SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wat is grijze carpaccio?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Die grijze carpaccio stonk echt naar kattenvoer maar dan wat zuurder nog.
op je balkon?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig gaat de BBQ doordeweeks wel eens aan. Paar stukjes vlees, goede salade en ik ben alweer blij.
Wilde een keer wat speciaals uitproberen met wat eters thuis, ik dacht nou carpaccio is koud al lekker dus waarom kan ik die niet warm maken, krijg je een soort dun rundvleesjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde een keer wat speciaals uitproberen met wat eters thuis, ik dacht nou carpaccio is koud al lekker dus waarom kan ik die niet warm maken, krijg je een soort dun rundvleesje![]()
Beetje echte truffel eroverheen, wat Parmezaanse kaas smelten, kappertjes, balsamicozut, maar dat werd een soort grijze riekende erg dode brei.
oh leukquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:05 schreef Karzai het volgende:
Iets voor mezelf gekocht voor aan de muur
https://i.imgur.com/cMP1QZL.jpg
quote:
Die kwam natuurlijk niet voorbij in KSC cribs.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wist niet dat jij een tuin had?
neequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kwam natuurlijk niet voorbij in KSC cribs.
Aardappels.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Je kan schijnbaar best veel in een magnetron klaarmaken las ik gisteren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |