SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
In mijn zwembad zwemmen ook Nederlandse topzwemmers, dus soms zitten er wel wat snellere bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die kerels die de hele sportwinkel hebben leeggekocht: strakke speedo, hippe bril, badmuts, nog wat andere zwemattributen. Staan zich tien minuten op de kant voor te bereiden om die hele kermis aan te trekken. Nog een beetje rekken en strekken. Sporthorloge instellen. Zorgvuldig een baan kiezen met gelijkgestemde atleten. En dan blijkt dat ze er helemaal niks van kunnen en zelfs ik met mijn schoolslag sneller ben.
In mijn zwembad nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn zwembad zwemmen ook Nederlandse topzwemmers, dus soms zitten er wel wat snellere bij.
Met tien vingers die kut wijd open trekken en likken aan haar anus, haar geboortekanaal, pisgat en dat kaboutermutsje.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met tien vingers die kut wijd open trekken en likken aan haar anus, haar geboortekanaal, pisgat en dat kaboutermutsje.
Ik zwem gewoon schoolslag. Maar ik zwem wel stug doorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zwemmen ook genoeg oudjes, ik zwem er ergens tussenin.
Nou nou, voorjaar indeedquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met tien vingers die kut wijd open trekken en likken aan haar anus, haar geboortekanaal, pisgat en dat kaboutermutsje.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het simpelweg daarom, naast de lieve woordjes, de gedichtjes, de etentjes, de bloemen en het samen even in de slappe lach schieten.quote:
Snap ook niet dat we relaties niet gewoon mutsjelikken noemenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het simpelweg daarom, naast de lieve woordjes, de gedichtjes, de etentjes, de bloemen en het samen even in de slappe lach schieten.
Huigje tikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ook niet dat we relaties niet gewoon mutsjelikken noemen
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster zat net hier Last CHristmas te zingen. Wie is hier de psychische mindere...![]()
![]()
Nee, wel grappig hoor..
Het is ook wel leuk om gewoon hand in hand te lopen door een vreemde stad en dat je meisje terecht vraagt, zijn we nu verdwaald? en dat je kunt zeggen, schat maak je geen zorgen met mij ben je nooit verdwaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ook niet dat we relaties niet gewoon mutsjelikken noemen
Hebben jullie niet een plekje vrij?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster zat net hier Last CHristmas te zingen. Wie is hier de psychische mindere...![]()
![]()
Nee, wel grappig hoor..
Wil jij hier komen wonen dan??quote:
Misschien heeft ze er al helemaal zin in.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Nee, wel grappig hoor..
Haha nee bedoelde voor haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil jij hier komen wonen dan??![]()
![]()
We hebben sowieso een logeerplek open nu. Voor de rest is er een wachtlijst....
"Meid gewoon met je paspoort in je handje en op het vliegtuig stappen"quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit 14 jaar een relatie met mijn jeugdliefde en toen dat voorbij was toen zei ze "hoe moet ik nu ooit de wereld over reizen zonder jou?
Heb daar nog steeds geen antwoord op maar doet me nog steeds pijn dat ze daar het eerste aan dacht
Bang meisje was dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Meid gewoon met je paspoort in je handje en op het vliegtuig stappen"
Wat romantischquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ging ook op mn 18e voor het eerst een half jaar naar het buitenland , maar ik ben dan ook nooit afhankelijk geweest van een vent daarinquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Meid gewoon met je paspoort in je handje en op het vliegtuig stappen"
Zie je wel dat je romantisch kan zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk om gewoon hand in hand te lopen door een vreemde stad en dat je meisje terecht vraagt, zijn we nu verdwaald? en dat je kunt zeggen, schat maak je geen zorgen met mij ben je nooit verdwaald.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je romantisch kan zijn
quote:
Ja snap het ook niet. Ken ook van meiden die niks alleen kunnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ging ook op mn 18e voor het eerst een half jaar naar het buitenland , maar ik ben dan ook nooit afhankelijk geweest van een vent daarin
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zullen we eerst een drankje doen?
Ach als ik niet hap is het door naar de volgende in de bootycall-lijstquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Help die jongen even. Help je ons ook mee.
Ja maar niemand hapt ooit en zo komen we er nooit vanaf.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach als ik niet hap is het door naar de volgende in de bootycall-lijstde lente is pas net begonnen
Nee johquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach als ik niet hap is het door naar de volgende in de bootycall-lijstde lente is pas net begonnen
Genoeg mannen die ook zo zijn helaasquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet. Ken ook van meiden die niks alleen kunnen.
Millennialsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Genoeg mannen die ook zo zijn helaas
Lolquote:
Geil is dat wel hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Loljij weet , en ik weet dat we dat beiden niet zijn
![]()
Elkaar opvreten in bed is wel de basis, de rest telt niet mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms heb je van die mensen waar je dat bij hebt.
Wel geleerd dat je daar niet alles op kunt bouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar opvreten in bed is wel de basis, de rest telt niet mee eigenlijk.
Echt niet, denk je dat boomer-mannen ook maar een beetje voor zichzelf kunnen zorgen? Koken en het huishouden doen is zgn voor vrouwenquote:
Gaat dit over Los? Dat is onze alpha-manquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt niet, denk je dat boomer-mannen ook maar een beetje voor zichzelf kunnen zorgen? Koken en het huishouden doen is zgn voor vrouwen![]()
en dan durven ze zichzelf nog een "Alpha-male" te noemen ook nog...een beetje vent weet zich gewoon te redden zonder zn mammie en mammie 2.0, a.k.a. zn vrouw
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt niet, denk je dat boomer-mannen ook maar een beetje voor zichzelf kunnen zorgen? Koken en het huishouden doen is zgn voor vrouwen![]()
en dan durven ze zichzelf nog een "Alpha-male" te noemen ook nog...een beetje vent weet zich gewoon te redden zonder zn mammie en mammie 2.0, a.k.a. zn vrouw
Klopt maar daar heb je dan ook vaak weer onleefbare ruzies mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms heb je van die mensen waar je dat bij hebt.
Ja we zijn gewoon seksueel ingestelde mensjes die niet zo moeilijk doen over dingenquote:
De enige diepgang was in bed zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt maar daar heb je dan ook vaak weer onleefbare ruzies mee.
Wacht..zelf strijken enzo is de bedoeling?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat over mannen die zichzelf The man vinden, maar eigenlijk gewoon wandelende teleurstellingen/manbaby's zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dit over Los? Dat is onze alpha-man
Idee, trek dat perfecte gaatje van je maar open terwijl ik met je volle borsten speel danquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja we zijn gewoon seksueel ingestelde mensjes die niet zo moeilijk doen over dingen
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat over mannen die zichzelf The man vinden, maar eigenlijk gewoon wandelende teleurstellingen/manbaby's zijn
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat over mannen die zichzelf The man vinden, maar eigenlijk gewoon wandelende teleurstellingen/manbaby's zijn
Jezelf kunnen redden lijkt me wel de basis van het bestaan ja, moet je zelf weten of je je kleding wil strijken, maar een man die zichzelf stoer vindt terwijl hij niet eens een eitje kan bakken is gewoon een eersteklas loser wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht..zelf strijken enzo is de bedoeling?![]()
Dat is natuurlijk wel zoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel dat je het kuntquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die epic tieten bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Idee, trek dat perfecte gaatje van je maar open terwijl ik met je volle borsten speel dan
Ongestreken is de nieuwe norm.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh please, give me a break zeg, koken en huishouden e.d. is niet gendergerelateerd whatsoever, vrouwen zijn net zoals mannen op de eerste plaats gewoon mensen, en ieder volwassen mens moet gewoon voor zichzelf kunnen zorgen zonder daarvan afhankelijk te moeten zijn van een ander.quote:
Awww thanks! Wel weer een super complimentquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn echt epic die tieten van jou, mooier bestaat er niet
Ik had pasta met kip, spinazie en boursin. En spekjes. Zo'n schudzak van de Iglo. Straks nog even een kaasplankje denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:34 schreef mschol het volgende:
zo, schnitzel, aardappel en boontjes zijn weer van het bord gegeten..
quote:
Zit je lekker daar boven op de kast?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh please, give me a break zeg, koken en huishouden e.d. is niet gendergerelateerd whatsoever, vrouwen zijn net zoals mannen op de eerste plaats gewoon mensen, en ieder volwassen mens moet gewoon voor zichzelf kunnen zorgen zonder daarvan afhankelijk te moeten zijn van een ander.
die zakken zijn vaak ook prima iddquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had pasta met kip, spinazie en boursin. En spekjes. Zo'n schudzak van de Iglo. Straks nog even een kaasplankje denk ik
Ja mooi uitzicht zoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je lekker daar boven op de kast?
Is niet het geval. Met alle andere ingrediënten bij elkaar is het nog geen kilo. Nog geen halve ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat er een kilo zout in zit.
Zoals?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk wat mee doen hè?
dat merk ik niet tenzij er echt een halve kilo inzitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuken, beetje uit eten , muziekjes luisteren?
Ja zo werkt dat volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
er zit al 20 keer zo veel VET in, als zout.
is dat veel?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Vetten 7,3 g 33 g 47 %
waarvan 3,2 g 14 g 70 %
Sodeknetters
Dat kan toch ook in de keuken?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ik uit de keuken blijven en je lekkere kutje laten jubelen?
Gewoon to the pointquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Sorry, ik ben weer een beetje ordinair.
Ik vind van wel. Maar ik weet ook niet wat ik wegwerk op een dag. Wil ik ook niet weten denk ik.quote:
Ik lees gewoon cijfers op hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat volgens mij niet.
Ik was/ben 1 van de weinigen die dat nummer ook leuk vond toch?quote:
De enige.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was/ben 1 van de weinigen die dat nummer ook leuk vond toch?
Serieus de enige ? Wat is er überhaupt slecht aan dat nummer danquote:
Geen enkele vrouw snapt dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Serieus de enige ? Wat is er überhaupt slecht aan dat nummer dan
Moest door Dire Straits denken aan Sultans of Swing, waardoor mn brein weer een sprongetje maakte naar de Noord-Ierse band Sultans of Ping en dit nummer van hunquote:
Om deze zou ik je trouwen en iedere dag een warm broodje smeren voor je.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moest door Dire Straits denken aan Sultans of Swing, waardoor mn brein weer een sprongetje maakte naar de Noord-Ierse band Sultans of Ping en dit nummer van hun![]()
![]()
Ik kende dit nummer tot nu toe helemaal niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om deze zou ik je trouwen en iedere dag een warm broodje smeren voor je.
Vreemd, zou bijna gaan twijfelen aan mezelf/mn vrouw-zijnquote:
Ik snapte er al geen totale kut van......mooi verborgen nummertje toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Bedoelde dat ik dat nummer Down to the Waterline niet kende! Heb je m snel verwisseld met tunnel of love! Da's mijn liedje !hahaha
Ja zeker mooi liedje!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen totale kut van......mooi verborgen nummertje toch?
Het is een beginquote:
Ja die super kenmerkende soundquote:
Ja hè?quote:
Ja het is best saai verder hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stil hier. Afgezien van jullie getortel
Ik ben erquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stil hier. Afgezien van jullie getortel
Met Leah Remini toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Lig The King of Queens te kijken, blijft leuk
Ja klopt, en klopt. Heb haar boek gelezen over haar leven als scientologist... Wat een organisatiequote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met Leah Remini toch?
Toen zat ze nog bij Scientology
Ja ik heb haar docu gezien. Echt ziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt, en klopt. Heb haar boek gelezen over haar leven als scientologist... Wat een organisatie
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik ook wel eens wat afleveringen van gezien. Best vermakelijk iddquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb haar docu gezien. Echt ziek.
Geen Tjinees gehaald?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er ook wel hoor, heb alleen niet zoveel te melden
Is ballie er niet?? Of is die werken??quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er ook wel hoor, heb alleen niet zoveel te melden
Die is nog aan den noeste arbeidquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is ballie er niet?? Of is die werken??
Hihi Ruckerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit nu naar Darius Rucker te luisteren. Klinkt best wel lekker/rustgevend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja ik ook, was verrassend goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb haar docu gezien. Echt ziek.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wonen jullie samen in het Foqueville Rusthuis?
O op het lijstje ermee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt, en klopt. Heb haar boek gelezen over haar leven als scientologist... Wat een organisatie
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi ligt aan de andere kant van het gordijntje.
Lol, wat heb jij toch vanavond?quote:
Gezellig slaappartijtjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi ligt aan de andere kant van het gordijntje.
Bewijst wel weer hoe beperkt AXL Rose kon zingen..quote:
US staat al een paar maandjes droog.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, wat heb jij toch vanavond?eerste keer in tijden dat ik weer ff meepost hier en hoppa
![]()
Ik heb ook niks met soul (en/of R&Bquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk haat aan soul maar goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bewijst wel weer hoe beperkt AXL Rose kon zingen..
Dagje niet hoeven werken en ik vind je lief en mooi en je hebt heerlijke borstenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, wat heb jij toch vanavond?eerste keer in tijden dat ik weer ff meepost hier en hoppa
![]()
Begrijpelijk ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagje niet hoeven werken en ik vind je lief en mooi en je hebt heerlijke borsten
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]niet aan mijn jeugdidolen komen
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Morgen weer lekker brinta en ander zacht voer bij het ontbijt
Oh dat nummer!!! Valt dat onder soul ja? Is toch van die vroege 90's dance shitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk haat aan soul maar goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]niet aan mijn jeugdidolen komen
Layne Staley hoort ook echt zeker in dat rijtje!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij kon best wel goed zingen, begrijp me niet verkeerd. Maar hij haalt het echt niet bij een Chris Cornell een Mark Lanegan of een Eddie Vedder...
quote:
Uiteraard..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Layne Staley hoort ook echt zeker in dat rijtje!![]()
Vind die wel wat hebben toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat nummer!!! Valt dat onder soul ja? Is toch van die vroege 90's dance shit
ookquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je niet voor echte Brabantse?
Boeien, we worden allemaal oud, Lemmy Kilmister won ook geen beautycontests maar was een topvent, iemand waarvan het innerlijk zo cool en down to earth was en met een charisma van heb ik jou daarquote:
Ja het is okquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die wel wat hebben toch?
Ok tijd voor bierbuikenmuziek.
I know, Velvet Revolverquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteraard..![]()
Scott Weiland ook, die heeft dan ook weer een connectie met GNR (zonder Axl)
Wat een levenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]Woensdag pruimendag hè. En daarna weer lekker even met gordijnen dicht FOK!ken op de kamer voor we aan de bingo beginnen
Hahaha dat is het ook welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de tijd dat GNR hits scoorde met Knocking on Heavens Door en November Rain had je in Duitsland een voetballer die Axel Roos heette. Vond dat toen als menneke van 11-12 best grappig![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou hij Ama willen neuken?
Serieuze vraag.
Die zal moeite hebben gehad met het maken van reserveringenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de tijd dat GNR hits scoorde met Knocking on Heavens Door en November Rain had je in Duitsland een voetballer die Axel Roos heette. Vond dat toen als menneke van 11-12 best grappig![]()
![]()
We komen dit jaar met het treinenrondje in Esbjerg, de geboorteplaats van een basgitarist die ook ooit nog voor GNR gespeeld heeft. Weet jij wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Sorry opoequote:
De Grote Neurotische Reus?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We komen dit jaar met het treinenrondje in Esbjerg, de geboorteplaats van een basgitarist die ook ooit nog voor GNR gespeeld heeft. Weet jij wie?Googlen is flauw
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US staat al een paar maandjes droog.
nee, die moet ik opzoekenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We komen dit jaar met het treinenrondje in Esbjerg, de geboorteplaats van een basgitarist die ook ooit nog voor GNR gespeeld heeft. Weet jij wie?Googlen is flauw
En over het uitschijten ervan ook zeker, anders is het KSC niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
En nu is het klaar met al die muziek en gaan we het gewoon weer over vet voedsel hebben
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En over het uitschijten ervan ook zeker, anders is het KSC niet meer natuurlijk
Stom onderwerp.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
En nu is het klaar met al die muziek en gaan we het gewoon weer over vet voedsel hebben
Ja, de vlammetjes heb ik al uit de air fryer gehaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ja ik vind bitterbal ook een stom onderwerpquote:
Kijk bos snapt het.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, de vlammetjes heb ik al uit de air fryer gehaald![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Moest wel even opzoeken wat vlammetjes ook al weer zijn
Ik op beide nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet geklikt behalve op de quoteknop
Gaat om de trompetjes... de TROMPETJESquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik op beide nietzag Typhoon staan en wist genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nou ok, ik zal je een plezier doen dan en ga het ff beluisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat om de trompetjes... de TROMPETJES
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even iets smerigs.Misschien is de doorbraak wel door braakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
Nooit van gehoord sorry, wel van LA Guns tbh..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ole_Beich
Snap waarom het je aanspreektquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat om de trompetjes... de TROMPETJES
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap waarom het je aanspreekt![]()
![]()
Doet me een beetje denken aan dit nummer, en dan voornamelijk vanaf 0:44 ( zo'n soortgelijk trompetgeluid)maar kijk maar of je het aanklikt of niet
Ok! Superveel kudo's voor jou daarvoor!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
een van m'n favo nummers!!!!!!!!! Een sample van Shirley Bassey
O oke doeiquote:
Vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi MoKa.![]()
Wat voor schoenen draag je?
Wist niet dat het een sample van Shirley Bassey was ! Super vet weetje!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
een van m'n favo nummers!!!!!!!!! Een sample van Shirley Bassey
Nog zo'n trompetjesgenot vanaf 1.23, herhaald op 2.28 en 3.34quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok! Superveel kudo's voor jou daarvoor!!!![]()
Dat varieert nogal tot uiterstequote:
Ja is wel ok, ben over het algemeen niet echt van Jazz, maar ieder zn dingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog zo'n trompetjesgenot vanaf 1.23, herhaald op 2.28 en 3.34
Ik pas mijn schoenkeuze niet aan op mijn username, eigenlijk.quote:
Gewoon crocs dusquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik pas mijn schoenkeuze niet aan op mijn username, eigenlijk.
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik pas mijn schoenkeuze niet aan op mijn username, eigenlijk.
Dit is dan weer wel een heel vet nummerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
oe en deze...
moet toch ergens gesampeld zijn (vanaf 1.00)
En nu zie ik die plastieke kop van Gaby Blaaser voor me, bedankt Ettoquote:
quote:
Ook jou moet ik teleurstellen.quote:
Je draagt dus echt crocs ...quote:
huehuehue goeien garpquote:
Ken je deze? Lijkt me wel wat voor jou qua jazzy smoothnessquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Er bestaat gewoon dit topic he? -> MUZ / Wat luister je nu? #2948 Rain
You're kidding me!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Er bestaat gewoon dit topic he? -> MUZ / Wat luister je nu? #2948 Rain
quote:
Je kende het topic gewoon hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
You're kidding me!!!en dan zit ik al een jaar op FOK!
![]()
Ssstttt!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kende het topic gewoon hoor
Foshizzle79 in MUZ / Wat luister je nu? #2934 Fissa is aan!
![]()
Succes morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik zo richting bed. Morgen vroeg in het ZKH nuchter bloed prikken, ik mag alleen water drinken om de pilletjes in te nemen...
Slaap lekker en succes alvast!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik zo richting bed. Morgen vroeg in het ZKH nuchter bloed prikken, ik mag alleen water drinken om de pilletjes in te nemen...
bijna niet want hip (ergens in instellingen kan je aangeven waar je post van wilt ontvangen volgens mij)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom ontvang ik de helft van mijn overheidsberichten niet meer via de post maar via die idiote "berichtenbox"?
Waar kan aangeven dat ik alles gewoon per post wil?
Zoveel berichten krijg je toch niet? Even kijken van wie en dan aangeven dat je per post de correspondentie wil hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom ontvang ik de helft van mijn overheidsberichten niet meer via de post maar via die idiote "berichtenbox"?
Ik word hier ook verdrietig van jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
als ik iets niet vertrouw is het overheid en ITquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel berichten krijg je toch niet? Even kijken van wie en dan aangeven dat je per post de correspondentie wil hebben.
Ben al lang blij dat ik ze (ook) digitaal krijg.
Nou ja belastingdienst, gemeentedingen, RDW.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel berichten krijg je toch niet? Even kijken van wie en dan aangeven dat je per post de correspondentie wil hebben.
Ben al lang blij dat ik ze (ook) digitaal krijg.
Alles uitgezetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
bijna niet want hip (ergens in instellingen kan je aangeven waar je post van wilt ontvangen volgens mij)
ik heb daar vast ook ongelezen berichten staan maar als het belangrijk is weten ze mij echt wel te vinden per post
Of dat je dan een brief krijgt met als enige info dat er een bericht voor je klaar staat in de appquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja belastingdienst, gemeentedingen, RDW.
Wil gewoon een brief krijgen en niet via één of andere app die ik nooit controleer.
dat gelukkig (nog) nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je dan een brief krijgt met als enige info dat er een bericht voor je klaar staat in de app
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je dan een brief krijgt met als enige info dat er een bericht voor je klaar staat in de app
Ik dus laatst wel met de jaarlijkse aangifte, kreeg ik eerst een brief thuis dat er een bericht klaar stond, en in dat bericht stond weer dat ik de voorlopige aangifte per post kreegquote:
oh dat hebben ze bij mij nog niet gedaan, maar alles staat expliciet uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dus laatst wel met de jaarlijkse aangifte, kreeg ik eerst een brief thuis dat er een bericht klaar stond, en in dat bericht stond weer dat ik de voorlopige aangifte per post kreeg
Ja de belastingdienst weet je altijd wel te vinden, die zouden desnoods het bericht persoonlijk bij je brengen als je lang genoeg niet reageertquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dat hebben ze bij mij nog niet gedaan, maar alles staat expliciet uit.
en zeker van belastingdienst maak ik mij geen zorgen dat ze wel een brief sturen
Brief in naam van de Koningquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de belastingdienst weet je altijd wel te vinden, die zouden desnoods het bericht persoonlijk bij je brengen als je lang genoeg niet reageert
dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de belastingdienst weet je altijd wel te vinden, die zouden desnoods het bericht persoonlijk bij je brengen als je lang genoeg niet reageert
kloptttttttttquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strijken is dan ook voor vrouwen![]()
@:foshizzle79
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |