quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hij staat er weerquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat raar. Ik had gewoon een TT gezet.
Vast weer een bug.
@:ggmm
Dat is eigenlijk nooit zo bij negersquote:
Tijd dat onze prinses herrijstquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit topic mist een type @:pisces29
En @Fosivequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is ze heen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij LLDL was net wel coltrui genotquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En dat verkiest ze boven dit warme bad?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Raizuh en op de bank de hele dag Star Wars en Disney films bingen op Disney+
Zooooquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Op de 3e date geeft ie haar klappen omdat ie denkt dat ze naar andere mannen kijkt
Op de derde pas?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Op de 3e date geeft ie haar klappen omdat ie denkt dat ze naar andere mannen kijkt
Dan is ie het ook gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast is nu toch ook gewoon 50?
Dat 'klikt' waarschijnlijk beterquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Wat een ouwe mannen bril heeft die meid
Maar Rick vindt de bril mooi!quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Wat een ouwe mannen bril heeft die meid
Zo. Dat is beter.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:35 schreef Nine. het volgende:
Hagenezen Mensen die ervan dromen om Amsterdammer te zijn...
Überhaupt mensen die daarvan dromenquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:35 schreef Nine. het volgende:
Hagenezen die ervan dromen om Amsterdammer te zijn...
Dat vat je samen als oersaaiquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik hou van F1, Ajax, de Toppers, Coldplay, en lekker gekke schoenen.
Welkomquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:coco @:bolasie @:ggmm @:caland @:3rr0r @:dkup @:tja77 @:pisces29
Snap ik ook wel im de meeste gevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Beide zeggen ja, geen 2e date want afstand.
Borsato.gifquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Toverland klinkt als iets voor zes tot twaalf-jarigen.
Is stiekem een vrij groot pretpark maar heeft wel de dufste naam die je kan bedenken ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Wtf?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:48 schreef alpeko het volgende:
Pretparknerds. Van die Disney+ abonnementhouders
En dit programma levert weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Kort maar krachtig. De schreeuwhomo’s staan achter de coulissen om maximaal zendtijd te krijgen.
Dan heb jij nooit goede tonijn gegeten, want het is net biefstuk. Ik doel dus niet op dat gore blikvoer uit de supermarktquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Zit in de meeste gevallen amper smaak aan ook nog eens.
Sowquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha deze gast. Wat een enorme flikker.
Doet me denken aan mijn goede vriend @:kingroland .
Daarom zeg ik ook 'in de meeste gevallen'.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit goede tonijn gegeten, want het is net biefstuk. Ik doel dus niet op dat gore blikvoer uit de supermarkt
Fair enough. Maar de meeste mensen kennen alleen dat doodgekookte, ingeblikte spul.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Daarom zeg ik ook 'in de meeste gevallen'.
Serieus? Wat is er weggehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh, sinds wanneer wordt er in dit topic gemodereerd?
Einde tijdperk vrijstaat First Dates
Wat is er weg?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh, sinds wanneer wordt er in dit topic gemodereerd?
Einde tijdperk vrijstaat First Dates
Ik zei dat die gast met lange haren eruit zag alsof ie een paar kkklappen had gehad. Met z'n rode ogen.quote:
Weer een TR gezetquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zei dat die gast met lange haren eruit zag alsof ie een paar kkklappen had gehad. Met z'n rode ogen.
Ik ontbijt met versgevangen bluefin.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Fair enough. Maar de meeste mensen kennen alleen dat doodgekookte, ingeblikte spul.
Moet kunnen…quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zei dat die gast met lange haren eruit zag alsof ie een paar kkklappen had gehad. Met z'n rode ogen.
Shhht, dat is 'black dont crack'.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze glimt iets teveel van de plamuur...
Zelf geen zeeaquarium hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ontbijt met vergevangen bluefin.
Al besproken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Als ik een jong kind had dat ik bij het kinderdagverblijf zou brengen en er zou iemand de deur openen die het uiterlijk van deze man heeft dan zou ik direct m'n kind in de auto zetten en hard naar huis rijden.
Al besproken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Als ik een jong kind had dat ik bij het kinderdagverblijf zou brengen en er zou iemand de deur openen die het uiterlijk van deze man heeft dan zou ik direct m'n kind in de auto zetten en hard naar huis rijden.
Want het was best duur enzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Met je ex op vakantie, dat klinkt erg leuk…
Beter seks met je ex dan ermee op vakantiequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Het valt op zich wel te combineren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Beter seks met je ex dan ermee op vakantie
Mss om haar daar te verkopen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Na de seks ben ik het doorgaans wel weer zatquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Het valt op zich wel te combineren natuurlijk.
Stukje VOC mentaliteitquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]je krijgt haar moeder er gratis bij.
Beetje steentjes aaienquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Heeft over 12 maar een eigen slecht lopenende yoga- en coachingpraktijk.
We noteren hetquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind deze vrouw echt helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |