quote:Op maandag 28 maart 2022 19:40 schreef jajablahblah het volgende:
Volgens mij ik er die andere 72 uur
Al jaaarenquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:29 schreef jajablahblah het volgende:
Wat ik eigenlijk best een drama vind zijn al die banner ads hier tegenwoordig.
Zit iedereen op een abo ofzo?
Oeps. Paar keer vergetenquote:
Wat was jij allemaal doen }:<quote:
quote:
Nee, die andere is lekker!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:34 schreef Vanyel het volgende:
Bijna 16 jaar hier.
We kochten vandaag een nieuwe matras om het te vieren![]()
![]()
![]()
Levertijd minimaal 6 weken
Wij krikken het landelijk gemiddelde wel aardig op zo!quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:17 schreef jajablahblah het volgende:
Gefeliciteerd Queller
Hier niet getrouwd maar wel een dikke 22 jaar samen.
Afgezien van Bette, maar dan altijd nog voor erbij en niet ipvquote:Op zondag 22 mei 2022 13:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik niet hoor.
Genoeg aan te merken op de mijne, maar nog nergens een betere gezien
Goed dat je het zegt; ik was er waarschijnlijk pas in augustus achtergekomenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:07 schreef jajablahblah het volgende:
Waarom is het eigenlijk nu al Utrecht Pride?
Ik ben er pas recent achter gekomen dat we tegenwoordig de hele maand juni in het zonnetje gezet worden.
Omdat midzomergrachtfestival denk ik. Daar is Utrecht Pride volgens mij op getimed.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:07 schreef jajablahblah het volgende:
Waarom is het eigenlijk nu al Utrecht Pride?
Ik ben er pas recent achter gekomen dat we tegenwoordig de hele maand juni in het zonnetje gezet worden.
Ik dacht ook ik wacht tot alles er op sta en dan neem ik één maand een abbo op Streamz, maar dat gaat helaas dus niet. We wachten het maar af op videoland. In insta enzo het allemaal ont-volligd (geen goed woord denk ik), want allemaal spoilers anders.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:48 schreef Nizno het volgende:
feliz navidad
Ik heb alle afleveringen tot nu toe bij mn lokale videotheek staan, ben er nog niet mee begonnen
heb besloten te wachten tot het hele seizoen compleet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |