Ik hoop het niet, dan komt er waarschijnlijk nog een veel grotere koekwaus voor in de plaats die direct kernbommen gaat gooien.quote:
Er zijn wel meer malloten die kernwapens onder de knop hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:57 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan komt er waarschijnlijk nog een veel grotere koekwaus voor in de plaats die direct kernbommen gaat gooien.
Lees eens iets over Putin, in plaats van alleen op zijn uiterlijk af te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:50 schreef christmastsunami het volgende:
Mijn theorie is dat Napoleon 3.0, niet ophoudt door te hopen dat ie verstand gaat gebruiken. Mijn theorie is dat je die agressieve gnoom alleen kan bereiken door zelf actief dat leger van hem plat te gaan bombarderen desnoods met kernwapens. En dat die smurf dan zich wel aanpast en te laf is om dan terug te gaan nuken.
Ik begin vandaag aan mijn 5de docu over die botox dwerg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Lees eens iets over Putin, in plaats van alleen op zijn uiterlijk af te gaan.
Ik ben het met je eens dat hij niet zal gaan nuken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik begin vandaag aan mijn 5de docu over die botox dwerg.
niet elke soldaat kan naar de frontliniequote:Op donderdag 24 maart 2022 14:01 schreef HansCojona het volgende:
Het Russische leger heeft 1.2 miljoen soldaten.
Hoezo niet? Ook nog 2 miljoen reservisten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
niet elke soldaat kan naar de frontlinie
En de langste grenzen van de wereld om te beveiligen. Of moeten ze de grenzen met Navo, de Kaukasus en China maar onbeveiligd laten? Bij een volledige oorlog met de Navo kan de VS gewoon troepen landen in Vladivostok als ze willen. Van die 1,2 miljoen soldaten kunnen ze er maar een beperkt aantal inzetten in Oekraïne.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:01 schreef HansCojona het volgende:
Het Russische leger heeft 1.2 miljoen soldaten.
Bron?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:10 schreef Ixnay het volgende:
Rusland heeft veel meer dan wij weten en al die cijfers die je hoort is een comfortabele leugen die zich daarom gemakkelijk verspreidt.
We hebben gezien hoe de Russen oorlog voeren tegen Duitsland. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:14 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
En de langste grenzen van de wereld om te beveiligen. Of moeten ze de grenzen met Navo, de Kaukasus en China maar onbeveiligd laten? Bij een volledige oorlog met de Navo kan de VS gewoon troepen landen in Vladivostok als ze willen. Van die 1,2 miljoen soldaten kunnen ze er maar een beperkt aantal inzetten in Oekraïne.
Ja, alleen kunnen de Russen al lang niet meer zoveel mensen en materieel mobiliseren als ze tijdens de tweede wereld-oorlog hebben gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef HansCojona het volgende:
[..]
We hebben gezien hoe de Russen oorlog voeren tegen Duitsland. Daar zit niemand op te wachten.
Sterker: een deel is ook nog nodig in Tsjetsjenië en andere 'opstandige' gebieden, anders pikt Rusland aan 1 kant Oekraïne in en raakt het aan de andere kant meer gebieden kwijt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:14 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
En de langste grenzen van de wereld om te beveiligen. Of moeten ze de grenzen met Navo, de Kaukasus en China maar onbeveiligd laten? Bij een volledige oorlog met de Navo kan de VS gewoon troepen landen in Vladivostok als ze willen. Van die 1,2 miljoen soldaten kunnen ze er maar een beperkt aantal inzetten in Oekraïne.
Ik kan je andere post niet quoten vanuit die andere topic. Dus ik antwoord hier. Turkse incident is niet de enige. Twee jaar terug was er een oorlog in Karabakh tussen Azerbeidzjan en Armenië waar aan de kant van Armenië waren het Russische proxy’s. Poe wou indringen een zelfs een convoy gestuurd. Maar onze militairen hebben de heli neergehaald terwijl ze onderweg waren. 10 man dood, deed ie wat? Tuurlijk niet. Zoals ik zei, een lafaard is een lafaard. Al heeft ie kernwapens.quote:
Techniek wel. Op papier. Maar geen personeel. 200K man is de kern van de leger. Voor meer moet hij mensen landelijk mobiliseren. En als hij dat gaat doen, komt de bevolking in opstand. Die komt sowieso in opstand vroeg of laat, maar met mobilisatie is dat zeker weten. Dus hij is nu machteloos. Hij stuurt steeds techniek richting de grens maar techniek is niets als je geen mensen hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:10 schreef Ixnay het volgende:
Rusland heeft veel meer dan wij weten en al die cijfers die je hoort is een comfortabele leugen die zich daarom gemakkelijk verspreidt.
Poetin-fanboys die de realiteit denken te kunnen ontkennen:quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:10 schreef Ixnay het volgende:
Een nieuwe wereldorde maak je niet door de hele wereld in één keer aan te vallen. Dat doe je stapje voor stapje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:52 schreef Jamilla.J het volgende:
[..]
Maar onze militairen hebben de heli neergehaald terwijl ze onderweg waren. 10 man dood, deed ie wat? Tuurlijk niet. Zoals ik zei, een lafaard is een lafaard. Al heeft ie kernwapens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |