SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En daar is jouw reactie toch op?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hebben het over lesmateriaal. Zij maakt er introdoctrinatie van
Ja. Maar dat is niet zoals het hoort.quote:
En dat DImmy dan zelfs ervaringsdeskundige is is juist wel relevant. Juist zij zou moeten weten dat het je niet aangepraat wordt. En er dan tegelijktijdig voor zijn om het niet bespreekbaar te maken in lesmateriaal vind ik raarquote:
ja maar is jou dat dan verteld?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet zoals het hoort.![]()
Als je kinderen vanaf jongs af aan gaat vertellen dat ze misschien wel in het verkeerde lichaam zitten, dan gaan ze dat geloven. zeker als de puberteit er aan komt en je je ongemakkelijk gaat voelen (wat heel normaal is) en dat vervolgens interpreteert als genderdysforie.
Niet messen met het beerdiertje vriend.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:20 schreef UitStraling het volgende:
"Alles wat leuk of noodzakelijk is gaat een kernoorlog niet overleven. Wat rest is een chaotische planeet, waar het recht van de sterkste geldt, helaas voor de mens is dat het nijlpaard"
En heel belangrijk, onbekend maakt onbemind.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
En lesmateriaal is niet constant 8 uur per dag hameren dat kinderen in een verkeerd lichaam zitten maar dat het voorkomt.
nou ja dat ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En heel belangrijk, onbekend maakt onbemind.
ja maar dat komt vast niet door het lesmateriaal denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn overigens wel degelijk mensen die een geslachtsveranderende operatie ondergaan en daar later spijt van hebben
das sneuquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:30 schreef Crack_ het volgende:
Was ergens zo'n Nederlandse docu met een vrouw die spijt heeft en toen ook een euthanasieverklaring had gekregen omdat ze het op deze manier echt niet meer zag zitten
Vraag me af of dat er toen uberhaupt wasquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat komt vast niet door het lesmateriaal denk ik
Heeft zo'n leraar weer een keer het verkeerde gezegd natuurlijk "Jantje je lijkt wel een meisje met je lange blonde haren"quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn overigens wel degelijk mensen die een geslachtsveranderende operatie ondergaan en daar later spijt van hebben
Je oma/moeder/tante bij mannen als haren voorbij je oren komenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zo'n leraar weer een keer het verkeerde gezegd natuurlijk "Jantje je lijkt wel een meisje met je lange blonde haren"
Nou dat wordt dan wel een soort full house in overtredingen van bijbelse voorschriften inmiddels, onniedan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:30 schreef Crack_ het volgende:
Was ergens zo'n Nederlandse docu met een vrouw die spijt heeft en toen ook een euthanasieverklaring had gekregen omdat ze het op deze manier echt niet meer zag zitten
Zelfmoord mag ook niet, maar wat doe je eraan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan wel een soort full house in overtredingen van bijbelse voorschriften inmiddels, onniedan?![]()
Trans zijn mag niet
Geslachtsverandering mag niet
Daar spijt van hebben mag niet
En euthanasie mag ook niet
Sta je dan
Hups meteen de piel eraf.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je oma/moeder/tante bij mannen als haren voorbij je oren komen
En die groep groeit enorm. Vooral bij meisjes en kinderen met autisme.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:29 schreef Crack_ het volgende:
maar jevind het bespreken in een les al gelijk introdoctrinatie ?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee en dat was ook niet nodig
Wat is dit nu weer? Waarom zou je dat doen?quote:Taartje van pulled zalm
Omdat het hip isquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Waarom zou je dat doen?
Komt omdat God zoveel van de mens houdtquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan wel een soort full house in overtredingen van bijbelse voorschriften inmiddels, onniedan?![]()
Trans zijn mag niet
Geslachtsverandering mag niet
Daar spijt van hebben mag niet
En euthanasie mag ook niet
Sta je dan
Het is volgens mij enorm lastig te onderzoeken. Want die meisjes waren als meisje blijkbaar ook - om whatever reden - niet gelukkig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die groep groeit enorm. Vooral bij meisjes en kinderen met autisme.
Nee. Maar oefeningen waarbij je een vlag en kleurtje en pronouns moet kiezen. En dan blijkt dat normaal hetero/cis geen vlag heeft en eigenlijk maar saai is wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jevind het bespreken in een les al gelijk introdoctrinatie ?
Nou joepie. Je moet er nog blij mee zijn ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt omdat God zoveel van de mens houdt
is vast gewoon zalmsnippers. Goedkoper inkoop.quote:
is dat het lesmateriaal? das toch geen introdoctrinatie?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar oefeningen waarbij je een vlag en kleurtje en pronouns moet kiezen. En dan blijkt dat normaal hetero/cis geen vlag heeft en eigenlijk maar saai is wel.
Klopt. En dan grijpen ze naar transitie omdat ze geleerd hebben dat misschien wel is waarom ze ongelukkig zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is volgens mij enorm lastig te onderzoeken. Want die meisjes waren als meisje blijkbaar ook - om whatever reden - niet gelukkig.
Klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Waarom zou je dat doen?
Wat een totale onzin, ok we hebben geen vlag als mannelijke hetero dus ik ga maar op piemels sabbelenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar oefeningen waarbij je een vlag en kleurtje en pronouns moet kiezen. En dan blijkt dat normaal hetero/cis geen vlag heeft en eigenlijk maar saai is wel.
Ik denk dat 50% van de puberende meisjes zegt bi te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, ok we hebben geen vlag als mannelijke hetero dus ik ga maar op piemels sabbelen
Dat klopt. Dat is (en zou) sowieso een traject moeten zijn waarbij eerst gekeken wordt of wat je denkt dat je voelt ook is wat je voelt. Aan de andere wil je ook niet teveel beperkingen opwerpen voor mensen. Zoek die balans maar eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. En dan grijpen ze naar transitie omdat ze geleerd hebben dat misschien wel is waarom ze ongelukkig zijn.
Beetje droog en veilig oefenenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat 50% van de puberende meisjes zegt bi te zijn
I kissed a girl and I liked itquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een afkorting voor "nieuwsgierig".quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt super lastig werkquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is (en zou) sowieso een traject moeten zijn waarbij eerst gekeken wordt of wat je denkt dat je voelt ook is wat je voelt. Aan de andere wil je ook niet teveel beperkingen opwerpen voor mensen. Zoek die balans maar eens.
In mijn kring bekenden zit ook iemand die de transitie doorgemaakt heeft en dat is op zoveel manieren een proces dat begeleiding en zorg nodig heeft.
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I kissed a girl and I liked it
Pf, mannen!quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een afkorting voor "nieuwsgierig".
ik echt nooitquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:47 schreef Ama het volgende:
Wel veel gezoend met vrouwen voor mijn 20ste.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:47 schreef Ama het volgende:
Wel veel gezoend met vrouwen voor mijn 20ste.
Oh deed daar vroeger nooit zo moeilijk over of het een vrouw of man was.quote:
Vrij delicaat onderwerp. Ze heeft wel eens verteld op hoeveel vlakken je geconfronteerd werd met de transitie die je maakt, daar moet je ook wel support van familie/vrienden etc. voor hebben. Je doet het in ieder geval niet alleen.quote:
Pff, gaan ze dat ook na het huwelijk verschuiven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
En best raar eigenlijk kussende vrouwen want zoenen is niets meer of minder dan alvast bacteriën en antistoffen uitwisselen voor het ongeboren kindje.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh deed daar vroeger nooit zo moeilijk over of het een vrouw of man was.
Daarom tongen er ook maar weinig mensen met hun hond, kat, deurklink of een koe, daar kan toch geen zwangerschap uit voortkomenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff, gaan ze dat ook na het huwelijk verschuiven.
Daarom maar lief zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij delicaat onderwerp. Ze heeft wel eens verteld op hoeveel vlakken je geconfronteerd werd met de transitie die je maakt, daar moet je ook wel support van familie/vrienden etc. voor hebben. Je doet het in ieder geval niet alleen.
Zou dat de reden zijn denk je?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom tongen er ook maar weinig mensen met hun hond, kat, deurklink of een koe, daar kan toch geen zwangerschap uit voortkomen
Hoeft natuurlijk niet per se de bacteriën en antistoffen van de biologische pa te zijn he.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
En best raar eigenlijk kussende vrouwen want zoenen is niets meer of minder dan alvast bacteriën en antistoffen uitwisselen voor het ongeboren kindje.
Zolang je maar een vaderschapstest doet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet per se de bacteriën en antistoffen van de biologische pa te zijn he.
ik heb dta gedaan met mijn vader. Hoewel ik geen reden had om te twijfelen vond ik het toch wel spannendquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang je maar een vaderschapstest doet.
Misschien wel hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet per se de bacteriën en antistoffen van de biologische pa te zijn he.
Waarom deed je zo'n test dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dta gedaan met mijn vader. Hoewel ik geen reden had om te twijfelen vond ik het toch wel spannend
In Nederland zijn ze nog wel streng, maar in Amerika kun je op steeds meer plekken terecht waar je na een gesprek al puberteitsremmers of hormonen krijgt. Of waar dubbele mastectomies bij dertienjarige worden gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is (en zou) sowieso een traject moeten zijn waarbij eerst gekeken wordt of wat je denkt dat je voelt ook is wat je voelt. Aan de andere wil je ook niet teveel beperkingen opwerpen voor mensen. Zoek die balans maar eens.
In mijn kring bekenden zit ook iemand die de transitie doorgemaakt heeft en dat is op zoveel manieren een proces dat begeleiding en zorg nodig heeft.
Ik dacht dat dit over zoenen gingquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dta gedaan met mijn vader. Hoewel ik geen reden had om te twijfelen vond ik het toch wel spannend
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over zoenen ging
Denk dat ik het al wel een keer had verteld maar mijn moeder is een schijnhuwelijk aangegaan met een egyptenaar vroeger voor zijn verblijfsvergunning. Tijdens dat schijnhuwelijk ben ik geboren en heeft die egyptenaar mij erkend als zijn dochter terwijl ik dat niet was.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over zoenen ging
Ooh ja verrek, dit verhaal ken ik wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik het al wel een keer had verteld maar mijn moeder is een schijnhuwelijk aangegaan met een egyptenaar vroeger voor zijn verblijfsvergunning. Tijdens dat schijnhuwelijk ben ik geboren en heeft die egyptenaar mij erkend als zijn dochter terwijl ik dat niet was.
En mijn vader , de duitser was officieel gezien mijn voogd maar niet mijn vader. in 2009 dacht ik ben ik een zaak gestart om die egyptenaar te laten ontkennen als vader en mijn biologische vader ( de duitser) te laten erkennen als vader en daarvoor hebben we zo'n test gedaan
iets andersquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens aan de wandel en bedenken wat ik ga eten, babi pangan, pizza of iets anders
Wat is mijn leven saai zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik het al wel een keer had verteld maar mijn moeder is een schijnhuwelijk aangegaan met een egyptenaar vroeger voor zijn verblijfsvergunning. Tijdens dat schijnhuwelijk ben ik geboren en heeft die egyptenaar mij erkend als zijn dochter terwijl ik dat niet was.
En mijn vader , de duitser was officieel gezien mijn voogd maar niet mijn vader. in 2009 dacht ik ben ik een zaak gestart om die egyptenaar te laten ontkennen als vader en mijn biologische vader ( de duitser) te laten erkennen als vader en daarvoor hebben we zo'n test gedaan
en voordat we dit gingen doen zei mijn tante dat mijn moeder ook nog wat met een canadees had dus dat ik er rekening mee moest houden dat de uitslag negatief wasquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja verrek, dit verhaal ken ik wel.
quote:
Nou ja dit mag je dus tot 9 maanden na de geboorte officieel doen. Dus mijn vader heeft dat in mijn jeugd al geprobeerd te starten maar die egyptenaar was begrijpelijk als de dood uitgezet te worden en had dus ook zijn naam veranderdquote:
Dit gaat me een beetje de pet te boven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dit mag je dus tot 9 maanden na de geboorte officieel doen. Dus mijn vader heeft dat in mijn jeugd al geprobeerd te starten maar die egyptenaar was begrijpelijk als de dood uitgezet te worden en had dus ook zijn naam veranderdDus hij is lange tijd onvindbaar geweest
![]()
Dus toen ik die poging deed was die minder bang en is die gevonden. Hij is ook naar de rechtbank gekomen en gezegd geen bezwaar te hebben.
Zegt die rechter... dat ik geen recht had om in nederland hier een uitspraak te krijgen en dat ik maar naar egypte moest gaan om dit te doen
![]()
die kop vam mijn advocaat. die zag dat niet aankomen![]()
Toen ging er bijna een jaar overheen om met jurispidentie te bewijzen dat ik recht had om hier in nederland een uitspraak te krijgen. Er is een instituut in den haag die je kan inschakelen die dan het bewijs bij elkaar zoeken om de rechtbank te overtuigen dat je hier ook recht hebt op rechtspraak
Dus het heeft allemaal wel wat geduurd
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit gaat me een beetje de pet te boven.
Leg het je toch uit hierbovenquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zegt mij toch allemaal niks joh.
Misschien dat je wel antwoord hebt op mijn prangende levensvraag dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit gaat me een beetje de pet te boven.
quote:
Babi pangang, nooit pizza.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat je wel antwoord hebt op mijn prangende levensvraag dan?
[..]
ja achteraf gezien was ook geen twijfelquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn snaakse oogopslag van mijn vader dus ik hoef niet te twijfelen.
Wat is er mis met pizza?quote:
En je bent hoe dan ook ons balletje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja achteraf gezien was ook geen twijfel
Ik dacht dat je deels Egyptisch was?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. mijn vader was duits en mijn moeder is egyptisch nederlands.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deels Egyptisch was?
Hmm, vind friet eigenlijk het minstequote:Op woensdag 23 maart 2022 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik toch wel de minste junkfood.
Aah. okquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. mijn vader was duits en mijn moeder is egyptisch nederlands.
Tis gwon nen buutnlanderquote:
En die man van dat schijnhuwelijk ook egyptisch dus zei de rechter dat ik maar naar egypte moestquote:
Mijn exotische deernequote:
dat klinkt niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Egyptische smeerkaas met sushismaak.
Ja jij bent een grotere kaaskop dan ikquote:
Er was toch ook iets Deens of Duits in haar bloed??quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Krokant gebakken mummie in nijlpaardensaus.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent een grotere kaaskop dan ik
Yupsquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je klinkt als een hockeymeisje uit Bloemendaal
Echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je klinkt als een hockeymeisje uit Bloemendaal
ja verder terug iets deens ergensquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er was toch ook iets Deens of Duits in haar bloed??
Wat is er volgende week?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:36 schreef Haags het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar volgende week?
Ja prima. Maar het hoeft van mij niet zonnig, warm en droog te blijven tot en met september. De lente + zomer duurt nog lang zat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind een beetje zon nu toch wel lekker hoor
het is nog geen 20 graden johquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja prima. Maar het hoeft van mij niet zonnig, warm en droog te blijven tot en met september. De lente + zomer duurt nog lang zat.
Dat hoeft niet hé in april? April kan best nog een koude maand zijn. Vorig jaar bijvoorbeeld was echt absurd frisquote:
ja maar dan ga ik naar thailandquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hé in april? April kan best nog een koude maand zijn. Vorig jaar bijvoorbeeld was echt absurd fris
neequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
daar winterstorm want klimaatverandering
Ik ben niet perse tegen warmte. Maar in Nederland geniet ik er niet echt van nee.quote:
Wat heb je besteld? Mijn nieuwe jas ligt bij de Primera om op te halen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Woensdag 23 maart
Tussen 17.55 - 18.35 uur
gaat het lukken?
jurkjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Mijn nieuwe jas ligt bij de Primera om op te halen.
Denk het wel, in 2033 valt 23 maart op woensdag. Tijd zat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Woensdag 23 maart
Tussen 17.55 - 18.35 uur
gaat het lukken?
Als ik er hakken bij draag vast wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ze je goed staan dan?
Escort?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had om medium-pittig gevraagd, maar dit was goed heet
Is het ook daadwerkelijk zo, of zeggen ze dat alleen maar..quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef bitterbal het volgende:
het is dhl gelukt. het zit in de brievenbus
heb de jongen voro de bel gezien dus denk dat het echt zo isquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het ook daadwerkelijk zo, of zeggen ze dat alleen maar..
Waaromquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb me ingehouden om niet de hele bak leeg te vreten
Af Buda af.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb me ingehouden om niet de hele bak leeg te vreten
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Af Buda af.
Ooooh zie hem kwispelen!
Weet niet of dat gezellig is als je dat aansteekt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je beter een boterham nemen
Ruikt vast beter dan zo’n kaarsquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of dat gezellig is als je dat aansteekt.
Maar deze ruikt echt vet lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt vast beter dan zo’n kaars
Komt wel dichtbij zo hequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh ik was laatst in de Lidl.
Ik vandaag nogquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chille winkel tochquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er ook al jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hč.![]()
Ik vond het een hele experience
Ik vind het heel verwarrend eigenlijk zo met al die non-food in het middenquote:
6 juni stap ik op de trein. En dan ben ik 9 juni in de hoofdstad van de kipquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk naar de "kip"op vakantie. @:Budapestenaar ??
Lidl heeft ook een fijne bakkerij afdeling.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het heel verwarrend eigenlijk zo met al die non-food in het midden![]()
Maar de prijzen zijn wel echt
Fijne winkel om eens per week flink in te slaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het heel verwarrend eigenlijk zo met al die non-food in het midden![]()
Maar de prijzen zijn wel echt
Ik had 2 donuts, 1 pecanbroodjequote:
Ja vind ik ook, hebben hele lekkere kaasbroodjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lidl heeft ook een fijne bakkerij afdeling.
Ik vind het vleesbeleg wel goed.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lidl heeft ook een fijne bakkerij afdeling.
Lekkere hamkaascroissants ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, hebben hele lekkere kaasbroodjes
Jahaaa!!!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkere hamkaascroissants ook.
We zien de uitnodiigng wel verschijnen Dimmyquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga dit binnenkort maken denk ik
Loop je gewoon 74000 stappen om joh wat maakt jou het uitquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Er zit hier gewoon niet echt een Lidl een beetje in de buurt. Ja als ik een beetje een alternatieve route naar mijn werk doe door allemaal van die onmogelijke dorpen vol met drempels en wegversmallingen kan ik er langs eentje.
@UitStraling zou dit plebsvoer vinden voor mensen die een tripje naar Frankrijk niet kunnen betalenquote:
Jij woont echt in een gat hčquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Er zit hier gewoon niet echt een Lidl een beetje in de buurt. Ja als ik een beetje een alternatieve route naar mijn werk doe door allemaal van die onmogelijke dorpen vol met drempels en wegversmallingen kan ik er langs eentje.
Die ook ja ! En van die kleine focacciaatjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Ama het volgende:
De sauzijcenbroodjes zijn ook prima te doen. Thuis nog even weer in de oven.
Dat dorp dat uit twee delen bestaat?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
@UitStraling moet gewoon niet zo suf doen danquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling zou dit plebsvoer vinden voor mensen die een tripje naar Frankrijk niet kunnen betalen
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop je gewoon 74000 stappen om joh wat maakt jou het uit
Etten en leur of is dat een stad??quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat dorp dat uit twee delen bestaat?
Zijn er maar zo'n 40.000 retour hoorquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop je gewoon 74000 stappen om joh wat maakt jou het uit
Valt wel mee hoor, binnen 10-15 minuten rijden kan ik bij tig supermarkten zijn.quote:
Alle drugs weer bezorgd?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:17 schreef gianni61 het volgende:
Thuis
nog even na het werk spoedkoerier gespeeld
Nee, liggen nog in mn auto. Alleen opgehaaldquote:
Dat dorp met die kitscherige Sint-Pieter kopiequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat dorp dat uit twee delen bestaat?
Ja hallo ik zit te wachten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, liggen nog in mn auto. Alleen opgehaald
Die bedoelde ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etten en leur of is dat een stad??
Altijd leuk zo'n thuisapothekerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, liggen nog in mn auto. Alleen opgehaald
Jij doet helemaal geen drugs, jij rookt wat onkruidquote:
Aaahquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat dorp met die kitscherige Sint-Pieter kopie
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij doet helemaal geen drugs, jij rookt wat onkruid
Ik heb 6 kilo, daar kom ik morgen de dag wel mee doorquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n thuisapotheker
Doe maar duurquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 6 kilo, daar kom ik morgen de dag wel mee door
Ze hebben laatst wel heel die straat daar zo aangepakt, ziet er een stuk fraaier uit nu, is alleen wel een ramp om nu te rijden omdat het zo'n 'de auto is de gast' gebied van hebben gemaaktquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaahDat dorp heb ik heel weinig mee. Al heb ik serieus overwogen om er een appartement te kopen. Recht tegenover die kerk.
Echt hequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
In deze SC staat gezond leven centraal
Daarom straks lekker Bros krokante mousse als toetje na het etenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
In deze SC staat gezond leven centraal
Groot inkopen, wordt het vanzelf goedkoperquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Geen drugs geen drank, geen fastfood, alles vegan en biologisch en we sporten allemaal 2 uur per dag
Doe je er een uur over om dat dorp door te komenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben laatst wel heel die straat daar zo aangepakt, ziet er een stuk fraaier uit nu, is alleen wel een ramp om nu te rijden omdat het zo'n 'de auto is de gast' gebied van hebben gemaakt
True truequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Groot inkopen, wordt het vanzelf goedkoper
God wat haat ik dat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben laatst wel heel die straat daar zo aangepakt, ziet er een stuk fraaier uit nu, is alleen wel een ramp om nu te rijden omdat het zo'n 'de auto is de gast' gebied van hebben gemaakt
Ik niet, ik zat in Zebby zelf op schoolquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je er een uur over om dat dorp door te komenIk heb daar trouwens op school gezeten
Had ik ook kunnen doen, maar Breda was makkelijker ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je er een uur over om dat dorp door te komenIk heb daar trouwens op school gezeten
https://www.lpmw.nl/devco(...)R4mH5-BoCWFwQAvD_BwEquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True truenou vraag ik me wel af 6 kilo van wat dan, hahaha
Welke school?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet, ik zat in Zebby zelf op school
117?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen, maar Breda was makkelijker ofzo
Werk je in de bouw? Of is het voor een project bij je thuis?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.lpmw.nl/devco(...)R4mH5-BoCWFwQAvD_BwE
En morgen 11 uur weet ik of we het gaan gebruiken of we het rechtstreeks in de vuilbak kiepen
Of de 96, waar ze destijds oude touringcars voor gebruiktenquote:
Bouw achtig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Werk je in de bouw? Of is het voor een project bij je thuis?
Ok leuk!quote:
k ben onderwegquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Kilootje entrecote en een kilo spareribs besteld
Wanneer zijn we welkomquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Kilootje entrecote en een kilo spareribs besteld
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt pas morgen dus je hoeft niet te haasten.
jammer, een goede lasser kan goed geld verdienenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok leuk!![]()
ik wilde vroegâh altijd lasser worden, en daarvoor automonteur, met beide nooit wat gedaan, werd me altijd een beetje afgeraden, maar ja
Klinkt niet als ons probleem.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat we al haar eten op eten
O, die kwam niet in mijn dorpquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de 96, waar ze destijds oude touringcars voor gebruikten
Ik ken lassers die meer verdienen dan menig universitair geschoolde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer, een goede lasser kan goed geld verdienen
Dat is wel problematisch jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat we al haar eten op eten
Ja het leek en lijkt me ook echt wel leuk, zit te denken om toch een cursus tig-lassen te gaan volgenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer, een goede lasser kan goed geld verdienen
Ja in de eerstequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien zaten we bij elkaar op school. Hoewel jij dan wat klassen hoger zat
Mja, bij nader inzien was ik misschien nog maar net een glinstering in de ogen van mijn vader toenquote:
wat doe je nu als werk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja het leek en lijkt me ook echt wel leuk, zit te denken om toch een cursus tig-lassen te gaan volgen
Ik maakte treinen schoon in de nacht, best leuk werk, maar moet na elk jaar een half jaar weg en dan in de WW, ze geven geen contracten aan mensen, dus schiet niet opquote:
Lijkt me vreselijk, maar dat komt vooral omdat ik geen nachtdier benquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik maakte treinen schoon in de nacht, best leuk werk, maar moet na elk jaar een half jaar weg en dan in de WW, ze geven geen contracten aan mensen, dus schiet niet op
Ik wel, maar begin dat vampierenbestaan een beetje zat te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk, maar dat komt vooral omdat ik geen nachtdier ben
Wat een constructie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik maakte treinen schoon in de nacht, best leuk werk, maar moet na elk jaar een half jaar weg en dan in de WW, ze geven geen contracten aan mensen, dus schiet niet op
Nou, leer TIG lassen en stuur me je cvquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wel, maar begin dat vampierenbestaan een beetje zat te worden
Hahaha, ok! You never knowquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, leer TIG lassen en stuur me je cv
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een constructie.
Maak je de binnenkant schoon?
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja, vloeren, van die glazen deuren, en de afvalbakken, soms maak je wel grappige en aparte dingen mee wat je tegenkomt en soms wat minder leukquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een constructie.
Maak je de binnenkant schoon?
Smooth.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, leer TIG lassen en stuur me je cv
Gewoon doe-werk lijkt me ergens ook wel fijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, vloeren, van die glazen deuren, en de afvalbakken, soms maak je wel grappige en aparte dingen mee wat je tegenkomt en soms wat minder leuk
Niet die sloeg jouw dorp bewust over, scheelde 20 minuten reistijdquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die kwam niet in mijn dorp
Maar de 117 had ‘s morgens om half acht drie bussen, waarvan twee ook touringcarsWel vaak van die hele gare
De linker of de rechter?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb een bal gedaan per ongeluk
eentje maar?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
Ja is het ook wel, deed vroeger altijd werken bij financiële administraties, maar vind werken met mn handen fijnerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon doe-werk lijkt me ergens ook wel fijn.
400 scheepsladingen sushi in je mik gestompt?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
400 scheepsladingen sushi in je mik gestompt?
Ik had een broodje met makreel, telt dat ook?quote:
Nee, alleen als het stiekem palingbeestjes zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had een broodje met makreel, telt dat ook?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, alleen als het stiekem palingbeestjes zijn.
Vroeg me al af wat het bijzonderste was dat je ooit was tegengekomenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, vloeren, van die glazen deuren, en de afvalbakken, soms maak je wel grappige en aparte dingen mee wat je tegenkomt en soms wat minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |