SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat plaatje in de OP kon ook wel wat gezonder.
Najaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat plaatje in de OP kon ook wel wat gezonder.
Morgen blijf ik netjes ingepaktquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Benn je wel lekker op tijd met je dieet voor morgen
nou dat denk ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga jij het redden op tijd voor Thailand?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet![]()
ben ook wel denk ik de slechte dieetser ooit
dan kom ik nog niet krokant terugquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan toch maar in een burkini naar het strand
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Springs eens in de mayo dan kan ik je likken.
Niet de budaspeedo?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen blijf ik netjes ingepakt
Wel ja, waarom niet direct met Jezus?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Willem Engel, de Rotterdamse voorman van Viruswaarheid, heeft een eerste reactie vanuit het Huis van Bewaring gegeven. Engel, die vastzit voor opruiing, ziet zichzelf als politiek gevangene en vergelijkt zich met Nelson Mandela.
https://www.rijnmond.nl/n(...)anuit-de-isolatiecel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Willem Engel, de Rotterdamse voorman van Viruswaarheid, heeft een eerste reactie vanuit het Huis van Bewaring gegeven. Engel, die vastzit voor opruiing, ziet zichzelf als politiek gevangene en vergelijkt zich met Nelson Mandela.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
en zingen danquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
zal je zien. lopen die wappies bij de volgende demo met een bord met foto van mandela en van hem
Met een aanval op de Formule 1 zouden die rebellen wel redelijk veel aandacht krijgen.quote:Vanaf het F1-circuit in Djedda waren de donkere rookwolken duidelijk te zien tijdens de eerste training. Een oliedepot van Aramco, op zo’n tien kilometer afstand, zou geraakt zijn volgens persbureau Reuters. Dat meldt ook dat de Houthi-rebellen uit Jemen de aanslag inmiddels hebben opgeëist.
Aramco is hoofdsponsor van de Saoedische GP en de Formule 1 en staat ook nog eens als sponsor op de auto van Aston Martin. De Formule 1-leiding wil eerst officiële berichten van de autoriteiten afwachten alvorens het met een reactie komt, maar het moge duidelijk zijn dat de aanval alle aandacht heeft van de F1-top. Onrustig is het immers al langer in het gebied waar de controversiële Grand Prix gereden wordt. Afweergeschut staat op scherp rond de race.
En van Poetin.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
zal je zien. lopen die wappies bij de volgende demo met een bord met foto van mandela en van hem
maken ook geen schijn van kans tegen de saudiesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
Hmm, ben benieuwd of de Formule 1 wel doorgaat. De Houthi's hebben een aanval met raketten uitgevoerd op een oliedepot in de buurt Jeddah.
[..]
Met een aanval op de Formule 1 zouden die rebellen wel redelijk veel aandacht krijgen.
Tja, het is een asymmetrisch conflict. Met aanslagen kunnen ze wel van alles.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maken ook geen schijn van kans tegen de saudies
En niemand die de mensen in Yemen ook helptquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, het is een asymmetrisch conflict. Met aanslagen kunnen ze wel van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |