Vanavond na 21.30 uur op de streams.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoelaat weten we vandaag of Grace vertrekt?
Ja , de hele dag wachten tot er een weggaat doe ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
Vorig jaar ging Michel in de middag naar huis.
Maar ja, dit is een poll, de mensen die op deze poll stemmen moet hun stem dan officieel ook nog maar uitbrengen...quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Grace loopt sinds vanmorgen met de beetjes op Nouch in, zeer traag maar zeker.
Lees nog maar eens goed. Ik geloof niet dat Peter vd V een privebericht gaat schrijven naar iemand op sm. En dat verhaal over de gameroom is toch ook vreemd...Maar wellicht heb ik het misquote:
In de middag zonder toeters en bellen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
Vorig jaar ging Michel in de middag naar huis.
Nee dat het in de gameroom is, is zaterdag tijdens de live al bevestigt alleen de tijd werd er niet bij verteld. De bewoners weten ook nog van niets dat het vandaag al is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lees nog maar eens goed. Ik geloof niet dat Peter vd V een privebericht gaat schrijven naar iemand op sm. En dat verhaal over de gameroom is toch ook vreemd...Maar wellicht heb ik het mis
vecht het onderling uitquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:09 schreef Ireth het volgende:
Allerbeste scenario: "dames, het is gelijkspel, jullie rotten allebei op!"
en we mogen meekijken!!quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat het in de gameroom is, is zaterdag tijdens de live al bevestigt alleen de tijd werd er niet bij verteld. De bewoners weten ook nog van niets dat het vandaag al is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |