Ondankbaar zijn zequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:08 schreef humpty het volgende:
Kan mij ook wel voorstellen dat ze hier geen zin in hebben
Ja en ossehaas is toch ook niet zo raarquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:09 schreef schizolientje het volgende:
Brioche is toch gewoon brood, een soort Franse biscuit
Ja of een chinesiequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:06 schreef lonneberga het volgende:
Ze hadden er beter wat kapsalons in kunnen gooien,zonde van dit eten
Nee, dat hebben ze toch al gegeten met champignons.....als ik het goed heb.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
ze hebben geen idee wat voor eten ze hebben gekregen, alleen ossehaas weten ze wat het is. En wedden dat ze dat ook verpesten door veel te lang te bakken
Jawel er is vanmorgen gezegd dat er 1 van hen thuis slaapt vanavond.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
niemand heeft dat gezegd, ze denken het en met name Salar
Ossenhaas bak je als je medium wil om en om max 2 minuten en daarna inpakken in aluminium foliequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze toch al gegeten met champignons.....als ik het goed heb.
Grace heeft in de koelkast gekeken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
ik hoor nouchien zeggen nee ik heb nog niet in de koelkast gekeken maar gaat het ook niet doen ook
Zou ik ook doen in dit gevalquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:11 schreef Sestra666 het volgende:
nous knijpt ertussen uitgaat lekker douchen
Bij u wil ik komen eten. Voor mij saignant gebakken please.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ossenhaas bak je als je medium wil om en om max 2 minuten en daarna inpakken in aluminium folie
Kijk dat is tenminste positiefquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:13 schreef humpty het volgende:
Ik zie het als een challenger zegt Kristoff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |