SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Van een Rus? , dan mag je hem in beslag nemenquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
deze ligt hier aan de overkant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://y.co/yacht/legend
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:31 schreef Karzai het volgende:
Haha, jullie krijgen helemaal geen vrije dagen in de zomer@# einz! Durch arbeiden!
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van een Rus? , dan mag je hem in beslag nemen
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:31 schreef Karzai het volgende:
Haha, jullie krijgen helemaal geen vrije dagen in de zomer@# einz! Durch arbeiden!
Deze vind ik mooiquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inclusief die ijsberg?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammerquote:
Net zoals busvrochtjes.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst voor het eerst in jaren weer eens appelsap maar toen besloot ik het sappelap te noemen en nu krijg ik dat woord niet meer uit mijn hoofd
Ik kan die noteersmiley niet vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst voor het eerst in jaren weer eens appelsap maar toen besloot ik het sappelap te noemen en nu krijg ik dat woord niet meer uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:40 schreef -Shii- het volgende:
Ik kom hier ook weer eens eventjes langs.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan die noteersmiley niet vinden. [ afbeelding ]
Ja gaat best wel. Niet altijd zin meer om te posten. Ik vind deze SC altijd fijnquote:
Honderd keer overheen gekeken.quote:
It wasn't mequote:Op woensdag 23 maart 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook al de hele dag met piraten bezig vandaag
Blijf hier dan wonen, wij zijn lief en normaal tenminstequote:Op woensdag 23 maart 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja gaat best wel. Niet altijd zin meer om te posten. Ik vind deze SC altijd fijn, daarom kom ik even zwaaien, omdat ik het hier verwaarloosd heb.
![]()
Hoe gaat het met jou?
Gewoon aankomen waaien wanneer je daar zin in hebtquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja gaat best wel. Niet altijd zin meer om te posten. Ik vind deze SC altijd fijn, daarom kom ik even zwaaien, omdat ik het hier verwaarloosd heb.
![]()
Hoe gaat het met jou?
M'n huisje staat nog hier.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf hier dan wonen, wij zijn lief en normaal tenminste
zit je in somalië?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook al de hele dag met piraten bezig vandaag
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
M'n huisje staat nog hier.Naast de Limburgse vlaaienfabriek.
![]()
![]()
En zo makkelijk komen jullie ook niet van me af.
Of helemaal naar de godverdomme bombarderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van een Rus? , dan mag je hem in beslag nemen
nee joh. ons eigen yachtquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of helemaal naar de godverdomme bombarderen.
Kerel zit met de covips he.quote:
Zwakzinnig volk die Trumpertjes.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Verdachte Capitoolrellen krijgt na vlucht politiek asiel in Belarus
https://nos.nl/artikel/24(...)iek-asiel-in-belarus
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met jou?
Dementia incoming in 3, 2, 1….quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dag alweer op de helft. Schuld van haags..
[ afbeelding ]
Dit is net zulk gelul als "61 % stralendere huid"quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dementia incoming in 3, 2, 1….
Ga je pizza’s bezorgen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik moet vanavond ook werken @:bitterbal
kan ik je scooter lenen
Met extra kaas.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik moet vanavond ook werken @:bitterbal
kan ik je scooter lenen
Je kunt wel stresslevels meten aan de hand van cortisol en adrenalinequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is net zulk gelul als "61 % stralendere huid"![]()
Want wat zijn high levels? Kun je zoiets als anxiety meten?en 48 % hoger dan wat?
Ja dat moet. Maar dan nog, wat is "high"?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt wel stresslevels meten aan de hand van cortisol en adrenaline
Cortisol, adrenaline en noradrenaline meten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is net zulk gelul als "61 % stralendere huid"![]()
Want wat zijn high levels? Kun je zoiets als anxiety meten?en 48 % hoger dan wat?
Zal vast een benchmark zijn voor wat normaal is. Maar om dat nou allemaal in zo’n weetje te stoppenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet. Maar dan nog, wat is "high"?
Je bent zelf een broodroosterquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga zo een tosti eten.Met ham en kaas.
US, lekker bossche bol van mijquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cortisol, adrenaline en noradrenaline meten.
lekker, dat je er in bijt en VLAAAAAAAAAAAAATS, alles onder de slagroomquote:
Boven het gemiddelde? Idkquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet. Maar dan nog, wat is "high"?
Heerlijke Helmondse hippie van mequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
US, lekker bossche bol van mij
nice, valt weer wat te SLOPEN dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:23 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft nog steeds geen ramen in haar voordeur.Maar ik had meteen nieuwe. Snap er niks van. Zou ook wel pissig zijn als ik haar was, fucking al 3 weken een houten plaat in je voordeur.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Een bossche bol gevuld met mascarpone met koffiesmaak lijkt me ook wel lekker.
Een tiramisubol
Ik zal jou eens SLOPENquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nice, valt weer wat te SLOPEN dus
Mweh net vorige week plakfolie weer op de deur gemaakt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nice, valt weer wat te SLOPEN dus
Of met heet sinaasappelsapquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Een bossche bol gevuld met mascarpone met koffiesmaak lijkt me ook wel lekker.
Een tiramisubol
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Kijck dien schavuit eensch patsen ende goeden cier maeken met synen ananasch, alles voor den omhooch geheevene duimen"
Goed verhaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Kijck dien schavuit eensch patsen ende goeden cier maeken met synen ananasch, alles voor den omhooch geheevene duimen"
Wachtwatquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
Lidl heeft morgen paasassortiment in de winkel en daar zit o.a. kaas (een blok) bij met de smaak sweet onion. @:dud0r
Hoe heet een ananas in Drenthe eigenlijk?quote:
Stekelig fruit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe heet een ananas in Drenthe eigenlijk?
Hebben ze zeker weer zo'n rare term voor. PUKKELVRUCHTEEM...
Ik vond 'm net! Intrigerend.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Smoked onion is het. @:ijsdraakje
[ afbeelding ]
Dit klinkt smerig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
Lidl heeft morgen paasassortiment in de winkel en daar zit o.a. kaas (een blok) bij met de smaak sweet onion. @:dud0r
Lavendel en ui klinkt dan nog wel interessantquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Smoked onion is het. @:ijsdraakje
[ afbeelding ]
Dat klinkt al beter maar nog steeds mehquote:
Dat hoef ik weer niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lavendel en ui klinkt dan nog wel interessant
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Die met paddenstoelen klinkt ook wel intrigerend.
quote:
Groene asperges ook nog welquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Die met paddenstoelen klinkt ook wel intrigerend.
PINDAROTSJESquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PINDAROTSJES
Okee en seks met IJsdraakje
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PINDAROTSJES
Kunnen we hier een uitgebreid verslag van krijgen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PINDAROTSJES
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we hier een uitgebreid verslag van krijgen?
Ga jij eerst foshizzle maar uit elkaar trekken he. Met je grote smoelquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we hier een uitgebreid verslag van krijgen?
Vandaag is het handarbeiddagquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eerst foshizzle maar uit elkaar trekken he. Met je grote smoel
Had gisteren ook al stomende sjans met de kapster, half Nederland is berig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De lente krijgt orgastische vormen hier.
Hoi Thierryquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boreale boerenlul gespotquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel die tuin verplaatsen vanaf Emmen en dan op palen zetten aan je balkon vastquote:
Ik heb sinds er in het winkelcentrum hier een nieuwe Lidl is gekomen alleen maar daar boodschappen gedaan(op brood van de bakker na)quote:
Tuin mag gewoon op de grondquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel die tuin verplaatsen vanaf Emmen en dan op palen zetten aan je balkon vast
Dat kan ik weer niet, ik vind cola van de Jumbo enz lekkerder.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb sinds er in het winkelcentrum hier een nieuwe Lidl is gekomen alleen maar daar boodschappen gedaan(op brood van de bakker na)
Kennis van me was wel blij met de vereniging, of ze "even" een braam konden verwijderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Baal wel zo ontzettend dat ik dit jaar geen tuintje heb. Heb me nu wel ingeschreven bij de particuliere volkstuinvereninging, die shit is duur man (+ wachtlijst)
Met alle liefde!quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kennis van me was wel blij met de vereniging, of ze "even" een braam konden verwijderen.(Alles wortelstelsel)
Ze waren met z'n drieën vier uur bezig.quote:
Ik drink geen cola.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan ik weer niet, ik vind cola van de Jumbo enz lekkerder.
Waarom heb je je tuintje niet meer die je had?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Baal wel zo ontzettend dat ik dit jaar geen tuintje heb. Heb me nu wel ingeschreven bij de particuliere volkstuinvereninging, die shit is duur man (+ wachtlijst)
Malle colaquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan ik weer niet, ik vind cola van de Jumbo enz lekkerder.
Bleek half Nederland door die braam met elkaar verbonden te zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren met z'n drieën vier uur bezig.
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Bleek half Nederland door die braam met elkaar verbonden te zijn?
Hahaha jezus, oke dat is wel écht heel erg langquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren met z'n drieën vier uur bezig.
Omdat ik niet ben ingelootquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik drink geen cola.![]()
Enige wat ik wel ergens anders haal, als ik het haal, is rosbief voor op brood. Die vind ik niet zo lekker van hun.
[..]
Waarom heb je je tuintje niet meer die je had?
Het was geloof ik 3m2, maar dus ALLES wortel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha jezus, oke dat is wel écht heel erg lang
[..]
Omdat ik niet ben ingeloot
Ik heb ook wel eens wortels gehad waarvan ik dacht .. wtf? Ik verstop je wel gewoonquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was geloof ik 3m2, maar dus ALLES wortel.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha jezus, oke dat is wel écht heel erg lang
[..]
Omdat ik niet ben ingeloot
Chill.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)us-app-eur179-232256
Of de uitkering gepind.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:01 schreef Karzai het volgende:
Betaalden volgens mij wel met zwart geld, ze hadden een dik pak cash in de portemonnee
Ik ken wel meer mensen die direct alles pinnen en vervolgens alles contant betalen.quote:
Gerasimov was toch die omgekomen generaal?quote:
RIPquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor vanavond iets met avocado maar dat ding is natuurlijk pas rijp om drie voor half vier 's ochtends, mits Venus in de juiste hoek staat ten opzichte van Stonehenge.
Is de schuld van de instanties.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die direct alles pinnen en vervolgens alles contant betalen.
Ik begrijp ze niet, maar ik ken ze wel
Komt goed. Ik kan jullie toch niet helemaal missen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wel gewoon blijven posten hoor. Voor je het weet heb je ineens een leven en dan ben je verder van huis.
Collectanten heb ik sinds covid eigenlijk al niet meer aan de deur gehad?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al twee jaar geen kleingeld meer. Wel lullig voor collectanten.
Moest lachen maar ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:50 schreef Crack_ het volgende:
ooohohoAAHOAHAOAwwwwoooo meisjes zonder naaaaaaaaaam, zijn wel al close genoeeeeg![]()
FREAK IN THE SHEETS SHE A LADYquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest lachen maar ik weet niet waarom.
Maar wel Brabantsquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Is maar goed dat mn ouders geen engels kunnen![]()
Gewoon af en toe langs fietsen of vrolijk wandelenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Komt goed. Ik kan jullie toch niet helemaal missen hoor.
ja hoor. Altijd. Tenzij het echt midden in een hondendrol ligt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Raken jullie kleingeld op van straat? Vijf centjes?
Vijftig zou ik wel oprapen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
2 jaar geleden nogeens een biljet van 50 Euro op straat gevondenVerder 2 muntjes van 50 cent en vorige week nog een duppie.
Ook ooit een briefje van 50 gevonden op de parkeerplaats van de supermarktquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
2 jaar geleden nogeens een biljet van 50 Euro op straat gevondenVerder 2 muntjes van 50 cent en vorige week nog een duppie.
Daar heb je pas wat aan jaquote:
Samequote:Op woensdag 23 maart 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor. Altijd. Tenzij het echt midden in een hondendrol ligt.
hoeveel was het?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Was eens iemand die na het pinnen het geld in de automaat had laten zittenZag haar verderop in de straat lopen, dus ben erachteraan gegaan. Mens schrok zich wild.
Geen idee, meerdere briefjes. Heb het gepakt en ben achter haar aan gegaan, heb er niet naar gekeken.quote:
weer wat karmapuntjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, meerdere briefjes. Heb het gepakt en ben achter haar aan gegaan, heb er niet naar gekeken.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Was eens iemand die na het pinnen het geld in de automaat had laten zittenZag haar verderop in de straat lopen, dus ben erachteraan gegaan. Mens schrok zich wild.
Ripquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja knoflooksaus die mij nu de das om doet geloof ik
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van het weer, volgende week kans op winterse buien met hagel en sneeuw.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van het weer, volgende week kans op winterse buien met hagel en sneeuw.
Ik heb zoveel vragen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante had baklava met haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante had baklava met haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je bij een snorrenrestaurant?
geen idee,hoort dat niet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
het haar vinden jullie niet vreemder?
Samen met nicotine.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat al te denken aan een suikerspin, je tante stuitert nu dus door Nederland heen.
teveel werk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:38 schreef Karzai het volgende:
Waterkoker aan, op de noedels gieten klaar
Ja, is al een tijdje veel gezeik over.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dit?![]()
In de wet, die officieel Parental Rights in Education heet, is vastgelegd dat er in schoolklassen in Florida niet meer over seksuele oriëntatie of genderidentiteit gesproken mag worden. Ouders zouden een school kunnen aanklagen als leraren zich niet aan de nieuwe regel houden. Verschillende belangenorganisaties hebben aangegeven dat het verbod erg schadelijk kan zijn voor kinderen die zelf queer zijn of ouders hebben in de lhbtq-gemeenschap.
https://www.ad.nl/show/ca(...)y-gay-wet~a0916fce6/
Dimmy is groot fan van Ron DeSantis.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dit?![]()
In de wet, die officieel Parental Rights in Education heet, is vastgelegd dat er in schoolklassen in Florida niet meer over seksuele oriëntatie of genderidentiteit gesproken mag worden. Ouders zouden een school kunnen aanklagen als leraren zich niet aan de nieuwe regel houden. Verschillende belangenorganisaties hebben aangegeven dat het verbod erg schadelijk kan zijn voor kinderen die zelf queer zijn of ouders hebben in de lhbtq-gemeenschap.
is mij helemaal ontgaan. Is dat alleen in florida zo?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is al een tijdje veel gezeik over.
Dacht dat florida nog wel iets progressiever was. Maar van andere Staten was het mij wel bekendquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dit?![]()
Er wonen alleen bejaarden, seriemoordenaars en verslaafden en mensen met plastische chirurgie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht dat florida nog wel iets progressiever was. Maar van andere Staten was het mij wel bekend
ja maar daar nemen ze dus recent pas deze wet aan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:45 schreef Karzai het volgende:
Was hier tot voor kort in de bijbelbelt ook nog zo
Ze gaan terug in de tijd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar nemen ze dus recent pas deze wet aan?
Ja dat is wel triest, in andere Staten wordt de anti abortus wet ook weer ingevoerdquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar nemen ze dus recent pas deze wet aan?
ja ook onbegrijpelijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is wel triest, in andere Staten wordt de anti abortus wet ook weer ingevoerd
Oude mannen die vrouwen haten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:49 schreef bitterbal het volgende:
dat een overheid kan bepalen of je wel of geen abortus laat doen is gestoord en dan ook nog eens gebaseerd op een sprookjesboek
Ik ben het met je eens hoor maar zij vinden het waarschijnlijk absurd dat je voor een ander bepaald dat het niet mag levenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:49 schreef bitterbal het volgende:
dat een overheid kan bepalen of je wel of geen abortus laat doen is gestoord en dan ook nog eens gebaseerd op een sprookjesboek
klompje cellenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor maar zij vinden het waarschijnlijk absurd dat je voor een ander bepaald dat het niet mag leven
Geen ramen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Merk er weinig van [ afbeelding ]
Moet je nu voor 5 dagen werk in 4 dagen doen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel te doen. Nu even 5 minuten rust tot het volgende overleg.
Wat zonder bemoeienis een mens wordt ja. En als je in god gelooft (oa?) dan fuck je daar niet mee tochquote:
mjaquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zonder bemoeienis een mens wordt ja. En als je in god gelooft (oa?) dan fuck je daar niet mee toch
Aii, nou.. het is super kut weer. Je mist niksquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel te doen. Nu even 5 minuten rust tot het volgende overleg.
Ik weet het nog goed toen ik acht weken was, ik had het wel naar mijn zin, ik dacht nou, hier wil ik nog vaak terugkomen als ik eenmaal geboren ben.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed toen ik acht weken was, ik had het wel naar mijn zin, ik dacht nou, hier wil ik nog vaak terugkomen als ik eenmaal geboren ben.
Daar lijkt het soms wel opquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je nu voor 5 dagen werk in 4 dagen doen?
Ja ik ook welquote:
O gelukkigquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aii, nou.. het is super kut weer. Je mist niks
Hallo doodstraf.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor maar zij vinden het waarschijnlijk absurd dat je voor een ander bepaald dat het niet mag leven
Ja maar die hebben hun kans verpest, dat is andersquote:
Moet ik straks zeker pizza halen om jouw dieet te kunnen blijven volgenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:53 schreef bitterbal het volgende:
ook nog een truffeltaart naar binnen gewerkt. Gaat goed zo met mijn 'dieet'
uhm neequote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik straks zeker pizza halen om jouw dieet te kunnen blijven volgen
Ohquote:
Wie weet worden er wel toekomstige seriemoordenaars en dictators geaborteerd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar die hebben hun kans verpest, dat is anders![]()
Volgens de godwoordvoerders, en die hebben gelijk.
Ik ben er uberhaupt nog niet uit hoe je in god kan geloven en ook dat ie almachtig zou zijn. Kijk even om je heen wat er allemaal gebeurd op de wereld? Als god almachtig is dan is het echt een klootzakquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie weet worden er wel toekomstige seriemoordenaars en dictators geaborteerd.
Er was toch ooit een geestelijke en die zag dat een wesp een eitje legde in een levende spin als levende broed- en voedselzak en die besloot toen dat er geen god kon bestaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben er uberhaupt nog niet uit hoe je in god kan geloven en ook dat ie almachtig zou zijn. Kijk even om je heen wat er allemaal gebeurd op de wereld? Als god almachtig is dan is het echt een klootzak
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was toch ooit een geestelijke en die zag dat een wesp een eitje legde in een levende spin als levende broed- en voedselzak en die besloot toen dat er geen god kon bestaan.
Ja en het is niet waar. Het gaan om kinderen die pre-k en tot K3 zijn. Die zijn dus 7.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dit?![]()
Door de achteloze wreedheid.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Waarom was deze gebeurtenis aanleiding om niet meer in god te geloven dan
wat is er erg aan dat het onderdeel van de les materiaal is dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en het is niet waar. Het gaan om kinderen die pre-k en tot K3 zijn. Die zijn dus 7.
En de wet zegt niet dat er niet over gepraat mag worden maar het mag geen onderdeel van het lesprogramma zijn.
Uitstekende wet
Omdat je kinderen indoctrineert met het idee dat ze misschien wel in het verkeerde lichaam zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er erg aan dat het onderdeel van de les materiaal is dan?
dat zit jij ook tochquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je kinderen indoctrineert met het idee dat ze misschien wel in het verkeerde lichaam zitten.
Er ontstond een Möbiusband in zijn idee van Circle of Life.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Waarom was deze gebeurtenis aanleiding om niet meer in god te geloven dan
Ik denk dat als je mij een koptelefoon opzet en me 100 jaar laat luisteren naar het zinnetje "je bent een meisje" dat ik dat nog niet aan neem en nog steeds trots helicopter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je kinderen indoctrineert met het idee dat ze misschien wel in het verkeerde lichaam zitten.
Bij woord twee gaat dit al mis.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat als je mij een koptelefoon opzet en me 100 jaar laat luisteren naar het zinnetje "je bent een meisje" dat ik dat nog niet aan neem en nog steeds trots helicopter.
Dat heeft toch niks te maken met haar opmerkingquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dimmy is toch een transgender?
waarom niet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met haar opmerking
Ja we hebben het over lesmateriaal. Zij maakt er introdoctrinatie vanquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze niks heeft tegen trans maar indoctrinatie daarvan
Ja nogal, zeker zoiets basaal als seksualiteit valt simpelweg niet te sturen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:20 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy zegt nu dat als het in het lesmateriaal zit het kinderen wordt aangepraat dat ze transgender zijn. dat is toch onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |