes gemaakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik trek het ook niet meer op mijn leeftijd, maar er van uitgaande dat je gebruikersnaam je geboortejaar weergeeft, toen haalde ik rustig nachten door hoor
Maar ik zit maar te gallen.
Proost kerel, ik heb er een desperado namaak van de aldi bij gepakt!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 28 ja, maar ik heb vandaag een terras er in gegooit, auto van binnen en buiten staan poetsen en de tuin hier netjes gemaakt.
Prima zo, paar biertjes nog en dan lekker naar bed
Die is prima te doen, zeker voor dat geldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost kerel, ik heb er een desperado namaak van de aldi bij gepakt!
Inderdaad. Ik heb ze paar weken terug voor het eerst geprobeerd omdat een vriend langa kwam en die aanrade. Toen ik vanmiddag bij de aldi was maar 6 halve liters meegenomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is prima te doen, zeker voor dat geld
Precies ja, als ze dan lekker koud zijn is dat gewoon meer dan prima.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ze paar weken terug voor het eerst geprobeerd omdat een vriend langa kwam en die aanrade. Toen ik vanmiddag bij de aldi was maar 6 halve liters meegenomen.
Ik vind deze ook iets minder sterk qua smaak waardoor ze iets frisser smaken.
De normale schulternbrau vind ik niet zo heel denderend, al is het weissbier wel lekker voor dat geldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies ja, als ze dan lekker koud zijn is dat gewoon meer dan prima.
Eigenlijk alles qua alcohol van de Aldi is prima te doen, niet bijzonder maar wel gewoon oke.
Ook de pils vind ik wel lekker, mits goed koud voor feesten en partijen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De normale schulternbrau vind ik niet zo heel denderend, al is het weissbier wel lekker voor dat geld
Als festival bier is het wel prima te doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook de pils vind ik wel lekker, mits goed koud voor feesten en partijen.
Niet voor op de bank bij een goede film of sport.
Ja het is niet dat ik thuis kom ik vrijdag dat ik denk, hé nu ga ik heerlijk een avond genieten van een Schulten Brauquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als festival bier is het wel prima te doen.
Je kan er extra hard kut naar de buuf mee roepenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De normale schulternbrau vind ik niet zo heel denderend, al is het weissbier wel lekker voor dat geld
Daarvoor heb ik speciaal biertjes om lekker op de bank van te genieten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja het is niet dat ik thuis kom ik vrijdag dat ik denk, hé nu ga ik heerlijk een avond genieten van een Schulten Brau
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan er extra hard kut naar de buuf mee roepen
Ik was daar nooit zo van, maar begin het steeds meer te waarderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik speciaal biertjes om lekker op de bank van te genieten.
Welke drink je tot nu toe?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was daar nooit zo van, maar begin het steeds meer te waarderen.
Ik ben er jaar of 4 geleden meer van beginnen te houden. Ik werkte toen ergens in een restaurant en 500 meter verderop zat een kroeg met een hele hoop speciaal biertjes. Daar zijn we toen na het werk vaker een paar biertjes gaan drinken met wat mensen als we een sluit dienst haddenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was daar nooit zo van, maar begin het steeds meer te waarderen.
Poah lastig, ik heb laatst twee pakketten gekregen en Bax en Jopen. Bijna alles lekker.quote:
Je moet er ook ff inkomen ja, maar als je de smaak eenmaal te pakken hebt raak je ook steeds vrijer om verschillende dingen te proberenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er jaar of 4 geleden meer van beginnen te houden. Ik werkte toen ergens in een restaurant en 500 meter verderop zat een kroeg met een hele hoop speciaal biertjes. Daar zijn we toen na het werk vaker een paar biertjes gaan drinken met wat mensen als we een sluit dienst hadden
Misschien een idee om van de zomer eens een middagje naar een bierproeverij te gaan met je broer of met vrienden? Kan best leuk zijn en leerzaam!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet er ook ff inkomen ja, maar als je de smaak eenmaal te pakken hebt raak je ook steeds vrijer om verschillende dingen te proberen
Er zit hier 1 aan de andere kant van het Fochtelooerveen: https://www.maallust.nl/quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien een idee om van de zomer eens een middagje naar een bierproeverij te gaan met je broer of met vrienden? Kan best leuk zijn en leerzaam!
Die moet ik ook eens proberen. Ken het alleen van naam, maar is volgens mij ook hier te koop bij een bierwinkelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zit hier 1 aan de andere kant van het Fochtelooerveen: https://www.maallust.nl/
Moet ik echt eens gaan doen, juist omdat het zo dichtbij is
Lekker man, kun je ook zo naar huis toe rollen mocht je een soeciaal biertje teveel hebben geproefdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zit hier 1 aan de andere kant van het Fochtelooerveen: https://www.maallust.nl/
Moet ik echt eens gaan doen, juist omdat het zo dichtbij is
Ze worden steeds groter ja, schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens proberen. Ken het alleen van naam, maar is volgens mij ook hier te koop bij een bierwinkel
Ik ga dat gewoon regelen, morgen ff over hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man, kun je ook zo naar huis toe rollen mocht je een soeciaal biertje teveel hebben geproefd
Ik zie een mooie locatie voor een Vivantastische meetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens proberen. Ken het alleen van naam, maar is volgens mij ook hier te koop bij een bierwinkel
Wie weetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie een mooie locatie voor een Vivantastische meet![]()
Jij nog leuke plannen voor morgen?quote:
Klussen in huis, jij?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog leuke plannen voor morgen?
Gaan fietsen, F1 kijken en beetje opruimen in huis.quote:
Ben je lekker los aan het gaan vanavondquote:
Lol, Nee, ben moe, ga zo lekker maffenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je lekker los aan het gaan vanavond![]()
Lekker maffenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, Nee, ben moe, ga zo lekker maffen
Het had prima bij één versie kunnen blijven.quote:
Morguhquote:
Het is ook een uur vroeger dan gisterquote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Was net even buiten maar het is nog best frisjes
Ik was die hele klok vergeten nog nooit gebeurdquote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook een uur vroeger dan gister
Een uur later, want de klok moet een uur vooruitquote:Op zondag 27 maart 2022 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook een uur vroeger dan gister
Dikkie dikquote:
is maar hoe je t bekijktquote:Op zondag 27 maart 2022 08:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een uur later, want de klok moet een uur vooruit
gaat dat niet automagischquote:Op zondag 27 maart 2022 08:54 schreef Haags het volgende:
Even alle klokken 23 uur achteruit zetten.
Brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |