Nieuw geld heeft geen smaakquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Die Tamara is een mooie meid om te zien, ook niet arrogant of zo.........maar de zaakjes waar ze bij betrokken is met die vent van der![]()
en die Lambo.....koop dan iets fatsoenlijks als je zoveel geld hebt, je maakt bij mij meer indruk met een Nissan GTR van 150/K
precies! En dat vinden wij niet raarrrrrrr maar wel heel bijzonderquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef Nexpreszo het volgende:
Dus je kinderen gaan in bad..water is bruin. En dan ga je er kleding mee wassen
Dat vind ik niet helemaal fair gedacht, er zijn zat rijke stinkerds die ook gewoon oa kinderbijslag krijgen. Als je ziet hoe ze woont, zou je willen ruilen dan? Ik nietquote:
Ik zou wel een ANWB abbo nemen met vervangend vervoerquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Geinig ding toch, zo'n antieke camper, ga je 1/2x mee op vakantie en dan verkoop je hem weer door
Ze kan gewoon werken, desnoods waarbij ze alleen onder schooltijd actief is zodat ze er ook volledig voor haar kinderen kan zijn. Dan zou ze iig uit de bijstand zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal fair gedacht, er zijn zat rijke stinkerds die ook gewoon oa kinderbijslag krijgen. Als je ziet hoe ze woont, zou je willen ruilen dan? Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |