Man loopt over straat. Beetje klein, schriel mannetje. Loopt in een steegje langs 5 marokkaanse jongeren. Ze gaan om hem heen staan en eisen zn geld etc. Het mannetje heeft nu echt genoeg van dit soort truucs(van tegenwoordig) en slaat in t rond(waarschijnlijk waren ze niet al te gevaarlijk want hij was niet binnen een kwartier dood..). Politie er supersnel bij, van die ventjes moeder, vader(oom,tante, opa,oma??) ook. Hoe eindigt dit verhaaltje(wat overigens echt is gebeurd):
Die gozer, dat mannetje dat om zich heen ging slaan omdat ie vet pissed was over dat die marokkaanse jongeren hem wilden beroven, kreeg, jawel, een boete van 1500 euro. Verhaal van die %@#$marokkanen(sorry, maar ik heb zelf ook 'ervaringen'( ) met dit soort mensen gehad en ik weet het, het is totaal niet ''die hele groepering' maar laten we het nu over het overgrote deel van die jongeren hebben) was: Zij liepen over straat en opeens begon die ene gozer erop los te slaan.
En jawel hoor, het speelt zich af in Nederland. Ikzelf zit vaak op de politie te kankeren. Dit als eigenlijk ''afreageer-middel'' want waari k eigenlijk kwaad om ben is dat zogenaamde rechtssysteem van ons. Het is namelijk niet dat de politie nix/weinig doet(opzich..) maar ze hebben gewoon maar beperkte mogelijkheden. Ik vind gewoon dat de politie 10x zo streng op moet kunnen treden. Want wat je nu hebt: De grotere steden raken steeds meer agenten kwijt omdat de meeste naar kleine dorpen gaan omdat die minder gevaarlijk zijn(hoe zou jij je voelen als 1 muis tussen 100 katten..). Ook vind ik dat er een beter soort van ME zou moeten komen. Zegmaar ME maar dan ''geupgrade'. Oftewel: strenger en niet met schilden maar gewoon keihard met de knuppel. Niet met schilden maar gewoon keihard in 1x alles met traangas uit elkaar drijven. Niet met schilden maar met ontzag..respect inboezemend. Kijk maar naar de vergelijkbare Franse ''ME''. Die komen aan in bussen, stappen uit en wat je dan ziet: zwarte pakken, kaalgeschoren hoofden, mitrailleurs, riempje met traangas, knuppel, pistool, handboeien en nog wat busjes waarvan ik geen idee heb wat het was. Toen ik die zag dacht ik van WTF!!! Als ik ooit nog es de ME in t echt mee zal maken zal ik niet meer zeggen als '''ach..boeie..'''. Bijv. ME-ers mogen van mij bij een uit de hand gelopen voetbalwedstrijd KEI, maar dan ook echt KEIhard met die knuppel zwaaien. KEIhard. Van mijn part slaan ze zo'n klootzak het ziekenhuis in. zero tolerance. Hij geeft problemen; dan moet ie ook met de consequenties leveren.
Dan hebben we nog de celstraffen. Je bent dronken, stapt in je auto en rijdt een kind omver. zometeen ff op mn hand uitrekenen hoeveel uur taakstraf je dit kost.
Ok, misschien ben ik nu iets te cynisch. Maar kijk naar de talloze berichten op bijv. de FP: (taak)straffen die ongeveer 1/10 zijn qua strengheid vergeleken met bijv. Amerika. Ik wil niet zeggen dat het systeem daar perfect is, maar waar wel?!
Misschien dat er strenger zal worden opgetreden, nu de AEL naar Nederland komt. Ik verwacht namelijk dat dit een hele groffe ''strijd'' zal gaan worden, waarin hopelijk de oogjes van besturend nederland worden geopend. Want dit gaat TOTAAL te ver;
quote:Godverdomme zeg, ik KOTS hier echt op. Ga dan toch lekker terug naar dat verneukte midden-oosten van je maar kom hier niet naar Nederland om vervolgens te klagen dat moslimkinderen geen arabisch onderwijs krijgen.
kinderen van moslims moeten arabisch onderwijs krijgen. cultuur ed ook in dit soort talen. Politie moet worden gecontroleerd. etcetc
Ik verwacht zelfs demonstraties als Nederland de AEL gaat accepteren oftewel niet verbieden. Een organisatie die de polite controleert mag van mij per direct worden verboden. Een organisatie die het heeft over segregatie ipv integratie mag van mij direct worden verboden. Een organisatie die zijn oosterse overtuigingen in een Westers land probeert tot uitvoering te brengen mag van mij per direct worden verboden.
Wat als de AEL niet wordt verboden? Binnen een aantal maanden waarschijnlijk een (Nederlandse) tegenhanger. En DAN zal er echt een oorlog uit gaan breken heb ik t gevoel. Nederland verdeelt: Autochtonen aan de ene kant, Allochtonen(liever Marokkanen) aan de andere kant. Inderdaad, behoorlijk zwart-wit en je kan zeggen racistisch maar zelf zie ik dit totaal niet zo. Sinds wanneer is waarheid racistisch? Ik kom zelf genoeg in bijv. Hilversum(zit er bijv op school) en kom dus ook geregeld in het dorp. Je kan alles zeggen wat je wilt maar ik voel me er niet veilig en dit komt oa door de grote getalen marokkanen die er rondlopen. Natuurlijk, het zit er ook tjokvol van die verschrikkelijk domme agressieve kutautochtonen die evengoed agressief zijn. Maar in het laatste gedeelte van mijn verhaal ging het eigenlijk vooral om de allochtonen(marokkanen) dus vandaar.
Zow, dit stuk kan doorgaan voor column, het is ietsjes langer geworden dan eigenlijk bedoeld maar dit MOEST er gewoon even uit...
quote:dan vraag je je af waarom he..?
Op dinsdag 4 februari 2003 03:22 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Oogkleppen zijn anders nog vrij populair in NL.
quote:Zijn er veel meer hoor alleen zijn er ook veel die er niet voor uitkomen, of monddood worden gemaakt in onze fijne democratie.
Op dinsdag 4 februari 2003 03:41 schreef excalibee het volgende:
kijk, eindelijk is iemand met dezelfde mening.....
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 04-02-2003 04:03]
quote:Als het goed is denkt zo ongeveer (minstens) 10 a 20% van Nederland hier hetzelfde over. Alleen wordt er eigenlijk als je er over nadenkt heel erg door politici omheen geluld. Altijd ideeen dit ideeen dat maar nooit komen ze met een echte oplossing en ik zou graaag willen weten hoe bijv. de 2e kamer op de Nederlandse AEL reageert...daar ben ik ECHT erg benieuwd naar...
Op dinsdag 4 februari 2003 03:48 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Zijn er veel meer hoor alleen zijn er ook veel die er niet voor uitkomen, of moonddood worden gemaakt in onze fijne democratie.
quote:moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef L4zY het volgende:
ach rook een joint, zie je het een stuk mooier in...
quote:ow ok dan is het sikke geblazen
Op dinsdag 4 februari 2003 03:55 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg
quote:De oosterse bevolking in de westerse wereld schijnt de westerse wereld ''een stukje'' oostelijker te maken...
Op dinsdag 4 februari 2003 03:53 schreef Vampier het volgende:
De westerse wereld schijnt een hekel te hebben aan hun eigen bevolking.
Laat ze lekker in hun eigen land met hun eigen opvattingen strooien, oprotten mogen ze van mij met dit soort zieke ideeen(wijzend op bijv. de AEL)
quote:Wordt met open armen ontvangen aangezien het er naaruit ziet dat het een centrum links kabinet gaat worden
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Als het goed is denkt zo ongeveer (minstens) 10 a 20% van Nederland hier hetzelfde over. Alleen wordt er eigenlijk als je er over nadenkt heel erg door politici omheen geluld. Altijd ideeen dit ideeen dat maar nooit komen ze met een echte oplossing en ik zou graaag willen weten hoe bijv. de 2e kamer op de Nederlandse AEL reageert...daar ben ik ECHT erg benieuwd naar...
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 04-02-2003 04:19]
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 04-02-2003 04:17]
quote:Vind je de Amerikaanse rechtsstaat dan beter (presteren)? Kan ik me haast niet voorstellen.
Ok, misschien ben ik nu iets te cynisch. Maar kijk naar de talloze berichten op bijv. de FP: (taak)straffen die ongeveer 1/10 zijn qua strengheid vergeleken met bijv. Amerika. Ik wil niet zeggen dat het systeem daar perfect is, maar waar wel?!
quote:Ik bedoel het niet negatief, maar krijgen jullie tegenwoordig geen uitleg en mogelijkheid tot discussie in de klas, tijdens maatschappijleer( bestaat het nog in tweede fase
Man loopt over straat. Beetje klein, schriel mannetje. Loopt in een steegje langs 5 marokkaanse jongeren. Ze gaan om hem heen staan en eisen zn geld etc. Het mannetje heeft nu echt genoeg van dit soort truucs(van tegenwoordig) en slaat in t rond(waarschijnlijk waren ze niet al te gevaarlijk want hij was niet binnen een kwartier dood..). Politie er supersnel bij, van die ventjes moeder, vader(oom,tante, opa,oma??) ook. Hoe eindigt dit verhaaltje(wat overigens echt is gebeurd):
Die gozer, dat mannetje dat om zich heen ging slaan omdat ie vet pissed was over dat die marokkaanse jongeren hem wilden beroven, kreeg, jawel, een boete van 1500 euro
quote:Het is niet minder dan begrijpelijk en vanzelfsprekend dat er mensen zijn die vinden dat de genomen beslissingen niet in overeenstemming zijn met hun gevoel van rechtvaardigheid. Dat zul je altijd hebben. Wetten kunnen niet altijd voor iederéén rechtvaardig zijn.
En jawel hoor, het speelt zich af in Nederland. Ikzelf zit vaak op de politie te kankeren. Dit als eigenlijk ''afreageer-middel'' want waari k eigenlijk kwaad om ben is dat zogenaamde rechtssysteem van ons.
quote:Simpel : neej het merendeel van de Nederlanders is er op tegen... ow jullie gaan ons de jihaat verkondigen... ja dan zullen we het wel moeten doen.
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Als het goed is denkt zo ongeveer (minstens) 10 a 20% van Nederland hier hetzelfde over. Alleen wordt er eigenlijk als je er over nadenkt heel erg door politici omheen geluld. Altijd ideeen dit ideeen dat maar nooit komen ze met een echte oplossing en ik zou graaag willen weten hoe bijv. de 2e kamer op de Nederlandse AEL reageert...daar ben ik ECHT erg benieuwd naar...
1 maand later. Maar jullie hebben toch al hetgeen jullie willen? Ow jullie willen meer... neej dat kan echt niet... ow jullie gaan bomaanslagen plegen... en jullie willen de politie afschaffen.... ja dan mag het...
1 jaar later... wat jullie willen het land... maar dat gaat zomaar niet... ow jullie hebben al een legertje van 500.000 import soldaten naar binnen geloodst via ons lieve emigratie systeem.... ja dan is hier jullie nederland.
Vervolgens komt de sharia en worden de blonde lokken (die nog over zijn) afgemaakt of gedwongen een sluier te dragen. etc etc. (Ja het lijkt net Afghanistan)
quote:ik snap je zin niet?
Op dinsdag 4 februari 2003 07:25 schreef Netanyahu het volgende:
Gelukkig is het werl al zover gekomen dat als een Noord Afrikaan zich opblaast in een bus er bijna alleen collega wilden meegaan naar de eeeuwge jachtvelden.
quote:Rare jongens die emigranten
Op dinsdag 4 februari 2003 07:12 schreef Vampier het volgende:Simpel : neej het merendeel van de Nederlanders is er op tegen... ow jullie gaan ons de jihaat verkondigen... ja dan zullen we het wel moeten doen.
1 maand later. Maar jullie hebben toch al hetgeen jullie willen? Ow jullie willen meer... neej dat kan echt niet... ow jullie gaan bomaanslagen plegen... en jullie willen de politie afschaffen.... ja dan mag het...
1 jaar later... wat jullie willen het land... maar dat gaat zomaar niet... ow jullie hebben al een legertje van 500.000 import soldaten naar binnen geloodst via ons lieve emigratie systeem.... ja dan is hier jullie nederland.
Vervolgens komt de sharia en worden de blonde lokken (die nog over zijn) afgemaakt of gedwongen een sluier te dragen. etc etc. (Ja het lijkt net Afghanistan)
Maar ja, om nou te zeggen dat er iets aan wordt gedaan....
Def
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:20 schreef MeAndMyself het volgende:
Lang verhaal....Zow, dit stuk kan doorgaan voor column, het is ietsjes langer geworden dan eigenlijk bedoeld maar dit MOEST er gewoon even uit...
Wie is nou de schuldige volgens jou verhaal de opgeneukte rechtssysteem of de allochtonen(marokkanen)?
Het gaat toch een keer mis. Dat moet gewoon. De tolerantie houdt een keer op. Als het 15 jarige meisje voor de zoveelste keer betast is, slaat er een vader door. En de oom ook. En de buurman. En dan wordt het rellen. Geheid. Stokken, knuppels. Ram het tuig (zowel zwart als wit..) maar wat respect in.
Ik zou zelf graag helpen.
quote:Ja en vermoord door ene Volkert
Op dinsdag 4 februari 2003 12:23 schreef Subhuman het volgende:
Volgens mij is een groot gedeelte van de Nederlanders het wel met deze mening eens. Maar de afgelopen jaren mocht je zulke dingen nooit zeggen, en al helemaal niet in de regering, want dan werd je door al die "sociale" linkse partijen gelijk afgeschilderd als racist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |