Dus dat vreselijk die gozerquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef puzziepie het volgende:
Kris hou je bek , het gaat nu ff niet om jou
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
mensen die vinden dat Grace moet winnen![]()
![]()
I like umquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef suzi1 het volgende:
beetje erg raar dat kriss aan nous vraagt wat te zeggen tegen peter . hij zakt daarmee
salar voor de win!!!
Kristoff nog even zeggen dat hij zo graag bij peter in de show wiltquote:
Ja dat vind ik echt not done dat hij daar zo tegen haar over dramtquote:
Nouchine is niet heilig maar valser en schijnheililger als Grace ga je ze niet krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Nouchine is zo'n lief meisje. die alles deelt niks achterhoudt echt onbegrijpelijk die zoveel in het huis deed en nergens voor wegliep......
Vroeg hij vorige week al direct aan peter met exit van nawel dacht ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef suzi1 het volgende:
beetje erg raar dat kriss aan nous vraagt wat te zeggen tegen peter . hij zakt daarmee
salar voor de win!!!
De procenten ja. Dat deden ze bij Secret Story wel. Dat was een stuk transparanter wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:24 schreef r0ydr het volgende:
Ik wil de officiele uitslag wel eens zien van vanavond dat doen ze ook nooit
Blij ook dat Salar er wat over zeiquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt not done dat hij daar zo tegen haar over dramt
Helemaal in tranenquote:
Maar hij kan overheersend zijn dus ook zijn zin doordrammen. Wat hij wil.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt not done dat hij daar zo tegen haar over dramt
6 tassenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nouchine kwam met 1 koffer binnen en gaat er met twee weg (en een tas)
0quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:26 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van de gameroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |