Ik begrijp nu wel weer ff waarom ik veel uit de COS ben weggeblevenquote:
Oh vertel eensquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel weer ff waarom ik veel uit de COS ben weggebleven
Haar echte naam is ook Hannaquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad, staat los van de cultuur, Grace is in haar gedrag een tokkie
Voelt een beetje als een te kleine huiskamer, met teveel mensen, en teveel meningen. Maar dat kan af en toe ook juist heel leuk zijn. Je merkt pas dat je het mist, als die kleine huiskamer, zoals nu hier, steeds leger word, tot je uiteindelijk met alleen je ingedutte opa en oma achterblijft🤣quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tja de COS is nou eenmaal de COS
deze oma is nog wakker hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een te kleine huiskamer, met teveel mensen, en teveel meningen. Maar dat kan af en toe ook juist heel leuk zijn. Je merkt pas dat je het mist, als die kleine huiskamer, zoals nu hier, steeds leger word, tot je uiteindelijk met alleen je ingedutte opa en oma achterblijft🤣
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sorry schat, jij bent de hippe tante die de bloemetjes nog buiten zet. Zo goed?🤣
quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Over ingedutte oma's gesproken, ik ga ook maar naar bed🤣🤣
lol, geen last vanquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een te kleine huiskamer, met teveel mensen, en teveel meningen. Maar dat kan af en toe ook juist heel leuk zijn. Je merkt pas dat je het mist, als die kleine huiskamer, zoals nu hier, steeds leger word, tot je uiteindelijk met alleen je ingedutte opa en oma achterblijft🤣
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:57 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar kijkt in de spiegel of zijn haar goed zit. (in zijn slaap)
[ afbeelding ]
En gooit een bal?
[ afbeelding ]
https://streamable.com/ildav8
Wordt zn maat ... Wat let jequote:Op vrijdag 25 maart 2022 02:13 schreef JDB94 het volgende:
Als ik een maat van hem was zou ik hem tot het einde der dagen fucken over die ijdelheid en spiegelmomentjes
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:57 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar kijkt in de spiegel of zijn haar goed zit. (in zijn slaap)
[ afbeelding ]
En gooit een bal?
[ afbeelding ]
https://streamable.com/ildav8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |