Ik ben me al weken suf aan het wiebelenquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meneer Konijn.....nog steeds geen minikonijntjes?
moet je eens gaan neuken als een konijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben me al weken suf aan het wiebelen
Hier in VIV SC houden we het wel een beetje beschaafd!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je eens gaan neuken als een konijn
'stampen'quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in VIV SC houden we het wel een beetje beschaafd!
We hebben het hier over 'family time' 'andere dingen doen' en 'wiebelen' ja!
quote:
Deze dan speciaal voor jouquote:
quote:
Mijn lief is sinds puber mega fan van Doro, al jarenquote:
Ah niet!! Dat is echt zo fucked up en super sneu voor hem! Lijkt me echt erg om dat mee te makenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Mijn lief is sinds puber mega fan van Doro, al jaren![]()
Posters aan de muur en zulks![]()
Waren we op Alcatraz festival en hij in de queue helemaal enthousiast om haar eindelijk te ontmoeten![]()
Moest hij na anderhalf uur op het laatst zo erg pissen, alle wachten voor niks![]()
Ach Doro komt vast nog wel eens en hij had best even in een flesje kunnen plassen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah niet!! Dat is echt zo fucked up en super sneu voor hem! Lijkt me echt erg om dat mee te maken
Hahaha...tja..op zichquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach Doro komt vast nog wel eens en hij had best even in een flesje kunnen plassen ofzo![]()
Het is nog geen 0:27quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Iedereen is weer vroeg pitten ofzo?![]()
Wat gebeurt er dan?quote:
Dan vraagt Booster of iedereen slaapt en ga ik snel slapenquote:
Hahaha ok, nog zo'n 18 minuten danquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan vraagt Booster of iedereen slaapt en ga ik snel slapen
Ik weet niet of ik het vanavond haal eigenlijk, ben best moequote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ok, nog zo'n 18 minuten danben benieuwd
Toch nog wakkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Iedereen is weer vroeg pitten ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |