abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8265064
Er zullen vast al weetikveel hoeveel topics over zijn maar ik MOET dit echt ff kwijt: ik word gewoon godsgruuuwelijk gek van dat opgene*kte rechtssysteem van nederland. Voorbeeldje(al kennen jullie er uiteraard 10.000'en ):

Man loopt over straat. Beetje klein, schriel mannetje. Loopt in een steegje langs 5 marokkaanse jongeren. Ze gaan om hem heen staan en eisen zn geld etc. Het mannetje heeft nu echt genoeg van dit soort truucs(van tegenwoordig) en slaat in t rond(waarschijnlijk waren ze niet al te gevaarlijk want hij was niet binnen een kwartier dood..). Politie er supersnel bij, van die ventjes moeder, vader(oom,tante, opa,oma??) ook. Hoe eindigt dit verhaaltje(wat overigens echt is gebeurd):
Die gozer, dat mannetje dat om zich heen ging slaan omdat ie vet pissed was over dat die marokkaanse jongeren hem wilden beroven, kreeg, jawel, een boete van 1500 euro. Verhaal van die %@#$marokkanen(sorry, maar ik heb zelf ook 'ervaringen'( ) met dit soort mensen gehad en ik weet het, het is totaal niet ''die hele groepering' maar laten we het nu over het overgrote deel van die jongeren hebben) was: Zij liepen over straat en opeens begon die ene gozer erop los te slaan.

En jawel hoor, het speelt zich af in Nederland. Ikzelf zit vaak op de politie te kankeren. Dit als eigenlijk ''afreageer-middel'' want waari k eigenlijk kwaad om ben is dat zogenaamde rechtssysteem van ons. Het is namelijk niet dat de politie nix/weinig doet(opzich..) maar ze hebben gewoon maar beperkte mogelijkheden. Ik vind gewoon dat de politie 10x zo streng op moet kunnen treden. Want wat je nu hebt: De grotere steden raken steeds meer agenten kwijt omdat de meeste naar kleine dorpen gaan omdat die minder gevaarlijk zijn(hoe zou jij je voelen als 1 muis tussen 100 katten..). Ook vind ik dat er een beter soort van ME zou moeten komen. Zegmaar ME maar dan ''geupgrade'. Oftewel: strenger en niet met schilden maar gewoon keihard met de knuppel. Niet met schilden maar gewoon keihard in 1x alles met traangas uit elkaar drijven. Niet met schilden maar met ontzag..respect inboezemend. Kijk maar naar de vergelijkbare Franse ''ME''. Die komen aan in bussen, stappen uit en wat je dan ziet: zwarte pakken, kaalgeschoren hoofden, mitrailleurs, riempje met traangas, knuppel, pistool, handboeien en nog wat busjes waarvan ik geen idee heb wat het was. Toen ik die zag dacht ik van WTF!!! Als ik ooit nog es de ME in t echt mee zal maken zal ik niet meer zeggen als '''ach..boeie..'''. Bijv. ME-ers mogen van mij bij een uit de hand gelopen voetbalwedstrijd KEI, maar dan ook echt KEIhard met die knuppel zwaaien. KEIhard. Van mijn part slaan ze zo'n klootzak het ziekenhuis in. zero tolerance. Hij geeft problemen; dan moet ie ook met de consequenties leveren.

Dan hebben we nog de celstraffen. Je bent dronken, stapt in je auto en rijdt een kind omver. zometeen ff op mn hand uitrekenen hoeveel uur taakstraf je dit kost.
Ok, misschien ben ik nu iets te cynisch. Maar kijk naar de talloze berichten op bijv. de FP: (taak)straffen die ongeveer 1/10 zijn qua strengheid vergeleken met bijv. Amerika. Ik wil niet zeggen dat het systeem daar perfect is, maar waar wel?!

Misschien dat er strenger zal worden opgetreden, nu de AEL naar Nederland komt. Ik verwacht namelijk dat dit een hele groffe ''strijd'' zal gaan worden, waarin hopelijk de oogjes van besturend nederland worden geopend. Want dit gaat TOTAAL te ver;

quote:
kinderen van moslims moeten arabisch onderwijs krijgen. cultuur ed ook in dit soort talen. Politie moet worden gecontroleerd. etcetc
Godverdomme zeg, ik KOTS hier echt op. Ga dan toch lekker terug naar dat verneukte midden-oosten van je maar kom hier niet naar Nederland om vervolgens te klagen dat moslimkinderen geen arabisch onderwijs krijgen.

Ik verwacht zelfs demonstraties als Nederland de AEL gaat accepteren oftewel niet verbieden. Een organisatie die de polite controleert mag van mij per direct worden verboden. Een organisatie die het heeft over segregatie ipv integratie mag van mij direct worden verboden. Een organisatie die zijn oosterse overtuigingen in een Westers land probeert tot uitvoering te brengen mag van mij per direct worden verboden.

Wat als de AEL niet wordt verboden? Binnen een aantal maanden waarschijnlijk een (Nederlandse) tegenhanger. En DAN zal er echt een oorlog uit gaan breken heb ik t gevoel. Nederland verdeelt: Autochtonen aan de ene kant, Allochtonen(liever Marokkanen) aan de andere kant. Inderdaad, behoorlijk zwart-wit en je kan zeggen racistisch maar zelf zie ik dit totaal niet zo. Sinds wanneer is waarheid racistisch? Ik kom zelf genoeg in bijv. Hilversum(zit er bijv op school) en kom dus ook geregeld in het dorp. Je kan alles zeggen wat je wilt maar ik voel me er niet veilig en dit komt oa door de grote getalen marokkanen die er rondlopen. Natuurlijk, het zit er ook tjokvol van die verschrikkelijk domme agressieve kutautochtonen die evengoed agressief zijn. Maar in het laatste gedeelte van mijn verhaal ging het eigenlijk vooral om de allochtonen(marokkanen) dus vandaar.

Zow, dit stuk kan doorgaan voor column, het is ietsjes langer geworden dan eigenlijk bedoeld maar dit MOEST er gewoon even uit...

| Foto's |
pi_8265066
Oogkleppen zijn anders nog vrij populair in NL.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_8265084
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:22 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Oogkleppen zijn anders nog vrij populair in NL.
dan vraag je je af waarom he..?
| Foto's |
pi_8265100
kijk, eindelijk is iemand met dezelfde mening.....
pi_8265103
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:41 schreef excalibee het volgende:
kijk, eindelijk is iemand met dezelfde mening.....
Zijn er veel meer hoor alleen zijn er ook veel die er niet voor uitkomen, of monddood worden gemaakt in onze fijne democratie.

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 04-02-2003 04:03]

pi_8265104
De westerse wereld schijnt een hekel te hebben aan hun eigen bevolking.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_8265105
ach rook een joint, zie je het een stuk mooier in...
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_8265106
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:48 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

Zijn er veel meer hoor alleen zijn er ook veel die er niet voor uitkomen, of moonddood worden gemaakt in onze fijne democratie.

Als het goed is denkt zo ongeveer (minstens) 10 a 20% van Nederland hier hetzelfde over. Alleen wordt er eigenlijk als je er over nadenkt heel erg door politici omheen geluld. Altijd ideeen dit ideeen dat maar nooit komen ze met een echte oplossing en ik zou graaag willen weten hoe bijv. de 2e kamer op de Nederlandse AEL reageert...daar ben ik ECHT erg benieuwd naar...
| Foto's |
pi_8265109
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef L4zY het volgende:
moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg
| Foto's |
pi_8265110
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:55 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

ow ok dan is het sikke geblazen
Je heb wel gelijk ofzo, wat ik ervan snap...
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_8265111
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:53 schreef Vampier het volgende:
De westerse wereld schijnt een hekel te hebben aan hun eigen bevolking.
De oosterse bevolking in de westerse wereld schijnt de westerse wereld ''een stukje'' oostelijker te maken...

Laat ze lekker in hun eigen land met hun eigen opvattingen strooien, oprotten mogen ze van mij met dit soort zieke ideeen(wijzend op bijv. de AEL)

| Foto's |
pi_8265112
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Als het goed is denkt zo ongeveer (minstens) 10 a 20% van Nederland hier hetzelfde over. Alleen wordt er eigenlijk als je er over nadenkt heel erg door politici omheen geluld. Altijd ideeen dit ideeen dat maar nooit komen ze met een echte oplossing en ik zou graaag willen weten hoe bijv. de 2e kamer op de Nederlandse AEL reageert...daar ben ik ECHT erg benieuwd naar...

Wordt met open armen ontvangen aangezien het er naaruit ziet dat het een centrum links kabinet gaat worden

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 04-02-2003 04:19]

pi_8265113
[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 04-02-2003 04:17]

pi_8265148
quote:
Ok, misschien ben ik nu iets te cynisch. Maar kijk naar de talloze berichten op bijv. de FP: (taak)straffen die ongeveer 1/10 zijn qua strengheid vergeleken met bijv. Amerika. Ik wil niet zeggen dat het systeem daar perfect is, maar waar wel?!
Vind je de Amerikaanse rechtsstaat dan beter (presteren)? Kan ik me haast niet voorstellen.
quote:
Man loopt over straat. Beetje klein, schriel mannetje. Loopt in een steegje langs 5 marokkaanse jongeren. Ze gaan om hem heen staan en eisen zn geld etc. Het mannetje heeft nu echt genoeg van dit soort truucs(van tegenwoordig) en slaat in t rond(waarschijnlijk waren ze niet al te gevaarlijk want hij was niet binnen een kwartier dood..). Politie er supersnel bij, van die ventjes moeder, vader(oom,tante, opa,oma??) ook. Hoe eindigt dit verhaaltje(wat overigens echt is gebeurd):
Die gozer, dat mannetje dat om zich heen ging slaan omdat ie vet pissed was over dat die marokkaanse jongeren hem wilden beroven, kreeg, jawel, een boete van 1500 euro
Ik bedoel het niet negatief, maar krijgen jullie tegenwoordig geen uitleg en mogelijkheid tot discussie in de klas, tijdens maatschappijleer( bestaat het nog in tweede fase ) of geschiedenislessen over onze rechtsstaat en rechtspraak?
quote:
En jawel hoor, het speelt zich af in Nederland. Ikzelf zit vaak op de politie te kankeren. Dit als eigenlijk ''afreageer-middel'' want waari k eigenlijk kwaad om ben is dat zogenaamde rechtssysteem van ons.
Het is niet minder dan begrijpelijk en vanzelfsprekend dat er mensen zijn die vinden dat de genomen beslissingen niet in overeenstemming zijn met hun gevoel van rechtvaardigheid. Dat zul je altijd hebben. Wetten kunnen niet altijd voor iederéén rechtvaardig zijn.
pi_8265244
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Simpel : neej het merendeel van de Nederlanders is er op tegen... ow jullie gaan ons de jihaat verkondigen... ja dan zullen we het wel moeten doen.

1 maand later. Maar jullie hebben toch al hetgeen jullie willen? Ow jullie willen meer... neej dat kan echt niet... ow jullie gaan bomaanslagen plegen... en jullie willen de politie afschaffen.... ja dan mag het...

1 jaar later... wat jullie willen het land... maar dat gaat zomaar niet... ow jullie hebben al een legertje van 500.000 import soldaten naar binnen geloodst via ons lieve emigratie systeem.... ja dan is hier jullie nederland.

Vervolgens komt de sharia en worden de blonde lokken (die nog over zijn) afgemaakt of gedwongen een sluier te dragen. etc etc. (Ja het lijkt net Afghanistan)

Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 07:25:02 #16
27923 Netanyahu
Onvoorwaardelijk
pi_8265258
Gelukkig is het werl al zover gekomen dat als een Noord Afrikaan zich opblaast in een bus er bijna alleen collega wilden meegaan naar de eeeuwge jachtvelden.
Amnesty International - Vechten voor de Rechten van de Slechten
pi_8265383
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 07:25 schreef Netanyahu het volgende:
Gelukkig is het werl al zover gekomen dat als een Noord Afrikaan zich opblaast in een bus er bijna alleen collega wilden meegaan naar de eeeuwge jachtvelden.
ik snap je zin niet?
  dinsdag 4 februari 2003 @ 08:49:10 #18
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8265464
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 07:12 schreef Vampier het volgende:

Simpel : neej het merendeel van de Nederlanders is er op tegen... ow jullie gaan ons de jihaat verkondigen... ja dan zullen we het wel moeten doen.

1 maand later. Maar jullie hebben toch al hetgeen jullie willen? Ow jullie willen meer... neej dat kan echt niet... ow jullie gaan bomaanslagen plegen... en jullie willen de politie afschaffen.... ja dan mag het...

1 jaar later... wat jullie willen het land... maar dat gaat zomaar niet... ow jullie hebben al een legertje van 500.000 import soldaten naar binnen geloodst via ons lieve emigratie systeem.... ja dan is hier jullie nederland.

Vervolgens komt de sharia en worden de blonde lokken (die nog over zijn) afgemaakt of gedwongen een sluier te dragen. etc etc. (Ja het lijkt net Afghanistan)

Rare jongens die emigranten
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8265697
pfew was al bang dat het een uitgestorven mening zou worden nu de oogkleppen in de aanbieding zijn!

Maar ja, om nou te zeggen dat er iets aan wordt gedaan....

Def

pi_8267424
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:20 schreef MeAndMyself het volgende:
Lang verhaal....

Zow, dit stuk kan doorgaan voor column, het is ietsjes langer geworden dan eigenlijk bedoeld maar dit MOEST er gewoon even uit...

<<< Click here for free 24/7 pr0n daily updates >>>
pi_8267626
Wat een onzin posts hierboven.

Wie is nou de schuldige volgens jou verhaal de opgeneukte rechtssysteem of de allochtonen(marokkanen)?

dinsdag 4 februari 2003 @ 11:56:05 #22
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_8267730
Je moet dat soort kutmarokkaantjes meteen een dusdanige rotschop verkopen zodat ze het niet meer kunnen navertellen. Kan je ook niet meer aangeklaagd worden.
pi_8267856
Als de politie het niet doet binnenkort, doet de buurt het wel.

Het gaat toch een keer mis. Dat moet gewoon. De tolerantie houdt een keer op. Als het 15 jarige meisje voor de zoveelste keer betast is, slaat er een vader door. En de oom ook. En de buurman. En dan wordt het rellen. Geheid. Stokken, knuppels. Ram het tuig (zowel zwart als wit..) maar wat respect in.

Ik zou zelf graag helpen.

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:23:21 #24
40714 Subhuman
Televised confession
pi_8268273
Volgens mij is een groot gedeelte van de Nederlanders het wel met deze mening eens. Maar de afgelopen jaren mocht je zulke dingen nooit zeggen, en al helemaal niet in de regering, want dan werd je door al die "sociale" linkse partijen gelijk afgeschilderd als racist...
pi_8268359
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:23 schreef Subhuman het volgende:
Volgens mij is een groot gedeelte van de Nederlanders het wel met deze mening eens. Maar de afgelopen jaren mocht je zulke dingen nooit zeggen, en al helemaal niet in de regering, want dan werd je door al die "sociale" linkse partijen gelijk afgeschilderd als racist...
Ja en vermoord door ene Volkert
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8268414
Als je op staat aangevallen wordt en je verdedigd je zelf dan moet je maken dat je weg komt want je bent anders toch de lul.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:31:51 #27
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8268430
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef L4zY het volgende:
komt immers ook uit marocco, nietwaar?
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8273778
quote:

[..]

En, hoe was het om als zombie in de klas te zitten?
pi_8275246
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:31 schreef Travolta het volgende:

[..]

komt immers ook uit marocco, nietwaar?

/offtopic

nee niet alleen

/ontopic

Ik heb het over beide: Marokkanen en het 'rechtssysteem van Nederland'. Beiden zijn een vrij groot probleem wat wel met elkaar te maken heeft. Lees dat enorme verhaal van me daar staat zon beetje alles in denkik. Ik vind het gewoon irritant dat je in je eigen land als slachtoffer-->'dader' kan worden. Dat klopt toch gewoon niet!! En die zogenaamde integratie waar al 3 generaties over wordt gesproken zie ik maar half gebeuren. En vooral dingen als de AEL zullen dit niet ten goede doen

| Foto's |
pi_8275279
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:01 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

En, hoe was het om als zombie in de klas te zitten?

ik hoef niet veel te slapen

heb r tot nu toe nog geen problemen van gehad

| Foto's |
pi_8275475
En nog 1 ding dat ik gloof ik was vergeten in mn 1e post: Dat gecontroleer op de snelwegen op snelheid. Ik kan hier echt zooo slecht tegen. Ik mag dan geen auto rijden maar ik begrijp niet dat ze grote controles houden op snelheid etc. terwijl die mensen veeel beter ergens anders voor kunnen worden gebruikt. Alcohol-controles: ok. Prima..dat helpt tenminste nog iets. Gebruik die mankracht voor het bestrijden van de criminaliteit, niet flitsers ed.

Mijn idee: beloon automobilisten op een bepaalde manier ipv ze te straffen. Zorg ervoor dat een automobilist zonder mopperen in die enorme rij gaat staan tijdens een blaascontrole. Ff een ideetje: een kaartje of aantekening als er niet is gedronken en na weetikveel hoeveel ''aantekeningen' of 'stickers' (of weetikveelwat) een korting van [zoveel] euro op een taxi ofzo dat als iemand wel heeft gezopen de drempel kleiner is om een taxi te bellen. Nu denk ik zelf al dat dit ideetje eigenlijk niet zomaar even uit te voeren is maar zie het als een voorbeeld. Iets waardoor een automobilist een minder grote afkeer krijgt tegen agenten en er niet zo'n probleem mee heeft in een rij te moeten staan om te blazen. Wees creatief...

| Foto's |
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:03:05 #32
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8275561
Helemaal mee eens van mij mag de knuppel erover

En hard ook

Identificatieplicht en de politie mag altijd fouilleren

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_8275683
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:03 schreef Pikkebaas het volgende:
Helemaal mee eens van mij mag de knuppel erover

En hard ook

Identificatieplicht en de politie mag altijd fouilleren

idd...waarom niet? Ik heb er niet zo'n probleem mee als ik me moet identificeren hoor..Ik heb nix te verbergen dus van mij mogen ze lekker mn identificatie zien. En allochtonen die dan gaan zeiken over ''discriminatie'' enzo... Eigenlijk zijn ze dan zelf racisten. Want ze spiegelen ZELF een agent af als racist terwijl hij dat waarschijnlijk niet is. En je moet toegeven: een groepje van 5 allochtonen bij elkaar in een winkelcentrum of weetikveelwat ziet er ''een stukje'' 'bedreigender' uit dan een braaf bruggertje ofzo..
| Foto's |
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:11:05 #34
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8275763
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:07 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

idd...waarom niet? Ik heb er niet zo'n probleem mee als ik me moet identificeren hoor..Ik heb nix te verbergen dus van mij mogen ze lekker mn identificatie zien. En allochtonen die dan gaan zeiken over ''discriminatie'' enzo... Eigenlijk zijn ze dan zelf racisten. Want ze spiegelen ZELF een agent af als racist terwijl hij dat waarschijnlijk niet is. En je moet toegeven: een groepje van 5 allochtonen bij elkaar in een winkelcentrum of weetikveelwat ziet er ''een stukje'' 'bedreigender' uit dan een braaf bruggertje ofzo..

Als je niks te verbergen hebt dan vind je het niet erg, mij mogen ze fouilleren en in m'n auto kijken. Geen probleem, ik heb niks te verbergen.
Ook heb ik altijd m'n paspoort bij me, vind ik gewoon logisch.
pi_8275806
tja veel van die harde maatregelen zouden worden uitgevoerd bij het vorige kabinet, en nu zijn we weer terug bij af met een centrum-links kabinet die te laf sociaal zijn om ook maar een enkele daadkrachtige maatregel door te voeren

ik overweeg serieus naar het buitenland te verhuizen als ik klaar ben met m'n studie

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:15:37 #36
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8275856
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:13 schreef Wisp het volgende:
tja veel van die harde maatregelen zouden worden uitgevoerd bij het vorige kabinet, en nu zijn we weer terug bij af met een centrum-links kabinet die te laf sociaal zijn om ook maar een enkele daadkrachtige maatregel door te voeren

ik overweeg serieus naar het buitenland te verhuizen als ik klaar ben met m'n studie

Kan het me voorstellen, toch denk ik dat het allochtonen knuffelen wel z'n langste tijd heeft gehad.
Vergeet trouwens niet dat we nu de VVD en de LPF in de oppositie hebben, dus een centrumlinks kabinet (het moetje) met een sterke rechtse oppositie ! Kan nog leuk worden !
pi_8276953
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:11 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Als je niks te verbergen hebt dan vind je het niet erg, mij mogen ze fouilleren en in m'n auto kijken. Geen probleem, ik heb niks te verbergen.
Ook heb ik altijd m'n paspoort bij me, vind ik gewoon logisch.

Zoalng er niets beschadigt wordt vind ik het ook geen enkel probleem.
pi_8277912
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken. Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
pi_8278176
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:18 schreef sineloco het volgende:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken. Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
sorry, maar ik zie echt niet waarom ik in godsnaam een verwende kwast ben

En dat over maatschappijleer enzo: dat heb ik pas volgend jaar..

| Foto's |
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:33:49 #40
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278259
quote:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken.
De knuppel erover
pi_8278285
quote:
Precies, laten we gewoon wachten tot het een islamitisch bolwerk is hier
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:37:58 #42
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278345
quote:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren?
Wat is je argumentatie om het NIET te doen ??? Heb je iets te verbergen ??
quote:
Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
Ik zie trouwens geen connectie met mijn weldadige levensstijl
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:40:00 #43
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278405
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:35 schreef Wisp het volgende:
Ja, dat zal ons leren !!
pi_8278462
quote:

[..]

De vernieuwde fok!-coffeeshop
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:45:53 #45
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278562
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:41 schreef mrcool het volgende:

[..]

De vernieuwde fok!-coffeeshop

Optiefen met dat eiland Ik ben vorige keer al geband omdat ik ook mee wilde spelen....
pi_8278659
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Optiefen met dat eiland Ik ben vorige keer al geband omdat ik ook mee wilde spelen....

Zal dan wel terecht geweest zijn he?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:53:22 #47
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278767
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:49 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zal dan wel terecht geweest zijn he?

dinsdag 4 februari 2003 @ 19:54:03 #48
33354 Triumph_The_Insult_Comic
Thank God I'm an atheist
pi_8278789
quote:
De oosterse bevolking in de westerse wereld schijnt de westerse wereld ''een stukje'' oostelijker te maken...
Laat ze lekker in hun eigen land met hun eigen opvattingen strooien, oprotten mogen ze van mij met dit soort zieke ideeen(wijzend op bijv. de AEL)
En andersom gebeurt het net zo erg (als het niet erger is). Valt het niet op dat de hele wereld ver-amerikaniseerd? Waar je ook komt word je doodgegooit met McDonalds en Coca-Cola....

Deze topic begint als een aanval op ons rechtsysteem (die ik in sommige gevallen, zoals het geval van de topicstarter ook zwaar verneukt vind) maar lijkt nu gewoon een emigranten/moslim-bash topic, wat gewoon nergens op slaat.

Ik herinner me een geval in ik geloof Stadskanaal, waar een man in z'n eigen huis een inbreker te lijf gaat met een honkbalknuppel en de inbreker viel van de trap. Ik weet niet hoe het precies af is gelopen, maar ik meen dat die man van poging tot doodslag ofzo beschuldigd werd. Ik weet dus niet of die man is berecht, maar dit geeft dus aan hoe krom het allemaal is.

"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
pi_8278874
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:37 schreef Pikkebaas het volgende:

Wat is je argumentatie om het NIET te doen ??? Heb je iets te verbergen ??

Hoe ver wil je dan gaan met het opofferen van je burgerlijke vrijheden ten behoeve van je gevoel van onveiligheid en ongenoegen? Als zal blijken dat na invoeren van algemeen identificatie misdaad cijfers toenemen?
Sommige landen vinden het handhaven van orde en gezag zo belangrijk dat zij de politie, de veiligheidsdienst en het leger speciale bevoegdheden geven; deze mogen iedereen zomaar fouilleren, oppakken en voor korte of langere tijd vasthouden. In Nederland leven we in een rechtsstaat waarin de rechten van de burgers worden gewaarborgd. En dat vind ik een groot goed en wil ik zo houden. Hetgeen niet betekent dat ik vind dat alles bij het oude moet blijven. Integendeel. Er moet véél meer aan preventie worden gedaan. Laten we vooruit denken ipv terug grijpen naar middelen die bij wijze van spreken beter in de middeleeuwen zouden passen.
pi_8279018
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:35 schreef Wisp het volgende:
Allah akhbar!
pi_8279035
de beginpost is het perfecte voorbeeld voor een vak als maatschappijleer, waar je allemaal moeilijke woorden leert.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:14:32 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_8279187
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 08:49 schreef robh het volgende:

[..]

Rare jongens die emigranten

* maartena is emigrant. (woon in de USA) Ik denk dat je IMMIGRANT bedoelt?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:41:58 #53
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8279562
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:57 schreef sineloco het volgende:

[..]
Hoe ver wil je dan gaan met het opofferen van je burgerlijke vrijheden ten behoeve van je gevoel van onveiligheid en ongenoegen?

Kan mij niet ver genoeg gaan. Burgelijke vrijheden zijn een luxe waarin we veel te ver zijn gegaan. De openbare veiligheid gaat nog altijd voor burgerlijke vrijheden.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:57 schreef sineloco het volgende:
Sommige landen vinden het handhaven van orde en gezag zo belangrijk dat zij de politie, de veiligheidsdienst en het leger speciale bevoegdheden geven; deze mogen iedereen zomaar fouilleren, oppakken en voor korte of langere tijd vasthouden. In Nederland leven we in een rechtsstaat waarin de rechten van de burgers worden gewaarborgd. En dat vind ik een groot goed en wil ik zo houden. Hetgeen niet betekent dat ik vind dat alles bij het oude moet blijven. Integendeel. Er moet véél meer aan preventie worden gedaan. Laten we vooruit denken ipv terug grijpen naar middelen die bij wijze van spreken beter in de middeleeuwen zouden passen.
Kom zeg, net 1984 gelezen zeker voor je boekenlijst.

Denk je nou echt serieus dat dat hier gaat gebeuren ?? Welnee.
Maar door dit soort naieve opmerkingen is het nu wel zover dat agenten helemaal niks mogen en criminelen van heinde en verre hier heen komen.
Zoals ik al zei, ik ben voor fouilleren en identiteitsplicht, om de simpele reden dat ik NIETS te verbergen heb !!

pi_8283169
Deze discussie begint zo langzamerhand te lijken op discussies die in OOG, POL en GC gevoerd worden. Zoek daar maar even naar relevante topics om verder in te posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')