Ik kan wel raden wie het eerst dood is.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Hier gaat geen oplossing voor komen. Buurman gaat het dak niet meer op en dat stel blijft lekker stoken. Totdat een van twee partijen dood is
Maar die zoon mocht het van zijn moeder alleen niet afmaken omdat de afspraak was dat hij dat samen met de buurman zou doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Hier gaat geen oplossing voor komen. Buurman gaat het dak niet meer op en dat stel blijft lekker stoken. Totdat een van twee partijen dood is
Je mag van 17:00 tot 22:00 gewoon je radio aan hebben inderdaad. Dat je als buren ook graag op die tijden in je aanbouw een dutje doet of zit te roken en zuipen met een dunne muur dan zoek je dat ook wel zelf op.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgens mij zijn die kneiters van de buurman niet zo'n probleem toch? Als het om 10 uur gebeurd is en het staat niet overdreven hard...
Als ik hun zoon was (gelukkig niet) en mijn ouders zitten er zo mee in dan had ik me even 4 uurtjes kwaad gemaakt en het afgemaakt. Die zoon moet ook wel een zak hooi zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar die zoon mocht het van zijn moeder alleen niet afmaken omdat de afspraak was dat hij dat samen met de buurman zou doen.
Na deze zaak is misschien wel duidelijk dat die zoon dat alleen moet gaan fixen.
Ik hoop dat ze snel een verdieping hoger zijn met zn tweeënquote:Op donderdag 7 april 2022 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Lekker blijven wachten tot alles beschimmeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |