ah in ieder geval niet geelquote:
zei salarquote:
adrenaline momentje voor Gracequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Afgelopen? Of is het rust (doen ze dat met tafeltennis?)
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
Dikke dikke respect voor @:Lionheart en @:Rinardo die dit vaak doen voor de SV![]()
![]()
Ik werk in de zorg en mijn man zit tot aan zijn (grote) oren in de risicogroep. Dus ik kan zo onderhand een kwartetspel maken van testuitslagen...quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal intussen overruled. Laatst test op werk geweigerd na zogezegd HRC. O.K. 10 dagen niet meer op de werkvloer, dus thuiswerk. Dank u wel, kon nog meer streamen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:42 schreef Ireth het volgende:
Ik laat wat de COS en streams betreft even verstek gaan, heb zware buikgriep sinds vanmorgen
Ga zo de uitzending kijken en dan proberen te slapen...
Sorry Dotquote:
what the fuckquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Grey hoe is het met de tafeltenniswedstrijd afgelopen
Geen droge?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wjhat the fuck
hij krijgt allemaal van die natte vrouwen he
moet je even aan Grace vragenquote:
Nog twee dagen zegt Salar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je even aan Grace vragen
morgen laatste gesprek in DBK
jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Zullen we met zijn allen naar de SC gaan? hier is toch geen fuck meer te doen
Die vervelen zich rot de hele dag. Is ook vermoeiend.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:42 schreef engine het volgende:
Ze liggen alweer op bed met het licht uit
Is het zekerquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vervelen zich rot de hele dag. Is ook vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |