Dus dat vreselijk die gozerquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef puzziepie het volgende:
Kris hou je bek , het gaat nu ff niet om jou
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
mensen die vinden dat Grace moet winnen![]()
![]()
I like umquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef suzi1 het volgende:
beetje erg raar dat kriss aan nous vraagt wat te zeggen tegen peter . hij zakt daarmee
salar voor de win!!!
Kristoff nog even zeggen dat hij zo graag bij peter in de show wiltquote:
Ja dat vind ik echt not done dat hij daar zo tegen haar over dramtquote:
Nouchine is niet heilig maar valser en schijnheililger als Grace ga je ze niet krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Nouchine is zo'n lief meisje. die alles deelt niks achterhoudt echt onbegrijpelijk die zoveel in het huis deed en nergens voor wegliep......
ze kan ook de poort doorquote:
Vroeg hij vorige week al direct aan peter met exit van nawel dacht ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:22 schreef suzi1 het volgende:
beetje erg raar dat kriss aan nous vraagt wat te zeggen tegen peter . hij zakt daarmee
salar voor de win!!!
De procenten ja. Dat deden ze bij Secret Story wel. Dat was een stuk transparanter wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:24 schreef r0ydr het volgende:
Ik wil de officiele uitslag wel eens zien van vanavond dat doen ze ook nooit
Blij ook dat Salar er wat over zeiquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt not done dat hij daar zo tegen haar over dramt
Helemaal in tranenquote:
Maar hij kan overheersend zijn dus ook zijn zin doordrammen. Wat hij wil.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt not done dat hij daar zo tegen haar over dramt
6 tassenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nouchine kwam met 1 koffer binnen en gaat er met twee weg (en een tas)
0quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:26 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van de gameroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |