quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Niet uit een pakje hè.quote:
WuhanGODEN @Zipportalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
De Aziatische achtergrond wordt weer gereduceerd tot een paar recepten.
Voor een aantal users in het haxtopic zou mediteren dan zinvol zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
Meditatie is voor mensen die mentaal niet in orde zijn.
Mediteert @Shreyas?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
Meditatie is voor mensen die mentaal niet in orde zijn.
Je bent te laat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:coco @:3rr0r @:dkup @:caland @:ggmm
Het is bijna afgelopenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Nog net op tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Ik denk altijd dat het over seks gaat als ik dat tegen kom, maar het gaat dus over meditatie enzo? Weer wat geleerdquote:
Je bent gewoon ordinair.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het over seks gaat als ik dat tegen kom, maar het gaat dus over meditatie enzo? Weer wat geleerd
Was een tijdje mode dat dit soort tutjes zichzelf sarcastisch noemden. Meestal was het slecht getimede ironie als je geluk had.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Je bent helemaal niet sarcastisch, je bent een superbraaf tutje.
Hahha, ja, bij ruimdenkend. moet ik aan de parenclub denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het over seks gaat als ik dat tegen kom, maar het gaat dus over meditatie enzo? Weer wat geleerd
quote:
Ja, ze zoekt gewoon een fitte fwb die ze niet hoeft te verstoppen voor haar vriendinnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vooral na het horen over de sportschool
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij bijna te laat was omdat hij z'n haar moest doen
Totohumor deze man
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
Dat moet op je pad komen. Je gaat niet op zoek naar een relatie
Aldus iemand die zich voor een blind date heeft opgegeven
Al besprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef Sked het volgende:
Je gaat niet op zoek naar een relatie
Doet mee aan First Dates
Al besproken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
Dat moet op je pad komen. Je gaat niet op zoek naar een relatie
Aldus iemand die zich voor een blind date heeft opgegeven
Vrouwen. Zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Durft ze niet, dus laat ze het maar even in het midden om hem vervolgens te ghosten
Dat is wel erg laag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:18 schreef Fosive het volgende:
De succesrate van dit programma blijft steken op 0,5%
Sportschool strugglesquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Hij roert nu in het pannetje van een andere dame.
Als je daarmee bedoelt: wij samen aan één tafelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag.
Ik schat onze kansen hoger in.
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Het is hopen op een paar lekkere wijven vandaag
Valse hoop.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Het is hopen op een paar lekkere wijven vandaag
quote:
SPOILER: Bij dezen dan ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basisschool leerkracht en korfbal. Same samequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mijn dank is grootSPOILER: Bij dezen dan ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]We kunnen de week weer door.SPOILER: Bij dezen dan ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een soort van alarmquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Basisschool leerkracht en korfbal. Same same
Laat de Russen het niet horenquote:
GENOT, je bent op tijd voor de voetballers.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:dkup @:tja77 @:coco @:3rr0r @:bolasie @:caland @:ggmm
@El-Stinho @Mastermindedquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
KorfbalVoor alle mannen die niet mee kunnen komen bij basketbal.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Vandaag goed op tijd vriend.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Patat en vleesquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Deze vrouw lust niks. Hoe ademt ze nog?
Om er een gesprek uit te krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:58 schreef Caland het volgende:
Doen ze die kaartjes bij mensen die elkaar niks te vertellen hebben?
Laat me godverdomme met rust. Ik ben er al acht jaar mee gekapt en dat blijft de beste keuze die ik heb kunnen maken.quote:
Hallo Stijn. Leuk dat je kijkt met het VBL kliekje!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me godverdomme met rust. Ik ben er al acht jaar mee gekapt en dat blijft de beste keuze die ik heb kunnen maken.
Hoezo? Lekker samen sporten met de vrouwtjes. Jij had vast geen First Dates nodig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me godverdomme met rust. Ik ben er al acht jaar mee gekapt en dat blijft de beste keuze die ik heb kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |