Ik denk dat QS en Trek teveel een andere agenda hebben ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom niet gewoon draaien?
Dan zijn we wel te kritisch toch. Van de 8 koplopers zijn er 3 van JV.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mist Tosh van der Sande hier of Nathan voor extra paar benen
En Victor.. waar is Victor?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Net als het commentaar. Het nu al over het BK gaan hebben.
Wat een fenomeen. Ik geloof m'n ogen bijna niet.quote:
Maar Vocsnor had pech.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had meer verwacht van Vocsnor en Krauw
En hij heet Rudy Barbier.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel noemt geen naam, maar het was wel een Fransoos.
Werd er toen al hard gekoerst?quote:
Misschien opgelicht door Serrano en even wraak genomen.quote:
Vooral een enorm trage mecanicien of wat dat ook was. Stond gewoon 5 minuten stilquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd er toen al hard gekoerst?
Ja en hij stond zeker een minuut stil.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd er toen al hard gekoerst?
Oh, tsja, dan is het logisch dat we daar een streep door kunnen zetten. Dan mis ik alleen Krauw en misschien dikke Mes een beetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral een enorm trage mecanicien of wat dat ook was. Stond gewoon 5 minuten stil
Die hebben allebei vaak toch wel moeite met die Vlaamse heuvels.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, tsja, dan is het logisch dat we daar een streep door kunnen zetten. Dan mis ik alleen Krauw en misschien dikke Mes een beetje.
Die zijn wel heel wisselvallig wat dat betreft ja. Maar in de huidige vorm had ik zeker dikke Mads wel verwacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die hebben allebei vaak toch wel moeite met die Vlaamse heuvels.
Gogl had vorig jaar toch ook een goede maand in de voorjaarsklassiekers. Die werd ook nog als verrassing genoemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
De in de Ronde van Vlaanderen 14e wordende Madouas is een verrassing voor Renaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |