SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Misschien schieten de Russen even een hypersonische raket in de opslag daar om Biden te laten zien wie de baas is.quote:
Vrouwelijke presidentquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien schieten de Russen even een hypersonische raket in de opslag daar om Biden te laten zien wie de baas is.
US heeft de lente in z'n bol.quote:
Nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
De luchtverdediging is in handen van onze jongens. Dat blauwe vliegtuig is een tankvliegtuig dat vanaf Eindhoven is opgestegen. Dan kun je ervan uitgaan dat er iets van vier Nederlandse straaljagers in de buurt zijn.
Bij de een komt het iets anders tot uiting dan bij de ander vooral.quote:
Dat is zeker waar haha.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de een komt het iets anders tot uiting dan bij de ander vooral.
Nou dat weet k niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:39 schreef Recce het volgende:
Als Ballie in Oekraīne had gewoond:
[ twitter ]
jawel kijk hoe pissed off ze isquote:
Ja, dat is ook best moeilijk, schijnt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat in de lucht tanken altijd fascinerend
Klinkt ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook best moeilijk, schijnt.
Ja dan zou ik ook wel verhaal halenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel kijk hoe pissed off ze is![]()
De ondertiteling is weggevallen maar wat ze zegt is "Jongens m'n sushiEn waar zijn de palingbeestjes???"
Zie je nouquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook wel verhaal halen
Arafat sjaaltje duidt op een neonazis symbool.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:39 schreef Recce het volgende:
Als Ballie in Oekraīne had gewoond:
[ twitter ]
Ja Rotterdam heeft zo zijn plekken :pquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Het verschil met Rotterdam is toch niet heel groot?
Watquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arafat sjaaltje duidt op een neonazis symbool.
Nee, die hele tankboel uit de lucht knallenquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arafat sjaaltje duidt op een neonazis symbool.
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die hele tankboel uit de lucht knallen
Ja, echt enorm dapper.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Rotterdam heeft zo zijn plekken :p
Maar k vind die mensen in Oekraīne echt dapper. Die Russen ook die in Rusland de straat op gaan om te demonstreren
Weet niet of k zo dapper ben
Ja?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik wel dapper ben, nou ja ik sta bekend om mijn dapperheid
Heel Foqueville weet ervan jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik wel dapper ben, nou ja ik sta bekend om mijn dapperheid
Doodsverwensingen zijn banwaardig toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Dan sturen we jou naar het front mochten de Russen dichtbij Foqueville komen.
US wiebeldanst zo tussen de linies door.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn banwaardig toch?
Ditquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US wiebeldanst zo tussen de linies door.
Ze had het gewoon koud. Los wil graag overal van alles in zien. Die denkt dat HH op een duitse auto ook staat voor Heil Hitler ipv Hansestadt Hamburgquote:
Of pro palestijnsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is zo, iig anti Joods.
https://m.jpost.com/blogs(...)-swastika-366738/amp
Gelukkigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze had het gewoon koud. Los wil graag overal van alles in zien. Die denkt dat HH op een duitse auto ook staat voor Heil Hitler ipv Hansestadt Hamburg
quote:
Daar kom ik voorlopig nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het maakt mij geen zak uit maar zou er jerusalem niet mee inlopen.
Ja een doodskop met 2 zwaarden. Zo tekende je een piratenboot toen je 5 was.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie daar iets heel anders op haar tas?
Mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
vind er verder niks van, goed dat ze zich verdedigen
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie daar iets heel anders op haar tas?
brilletje nodig?quote:
Vroeger ook altijd gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja en ik vind hem zalig, maar draag hem bijna nooit meer hoor.
Oh okeequote:
Vind ik ook, maar ik krijg niet alles mee dus vandaar de vraagquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
Zou nog steeds dragen als ik hem had, heeft niks met nazi's enz te maken.
Ach er liep vast een keer een fout iemand met zo'n sjaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik krijg niet alles mee dus vandaar de vraag
Diamantenbuurt vooralquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeWant Antwerpen is zo'n beetje de Joodste stad ter wereld buiten Jerusalem
een US die ergens aan twijfelt. Dat zie je ook niet iedere dagquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Ben er zelf niet helemaal van overtuigd.
wil je meer vertellen over die andere dingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef Flory het volgende:
Ik liep ook jaren op kisten, lange leren jas en zo'n sjaal, nooit gehoord dat ik "fout" was, wel andere dingen
Altooooooquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef Flory het volgende:
Ik liep ook jaren op kisten, lange leren jas en zo'n sjaal, nooit gehoord dat ik "fout" was, wel andere dingen
Nee laat maarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je meer vertellen over die andere dingen?
je zou denken dat het satire isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Er is ook een video van Kim Jong-Cruise in de 80's
Kistenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef Flory het volgende:
Ik draag ze incidenteel nog, want waterdicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kisten![]()
Die droeg ik ook in mijn alternatieve periode
Tegen die tijd ben je niet meer geīnteresseerd in het antwoord op deze vraagquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
wat is de schade als we die op ons hoofd krijgen?
ja maar nu welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je niet meer geīnteresseerd in het antwoord op deze vraag
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kisten![]()
Die droeg ik ook in mijn alternatieve periode
Echt nooit pijnlijke voeten en bij concerten geen probleem als er iemand op je tenen ging staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik draag ze incidenteel nog, want waterdicht.
ja wat kim kan kan ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je eigen raketten aangezet?
Ik denk niet dat ik voor nog een paar zou gaan nu, maar voor festivals echt i-de-aal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:57 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Echt nooit pijnlijke voeten en bij concerten geen probleem als er iemand op je tenen ging staan![]()
De mijne waren echt op helaas
Ik vang ook vluchtelingen op. Alleen lekkere wijven die nog maagd zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Ongeveer tachtig Oekraīense vluchtelingen die waren ondergebracht op een boot bij Java-eiland in Amsterdam moeten ergens anders heen. Reden van het plotselinge vertrek zijn nieuwe eisen van de eigenaar van de boot. Die wil alleen nog maar vrouwen, kinderen en etnische Oekraīners opvangen. De gemeente Amsterdam wil daar niet aan meewerken en heeft de samenwerking daarom beëindigd.
De vluchtelingen werden sinds half maart opgevangen op de boot. Ze moesten vanmorgen hun spullen pakken en de boot verlaten. "De vluchtelingen zullen op een andere plek in de stad worden ondergebracht", zegt een woordvoerder van de gemeente tegen NH Nieuws. Sommige kunnen naar een tweede boot die bij Java-eiland ligt. Die is van een andere eigenaar en ook daar worden vluchtelingen opgevangen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)op-theater-marioepol
ik ook niet hoor, vind me daar nu echt veels te oud voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik voor nog een paar zou gaan nu, maar voor festivals echt i-de-aal.![]()
Nu moet ik alleen weer aan alles wat geen sneaker is wennen.
Leeftijd schmeeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:10 schreef Flory het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, vind me daar nu echt veels te oud voor
Erna meest Dr. Martens gedragen, nog wel soms en sneakers idd en natuurlijk Lowa's
Dit wijst erop dat je langzaam richting de 15 aan het gaan bentquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, zonder gekheid, hoe ouder ik word, hoe minder ik me aantrek van wat "passend" zou zijn voor m'n leeftijd.
Wat ik toen droeg, zijn nu vooral m'n bankhangoutfits.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit wijst erop dat je langzaam richting de 15 aan het gaan bent
Mja ligt eraan, vriend liep op van die New Rocks en dat vond ik toch opeens niet meer kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, zonder gekheid, hoe ouder ik word, hoe minder ik me aantrek van wat "passend" zou zijn voor m'n leeftijd.
De stapels bandshirts zijn hier ook huisshirts en slaapshirts gewordenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik toen droeg, zijn nu vooral m'n bankhangoutfits.
Oversized bandshirt (want iets anders dan unisex was er toen amper) en jeans, zeg maar.
New Rocks, check.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja ligt eraan, vriend liep op van die New Rocks en dat vond ik toch opeens niet meer kunnen![]()
Zelf draag ik nu vooral wat fijn zit en ik me lekker in voel.
Moet zeggen dat het verhuizen van dorp naar stad ook wel een verademing is wat dat betreft
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja ligt eraan, vriend liep op van die New Rocks en dat vond ik toch opeens niet meer kunnen![]()
Zelf draag ik nu vooral wat fijn zit en ik me lekker in voel.
Moet zeggen dat het verhuizen van dorp naar stad ook wel een verademing is wat dat betreft
Nou ik zie het vooral ook aan anderen van mijn leeftijd dat het niet meer kan. (mijn mening hoor)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
New Rocks, check.
En smaak verandert, is niks mis mee als iets je vibe gewoon niet meer is, maar persoonlijk vind ik het raar om het aan leeftijd te hangen.
Ik heb tegenwoordig wel weer 2 bandshirts.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:25 schreef Flory het volgende:
[..]
De stapels bandshirts zijn hier ook huisshirts en slaapshirts geworden
Nee, maar er is wel een verschil tussen niet meer hetzelfde dragen als op je 16e en een doorgeëvolueerde stijl.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik zie het vooral ook aan anderen van mijn leeftijd dat het niet meer kan. (mijn mening hoor)
Naar festivals kan alles nog prima, maar dat kan ik niet meer dus het mocht wel iets veranderen
Ja, same.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
Shirt van EC heb ik nog niet buiten gedragen maar heb hem ook in de winter gekocht. :'D
Maar ga hem straks in de zomer wel dragen.quote:
Ik moet even kijken waar ik 'm mee combineer, het is er een van Pump It, dus gewoon jeans is het meest voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ga hem straks in de zomer wel dragen.Draag hem nu in huis al wel.
Denk dat jij ook jurkjes en rokjes draagt, daar kan sowieso al veel meer meequote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een verschil tussen niet meer hetzelfde dragen als op je 16e en een doorgeëvolueerde stijl.![]()
Ik vleermuis 'm nu ook gewoon op kantoor en daarmee krijg ik vooral 'wat ben je netjes' reactie.
Volgens mij zijn ze bezig met een nieuwe videoclip als ik dat goed opving op Kevin zijn Insta. Ik vind hem toch altijd minder leuk als hij Duits praat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet even kijken waar ik 'm mee combineer, het is er een van Pump It, dus gewoon jeans is het meest voor de hand liggend.
Volgens mij alleen met EC trouwens. Straks eens kiek'n.
nee joh, is gewoon ander kleurtjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef Flory het volgende:
Over verandering gesproken, grijs worden dat is pas drama
De bandshirts liggen tegenwoordig gewoon bij de H&Mquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig wel weer 2 bandshirts.Een trui van Nirvana en een tshirt van Eskimo Callboy (nu Electric Callboy).
Mijn Nirvana trui komt daar wel weg ja maar denk dat de H&M niet snel tshirts van EC heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:39 schreef Flory het volgende:
[..]
De bandshirts liggen tegenwoordig gewoon bij de H&M
Niet wat ik draag, dat moet weer weet ik veel waarvandaan komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor mannen primaquote:
Fieuwquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor mannen prima
Grijs voor dames vind ik niks, al schijnt het in bepaalde tinten zelfs helemaal hot te zijn
Ik ken wel HIM.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:40 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind dat ik best een trui van de H&M mag dragen als ik die band ook maar luister.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk dat jij ook jurkjes en rokjes draagt, daar kan sowieso al veel meer mee
Gewicht is veel veranderd door meds dus hoodies en (black) jeans is het nu vooral, jurk/rokjes droeg is sowieso nooit.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet wat ik draag, dat moet weer weet ik veel waarvandaan komen.
Niet alledaagse bands zul je daar niet vinden neequote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn Nirvana trui komt daar wel weg ja maar denk dat de H&M niet snel tshirts van EC heeft.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel echt lame.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:47 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Niet alledaagse bands zul je daar niet vinden nee
Had eerst ook wel een beetje wtf!!, maar als je de band goed vindt en het shirt leuk, ach prima.
Je ziet nu wel van die kleuters lopen met bands erop die ze vast niet kennen
quote:
Ik vermoed dat de ouders de bands vaak wel kennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:47 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Niet alledaagse bands zul je daar niet vinden nee
Had eerst ook wel een beetje wtf!!, maar als je de band goed vindt en het shirt leuk, ach prima.
Je ziet nu wel van die kleuters lopen met bands erop die ze vast niet kennen
Denk dat sommige een hartaanval krijgen als ze de muziek opzoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de ouders de bands vaak wel kennen.
Maar ik kan me daar echt niet meer druk om maken, enige wat ik wel vertik is m'n matchy bandshirt aan te trekken naar een concert.
Daar heb ik zelfs cd's vanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik draag nu een shirt van Sonata Arctica
quote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ze 6 keer live gezien en als het aan mij ligt, stil counting..
Nice Bos!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ze 6 keer live gezien en als het aan mij ligt, stil counting..
Schijnt dat er ongeveer 50 tinten toegelaten zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor mannen prima
Grijs voor dames vind ik niks, al schijnt het in bepaalde tinten zelfs helemaal hot te zijn
Ach, ja, er zijn ook mensen die überhaupt geen muziek luisteren, dus tsja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat sommige een hartaanval krijgen als ze de muziek opzoeken.
Ik ook nog maar weinig hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, ja, er zijn ook mensen die überhaupt geen muziek luisteren, dus tsja.
Vieze orenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Schone oren, lekker luchtje op gedaan?
Nee, maar gewoon niets met muziek hebben, ik snap het niet.quote:
Nee dat snap ik ook niet. Muziek is sowieso fijn als je je super kut voelt of als je super blij bent of tijdens het opruimen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon niets met muziek hebben, ik snap het niet.
Waarmee ze eigenlijk wil zeggen dat het wel wat zachter mag?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw kan altijd horen zegt ze wanneer ik aan het schoonmaken/opruimen ben omdat ik dan mijn muziek hard heb staan.
Rape me and my friendquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet. Muziek is sowieso fijn als je je super kut voelt of als je super blij bent of tijdens het opruimen.
Nee ze zegt we hebben wel zelfde smaak dus maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarmee ze eigenlijk wil zeggen dat het wel wat zachter mag?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rape me and my friend
RAPE MEE RAPEMEEEEE
Die klusjesmannen hier maken er ook een sport van wie het valste kan zingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:02 schreef Crack_ het volgende:
De schoonmaker van m’n bovenbuurman zingt wel eens tijdens het schoonmaken. Daar word ik echt agressief vanhet is te hard en te vals
Oeh, ik kan meedoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die klusjesmannen hier maken er ook een sport van wie het valste kan zingen.
Ik zit te ver weg hoor, wees gerust.quote:
- haalt weer adem -quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit te ver weg hoor, wees gerust.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die klusjesmannen hier maken er ook een sport van wie het valste kan zingen.
Dat is ook wel lekker. En leuk om te zien als iemand losgaat in de autoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik zing eigenlijk alleen uit volle borst als ik alleen in de auto zit
Picsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in een park onder een stuk of twintig kersenbloesems.
Begin hiervan is zo lekker om mee te blerenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker. En leuk om te zien als iemand losgaat in de auto
Prettyyyquote:
Kijk je dan ook zo psychotischquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin hiervan is zo lekker om mee te bleren
Anders kun je het niet meezingen, probeer maar eensquote:
Vooral een succes in de auto en dan in de file je filebuurman zo aankijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kun je het niet meezingen, probeer maar eens
Inderdaadquote:
Ja als het weer omslaat ligt het overal, we hadden er een rijtje voor de deur in de straat vroeger, echt prachtig en een week later iedereen klagenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi
jammer dat ze altijd zo kort in de bloei staan
beter gewoon nepperts neerzetten :pquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja als het weer omslaat ligt het overal, we hadden er een rijtje voor de deur in de straat vroeger, echt prachtig en een week later iedereen klagen
Met lampjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter gewoon nepperts neerzetten :p
Nou nee, ze zijn echt heel mooi, maar te kort in bloei wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter gewoon nepperts neerzetten :p
Green Day heeft me echt nooit kunnen boeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin hiervan is zo lekker om mee te bleren
Ik vind het niet slecht maar het staat niet in mijn eigen playlist.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Green Day heeft me echt nooit kunnen boeien.
Wat het is met Green Day is dat de eerste halve minuut ongeveer boeiend is en daarna is het saai. Bij Boulevard of Broken Dreams ook, het begin is leuk maar daarna is het wel weer gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Green Day heeft me echt nooit kunnen boeien.
Incidenteel. Vandaag zou er een goeie dag voor zijn, in de auto en in het zonnetje.quote:
Die dan dus weer nooit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
MY FRIEND S GOT A GULFREND MAN HE HATES DAT BITJ
HE TELLZ ME EVERY DAY
ja die had gerrie gisteren al geplaatstquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
Het ideale KSC huis gevonden. bed gewoon in de keuken![]()
En dat alles voor maar 600K
![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)2-vondelstraat-42-g/
Dimmy11quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die had gerrie gisteren al geplaatst
Kssht veels te drukquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Midden in de coronacrisis opende het grootste winkelcentrum van Nederland de deuren. Twee lockdowns en een jaar verder staat de teller op meer dan dertien miljoen bezoekers. Dat kan nog weleens oplopen tot vijftien miljoen per jaar, zegt operationeel directeur Teun Koek van Mall of the Netherlands in Leidschendam in gesprek met NU.nl.
https://www.nu.nl/economi(...)P4MsSYTvda_FNoKE_X6A
doet het goed dus
Mja, veels te weinig parkeerplekken dus de hele wijk staat vol. Kun je je eigen auto niet meer kwijt terwijl je er woontquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor de bewoners in de omgeving is het allemaal minder leuk
Ja, ik moet nog schoenen retouren van Black Fridayquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon alles vanachter de pc bestellen
ben je daar niet veel te laat mee?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog schoenen retouren van Black Friday![]()
![]()
Luister sowieso echt veel te veel. Probeer nog iedere dag een nieuw album te luisteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prins tochverschillende muziekkanalen zijn leuk
Nope, lang leve zalandoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ben je daar niet veel te laat mee?
Iedere dag?! Dat is echt heel veelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Luister sowieso echt veel te veel. Probeer nog iedere dag een nieuw album te luisteren.
Vaak wel; maar als ik geen tijd heb dan sla ik het nog wel eens over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere dag?! Dat is echt heel veel![]()
Kun je daar dan ook aandachtig naar luisteren?
Wauwquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak wel; maar als ik geen tijd heb dan sla ik het nog wel eens over.
Denk niet dat ik dat zo out of the blue moet doen en heb ook geen nummer van Moquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou bel Mo de apotheek en ga los
Nee zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat ik dat zo out of the blue moet doen
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat zo out of the blue moet doen en heb ook geen nummer van Mo
Ik woon boven een geldautomaat waar in elk geval genoeg klanten van Mo staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat zo out of the blue moet doen en heb ook geen nummer van Mo
Kan vanalles zijn. Vandaag was het een ambient album, gister hiphop, dag daarvoor weer indiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw. Wat luister je dan? Klinkt niet oud op deze manier
Gewoon via Telegram bestellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had laatst een visitekaartje in de bus voor drugs![]()
Helemaal niet sketchy verder
Ik denk dat ik er wel heel makkelijk achter zou kunnen komenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb bij god geen idee waar ik drugs moet bestellen
één goudkleurige en één doorschijnende?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geloof ik nu voldoende kleding voor thailand. alleen nog een bikini denk ik
mja ik denk wel via collega'squote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel heel makkelijk achter zou kunnen komen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één goudkleurige en één doorschijnende?
en eentje die bestaat uit van die druivensuikersnoepjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één goudkleurige en één doorschijnende?
smelt daar vast wegquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en eentje die bestaat uit van die druivensuikersnoepjes
[ afbeelding ]
na 5 minuten zwemmen weggespoeldquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en eentje die bestaat uit van die druivensuikersnoepjes
[ afbeelding ]
Dat is volgens mij ook precies het hele ideequote:
strafbaar daar om topless rond te lopen dus geen verstandige bikiniquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
na 5 minuten zwemmen weggespoeld
Correcte constateringquote:
Ken ik niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Tickets voor Kingsworld gekocht. Lekker feestje man.
Heh bah. Is dat met mensen enzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Feestje in het Zuiderpark op Koningsdag.
Ik geloof van wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heh bah. Is dat met mensen enzo?
Ga zo maar even ontploffende fabrieken bekijkenquote:
neequote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga zo maar even ontploffende fabrieken bekijken
quote:
Ja moet toch ergens heenlopenquote:
Maar dan kan ik geen vlammetjes kijken?quote:
nee kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan kan ik geen vlammetjes kijken?
Toch ga ik zoquote:
Rare vloerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Fascinerende vloer
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)outlaan-22-b/#foto-6
En wat voor vlees?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardappeltjes zeezout en peper in de oven
Ik kom er nu aanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardappeltjes zeezout en peper in de oven
ja mooie woning verderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonde van het appartement. Stel je dat eens voor met een mooie houten vloer.
foto?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kapper ook weer gehad. Geen lange manen meer.
Moet wel een beetje op de kilo’s letten.quote:
Idemquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kapper ook weer gehad. Geen lange manen meer.
verstandig. bijna strandseizoenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet wel een beetje op de kilo’s letten.In het weekend ga ik steeds helemaal los. Zonde van de hele week netjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |