+quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Wat je altijd moet doen is onderzoek, doe je eigen onderzoek..![]()
Heb je haar facebook al doorgenomen? heb je de verhaaltjes gelezen dat ze baudet persoonlijk kent en ook wel eens readings heeft gegeven?
Ik heb haar persoonlijk een keer gesproken en daarin vertelde ze dat maar ze mocht verder geen informatie geven aangaande dit onderwerp zei ze.
equalsquote:Het is een vrouw met diverse persoonlijkheidsstoornissen, manisch depressief en borderline.
?quote:en dit is de rechterhand van Baudet achter de schermen
Je trekt het behoorlijk uit zijn verband, ik zeg alleen dat ik niet neutraal ben maar wel harde aanwijzingen dat het werkelijk zo is als ik het omschrijf. Jij bent fan van Baudet?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus omdat jij Baudet niet mag, vind jij het geoorloofd zo maar wat in de ruimte te zwetsen?
Wat wil je hier mee bereiken? Iemand verdacht maken zonder harde bewijzen is net zo verwerpelijk.
Maar vooral dom.
Want dat is verboten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:13 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Je trekt het behoorlijk uit zijn verband, ik zeg alleen dat ik niet neutraal ben maar wel harde aanwijzingen dat het werkelijk is wat ik zeg. Jij bent fan van Baudet?
nee niet verboden maar wel achterlijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want dat is verboten?
En nee, zelf wat verhalen verzinnen met als bewijs "dat heb ik zulluf gehoort!!" is gewoon laster. Moet je zelf weten hoor maar het is nogal knullig.
Omdat jij hebt verzonnen dat hij zich laat adviseren door een idioot?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:15 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
nee niet verboden maar wel achterlijk
Nee, ik ben van geen enkele politici een fan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:13 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Je trekt het behoorlijk uit zijn verband, ik zeg alleen dat ik niet neutraal ben maar wel harde aanwijzingen dat het werkelijk is wat ik zeg. Jij bent fan van Baudet?
Wie heeft het over rechtszaak?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik ben van geen enkele politici een fan.
Die 'harde aanwijzingen' van jou zijn niks anders dan een persoonlijk praatje met die vrouw.
Als jij gefilmde bewijzen hebt van dit gesprek, mag je dat hier plaatsen.
Zomaar wat kletspraat neerplempen en dat dan claimen als waarheid is heel dom en verachtelijk.
In een rechtszaal maken ze gehakt van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |