Zo goor kiwi met schil en mango ook met schilquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Banaan. IJsklontjes.Nog meer banaan. Kiwi's. Met schil. Melk.
Gaat nu de tafel dekken voor het ontbijt.
Die anderen lekker luilakken en wat doet Kristof gaat ontbijt maken voor hun. Petje af voor hemquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Banaan. IJsklontjes.Nog meer banaan. Kiwi's. Met schil. Melk.
Gaat nu de tafel dekken voor het ontbijt.
wel bijzonderquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:33 schreef Jockari het volgende:
Blijft wreed nipt tussen Nouch en Grace.
[ afbeelding ]
Ja zo te zien wordt het spannend vandaag. Ik hoop nouchine want dan is grace echt alleen , heeft ze geen maatje meer in het huis.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:33 schreef Jockari het volgende:
Blijft wreed nipt tussen Nouch en Grace.
[ afbeelding ]
De Braziliaanse gemeenschap aan zet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel bijzonder
de hele tijd heeft er ongeveer 400 a 500 tussen gezeten
en nu nog maar 100
Eigenlijk nog maar verschil van 80 zelfs. Snap ook niet waar die extra stemmers plots vandaan komen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel bijzonder
de hele tijd heeft er ongeveer 400 a 500 tussen gezeten
en nu nog maar 100
ik wil zoals gezegd het hoofd van Grace wel zienquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:39 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja zo te zien wordt het spannend vandaag. Ik hoop nouchine want dan is grace echt alleen , heeft ze geen maatje meer in het huis.
Zelfde tactiek als Nick, en dat heeft hem toen ook niet geholpen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die anderen lekker luilakken en wat doet Kristof gaat ontbijt maken voor hun. Petje af voor hem
liever nouch er eerst uitquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:43 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou ook graag willen dat Grace naar huis zou gaan en mijn voorkeur finale is Salar 1 Kristof 2 en Nouch 3
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
Kristof haalt ze voor het ontbijt.
Maar de meiden zien ook wel waarom hij zo vlijtig is de linkerd.
Ze laten die, die door de productie de finale in is geholpen nog even wachten.
heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hou niet van buiten ontbijten.Ook niet buiten lunchen of dineren.
als de grace-fans tig accounts aanmaken gaat het snelquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eigenlijk nog maar verschil van 80 zelfs. Snap ook niet waar die extra stemmers plots vandaan komen.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
als de grace-fans tig accounts aanmaken gaat het snel
ik ga nog even wat nous-accounts aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |