Nee gracequote:
Ging voor grace op eind dacht ikquote:
Wat is er mis met Kristof?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Mooiste vind ik niemand kiest Kristoff
Hoor jou alleen maar dit dagelijks zeggen....verder nergens nog gehoord of gelezenquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is jammer als het klopt dat een Belg moet winnen, hij is de enige die er nog in zit
Als je het programma een beetje volgt, dan weet je dat het zo loopt. Vorig jaar een Nederlander nu een Belg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:40 schreef humpty het volgende:
[..]
Hoor jou alleen maar dit dagelijks zeggen....verder nergens nog gehoord of gelezen
Niemandb k iest hem hahaquote:
Jij bent wel heel vrolijk.quote:
Je kan nog terug spoelen wat danquote:
Mijn vraag was, wat vind jij niet goed aan Kristofquote:
Nawel niet toch?quote:
Ik vind Kristof een prima gozer, niets mis mee.quote:
Heeft inderdaad een goede stemquote:
Dat vind ik ook geen reden om iemand de winst te gunnen. Met die zielige verhalen wat er in de buitenwereld gebeurdquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
We moeten Grace de overwinning gunnen, omdat ze het geld goed kan gebruiken? Mevrouw heeft 5 koffers vol met kleding. Mevrouw heeft een Ragebol op haar kop, die toch minimaal 1500 euro kost. Als je je die luxe kunt veroorloven, dan heb je het niet echt moeilijk.
Hanne voor salar?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
Even voor de duidelijkheid zonder getrol:
Dimi: Salar
Kitty: Salar
Leroy: Grace
Nawel: Grace
Peter: Salar
Vera: Grace
Julio: Grace
Nouchine: Grace
Sercan: Grace
Amy: Salar
Tobias: Grace
Hanne: Salar
Eveline: Salar
Salar: 6
Grace:7
Kristof: 0
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen reden om iemand de winst te gunnen. Met die zielige verhalen met wat er in de buitenwereld in haar leven is gebeurd
mooi toch!quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand vind het mooi voor Kristof dat hij geen stemmen heeft gekregen, maar krijg geen uitleg wat er mooi aan is, dat Kristof geen stemmen heeft gekregen.
Dus dat. Ik ben daar totaal niet gevoelig voor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen reden om iemand de winst te gunnen. Met die zielige verhalen wat er in de buitenwereld gebeurd
Ik vind het jammer, dat je iets aangeeft, maar het niet kunt onderbouwen.quote:
Je kent Suzi nu toch wel een beetje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat je iets aangeeft, maar het niet kunt onderbouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Off topic
Voor iedereen die gifjes maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik bedoel Suuz niet in dezequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent Suzi nu toch wel een beetje?
Ik vind hem vanaf dag 1 al een vies bekkie hebben ja gewoon zo'n gladjakker en inderdaad iedere keer die vieze tong in de rondte enzo en wat hij met zijn mond deed bah. En na vorige week en gisteren het gebedel om bij peter in de show te komen ben ik al helemaal klaar met hem, hij bleef gisteren zeuren aan noush der hoofd dat Salar en zelfs wat van zeiquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag was, wat vind jij niet goed aan Kristof
Ga zo nu omkleden hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat ze de hond is uitlaten om deze klok
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Off topic
Voor iedereen die gifjes maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is natuurlijk een onderbouwing van niets. Maar respecteer je meningquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vind hem vanaf dag 1 al een vies bekkie hebben ja gewoon zo'n gladjakker en inderdaad iedere keer die vieze tong in de rondte enzo en wat hij met zijn mond deed bah. En na vorige week en gisteren het gebedel om bij peter in de show te komen ben ik al helemaal klaar met hem, hij bleef gisteren zeuren aan noush der hoofd dat Salar en zelfs wat van zei
Voor iemand die afgebrand word door iedereen hier hahaha. Gracequote:
Ik groet u.quote:
Ik stem niet voor Kristof maar hij is wel de persoon die heel veel heeft gedaan in het huis ten voordele van alle andere bewoners.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onderbouwing van niets. Maar respecteer je mening
Vond laatste toch wel een onderbouwing. Ja heb het niet op hem sorryquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onderbouwing van niets. Maar respecteer je mening
Dat geldbedrag is in no time weg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:00 schreef suzi1 het volgende:
ik snap wel dat mensen willen dat grace wint. toch hoe ze in het leven staat en beste wil voor dr moeder. en voor de arme mensen in brasil.
de rest wil het vooral aan zichzelf uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |