Hearlik rustig zo.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:30 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo ligt Grace te maffen ? Moet ze niet zingen ?![]()
[ afbeelding ]
sssssssttttt Breng der niet op ideeënquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:30 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo ligt Grace te maffen ? Moet ze niet zingen ?![]()
[ afbeelding ]
Nou Grace mag ook wel even slapen de boys hebben de hele middag liggen slapen en zonnenquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:42 schreef Flow3r het volgende:
Nu haar vriendjes er niet meer zijn die ze kan gebruiken om 'lollig 'te doen, gaat ze gewoon op bed liggen pitten
in het accent van Grees uitgesproken "Iek zie ook dingen he, ik zie ook dingen als ik niet kijk, iek ben niet achterlijk.."quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou Grace mag ook wel even slapen de boys hebben de hele middag liggen slapen en zonnen
Hoezo dat ? Ze had toch zoveel energie ? Zoveel dat ze zelfs midden in de nacht als enige nog in de woonkamer vertoefde?quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou Grace mag ook wel even slapen de boys hebben de hele middag liggen slapen en zonnen
Waar zie jij dat? heb je een link?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:56 schreef r0ydr het volgende:
Nouchine stemt op salar plaatst Nouchine op insta
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? heb je een link?
Omdat ik altijd zo negatief ben bij haar dacht ik, ik zeg eens iets aardigquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo dat ? Ze had toch zoveel energie ? Zoveel dat ze zelfs midden in de nacht als enige nog in de woonkamer vertoefde?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Omdat ik altijd zo negatief ben bij haar dacht ik, ik zeg eens iets aardig
Aww thnxquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/nouchine_broodhaers/
ik heb gewoon " Nouchine Bb insta " gegoogled volgens mijquote:
nouchine_broodhaersquote:
Ohh ik zag alleen dat plaatje op haar insta : wie gun je de winnaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nouchine_broodhaers
Ik gun Grace de jackpot ENORM, maar mijn stem gaat toch uit naar mijn beste maatje @:salarrr_ !! ❤️
Zeker je stem uitbrengen voor de finale van @:bigbrothernlbe !! 📲👀
#bigbrothernlbe #bigbrothernlbe2022 #bigbrother #teamnouchine #teamsalar #kingsalar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh dat is hetquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CbfhV37ro4v/ Probeer deze
Ik heb wel insta , maar doe er niets mee, volg niemand en snap er ook weinig vanquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb gewoon " Nouchine Bb insta " gegoogled volgens mij![]()
heb zelf geen insta, kan de helft niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |