SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@SfanctaU MAD?
Zoveel mogelijk geprobeert afstand te houden en een mondneusmasker te dragen in publieke binnenruimtes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb jij wel zelf voldoende afstand gehouden en constant een mondkapje op?
Testen bij de GGD heeft geen zin, bij een positieve zelftest en bovendien verspeel je voor drie maanden het recht op een booster bij een officiële positieve GGD-test.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef herverwijderd het volgende:
Ga nou eerst maar naar de GGD, misschien is de uitslag daar anders en kan je toch lekker fietsen.
Had je ook buiten kunnen doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geprobeert afstand te houden en een mondneusmasker te dragen in publieke binnenruimtes.
Oh, okee. Balen voor je dan. Beter je best doen met afstand houden de volgende keer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Testen bij de GGD heeft geen zin, bij een positieve zelftest en bovendien verspeel je voor drie maanden het recht op een booster bij een officiële positieve GGD-test.
Ik heb 3x Pfizer gehad, laatste keer op 10 januari 2022.quote:
China is een beetje extreem, ik heb meer respect voor het Duitse en Italiaanse coronabeleid.quote:
Moeten er minimaal 4 inzitten nu hè. Ik zou toch snel een afspraak maken voor de volgendequote:Op donderdag 24 maart 2022 08:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb 3x Pfizer gehad, laatste keer op 10 januari 2022.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef de_boswachter het volgende:
@:pferdfahrer is gisteren ook positief getest.Waar is die latente gek eigenlijk? Nickchange naar @Bruinie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:sfancta
Allemaal passanten jongen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waar is die latente gek eigenlijk? Nickchange naar @:Bruinie ?
Ja triest man. Zo vroeg. Hoor allemaal van dit soort gekke verhalen van jonge mensen die overlijden. Zijn ook allemaal gevaccineerden denk ik….quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dea echte vanne Kemp blijft strijden. RIP je huisarts
Stukje Posbank. Stukje trimmen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:08 schreef nattermann het volgende:
Je mag gewoon lekker gaan fietsen op de Veluwe met een positieve test. Verbiedt niemand je.
Je vergat de antiklacht: dat je jezelf nu het hele weekend in alle rust kunt afberen op je zolderkamertjequote:
Zwaar triest.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja triest man. Zo vroeg. Hoor allemaal van dit soort gekke verhalen van jonge mensen die overlijden. Zijn ook allemaal gevaccineerden denk ik….
Je kan nog steeds over de veluwe fietsen, er is werkelijk niemand die je tegenhoudt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
Hadden we veel langer vastgehouden aan afstand houden en mondneusmaskers dragen, zoals Duitsland dat doet, had ik geen positieve test gehad en kon ik in het weekend over de Veluwe fietsen.
Moet dan eerst met de trein en het lijkt mij niet verstandig om met corona een trein in te stappen. Bovendien als je gaat fietsen kun je nergens een broodje gaan halen, omdat je nergens naar binnen mag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je kan nog steeds over de veluwe fietsen, er is werkelijk niemand die je tegenhoudt.
Meid. Ze controleren niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Moet dan eerst met de trein en het lijkt mij niet verstandig om met corona een trein in te stappen. Bovendien als je gaat fietsen kun je nergens een broodje gaan halen, omdat je nergens naar binnen mag.
Het lijkt mij niet verstandig om andere mensen aan te steken, sommige mensen kunnen heel slecht een coronabesmetting verwerken en dus kan voor sommige mensen een coronabesmetting nare gevolgen hebben. Het is gewoon een week in isolatie en dan ben je hopelijk met 3 keer Pfizer en besmetting (hopelijk BA2) goed beschermt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meid. Ze controleren niet meer
Als je toch een beetje beroerd het bed uit komt en je meet 38,9 graden koorts dan moet je toch thuisblijven. Kun je je net zo goed laten testen op corona met een zelftest.quote:
of gewoon in bed blijven, kopje thee en een beschuitje erbij, HBO Max aan, Hot Coldrexje erin en lekker uitzieken...quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je toch een beetje beroerd het bed uit komt en je meet 38,9 graden koorts dan moet je toch thuisblijven. Kun je je net zo goed laten testen op corona met een zelftest.
Het wordt gewoon thuiswerken vandaag en morgen. Niets geen Netflix, youtube of dergelijke in bed kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of gewoon in bed blijven, kopje thee en een beschuitje erbij, HBO Max aan, Hot Coldrexje erin en lekker uitzieken...
nou als je gewoon in staat bent om te werken snap ik ook niet waarom je een test gaat doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het wordt gewoon thuiswerken vandaag en morgen. Niets geen Netflix, youtube of dergelijke in bed kijken.
Wat vervelend zeg. Beterschap! Valt me wel tegen dat het jou is overkomen. Had je toch beter afstand moeten houden en je mondkapje op moeten houden misschien? Ook al is het weg als maatregel, kun je dat zelf natuurlijk wel doen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
Ik had vanochtend eerst de temperatuur opgemeten omdat ik last had van een warm hoofd: 38,9 graden koorts. Dus gelijk een zelftest gedaan en je raad het al: positief. Nu net positief getest nu het in het weekend prachtig weer wordt en ik eigenlijk over de Veluwe wou fietsen. Ik baal als een stekker, want de positieve test is het gevolg van de te snelle versoepelingen en de slechte naleving van de basismaatregelen als afstand houden en een mondneusmasker dragen in binnenruimtes. Hadden we veel langer vastgehouden aan afstand houden en mondneusmaskers dragen, zoals Duitsland dat doet, had ik geen positieve test gehad en kon ik in het weekend over de Veluwe fietsen.
Klacht: te snelle versoepelingen
Je moet toch wel weten of je corona hebt of wat anders. Ik heb ook geen GGD-test gedaan, maar een zelftest.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou als je gewoon in staat bent om te werken snap ik ook niet waarom je een test gaat doen
Hoezo? Ziek is ziek als het beperkt blijft tot deze klachten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je moet toch wel weten of je corona hebt of wat anders.
Ga gewoon fietsen man met dat griepje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
Ik had vanochtend eerst de temperatuur opgemeten omdat ik last had van een warm hoofd: 38,9 graden koorts. Dus gelijk een zelftest gedaan en je raad het al: positief. Nu net positief getest nu het in het weekend prachtig weer wordt en ik eigenlijk over de Veluwe wou fietsen. Ik baal als een stekker, want de positieve test is het gevolg van de te snelle versoepelingen en de slechte naleving van de basismaatregelen als afstand houden en een mondneusmasker dragen in binnenruimtes. Hadden we veel langer vastgehouden aan afstand houden en mondneusmaskers dragen, zoals Duitsland dat doet, had ik geen positieve test gehad en kon ik in het weekend over de Veluwe fietsen.
Klacht: te snelle versoepelingen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
Ik had vanochtend eerst de temperatuur opgemeten omdat ik last had van een warm hoofd: 38,9 graden koorts. Dus gelijk een zelftest gedaan en je raad het al: positief.
Gewoon gaan joh als je, je goed genoeg ervoor voelt...quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:51 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen man met dat griepje.
Stukje Alex Wiegmink.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje Posbank. Stukje trimmen.
@:zipportal
Fietsen met griep is gevaarlijk voor hartzakje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:51 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen man met dat griepje.
Ik ken ook echt niemand die binnen blijft, had 2 collega's met corona. Die zijn gewoon komen werken want ik heb het van hen overgekregen maar voelde me totaal niet ziek, ben dus ook gaan werken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:19 schreef Leonos het volgende:
Blijven mensen serieus nog binnen met corona?
Niet de media, de overheid.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:31 schreef einzeinz het volgende:
Trouwens, van corona ga je echt niet dood hoor!
De media maakt je dat graag wijs.
Dat mensen na al die tijd nog steeds zulke extreem domme opmerkingen kunnen makenquote:
Ok tokkie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:25 schreef einzeinz het volgende:
Had vorige week zelf ook corona! Heb echt schijt gehad aan de regels! Heb lekker gedaan waar ik zin in had, tot zelfs feestje toe.
Kan mij echt niets schelen als iemand ziek wordt of niet door mijn toedoen!
We hebben lang genoeg op slot gezeten!
Wat is er dan over 2 weken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:02 schreef KingRadler het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Fok gebruikers positief zijn over 2 weken.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geprobeert afstand te houden en een mondneusmasker te dragen in publieke binnenruimtes.
0,03% gaat dood. De zwakkeren in de samenleving!quote:
Was dat niet het gevolg van de vaccinatie? (bijwerking)quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Fietsen met griep is gevaarlijk voor hartzakje.
Topsporters stoppen ook meteen met sporten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |